Ahoj Mustang rodino,
moc nestíhám psát protože prostě není tolik času , ale toto vlákno vás myslím bude hodně zajímat.
Dali jsme si celkem jednoduchý úkol  
  
  
  
  
  postavit asi nejtěžší projekt stavby Mustangu v EU  
  
 Požadavek zněl a zní : auto Mustang 1968 fastback jen na pohled , ale pod oblečením vše jako dnes - tedy 
VÝKON - BRZDY - REAKCE - BEZPEČNOST - HRAVOST A LEHKOST BYTÍ ZDÁNLIVĚ NEMYSLITELNÉ - NEBO TĚŽKO REALIZOVATELNÉ.
Popíši tedy stručnou základní specifikaci :
1. Ford Mustang 1968 fastback (karosérie)
Příloha:
			
			karosérie.jpg [ 1.2 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20171110_163817.jpg [ 1.6 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 2. Motor : Coyote 5,0 s kompresorem Roush - 700 PS
3.převodovku - MT82 Mustang 2015++
4.přední nápravu : velice speciální řešení s ohledem na umístění Coyote s kompresorem a hlavně s tím že bude vše pod originální kapotou - tedy motor je extrémně nízko  
  
  
Příloha:
			
			20171011_152552.jpg [ 1.33 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 5.zadní nápravu opět s ohledem na komfort , ticho , bezpečnost , výkon a nemuset upravovat zadní podběhy - originál náprava ze Shelby GT500 2008-2014  
  
  a to skoro bez úprav  
  
Příloha:
			
			20171205_153839.jpg [ 1.88 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20171205_153825.jpg [ 1.77 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 6. úprava přední části karosérie pro instalaci motoru Coyote 5.0
Příloha:
			
			20171116_135228.jpg [ 1.57 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20171115_173723.jpg [ 1.88 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 a motor je tam - nemožné - ano možné  
  
  
  
  
  
Příloha:
			
			20171207_120412.jpg [ 1.57 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20171207_120437.jpg [ 1.42 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 7. složitá úprava karosérie na použití : - převodovka , motor , kardanka , řazení a ... vše ze Mustang GT 2013 - řešení - zabudování středového tunelu - z modelu S197 - 2013  
  
  
  
  
  
Příloha:
			
			20180124_114722.jpg [ 1.42 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20180125_182503.jpg [ 1.64 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 8. zesílení a vyztužení celé karosérie na 700 koní a 850 N/m  
  
  
  
Příloha:
			
			20171120_174216.jpg [ 1.85 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20171204_133023.jpg [ 1.42 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20171120_173527.jpg [ 1.59 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20171206_100026.jpg [ 1.4 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 9. postavení na kola a výpočet velikosti kol pneumatik a brzd
Příloha:
			
			20171207_161708.jpg [ 1.29 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20180117_135734.jpg [ 1.43 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20180119_095041.jpg [ 1.37 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20180119_095729.jpg [ 1.15 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			20180119_095954.jpg [ 1.57 MiB | Zobrazeno 33052 krát ]
		
		
	 Mnoho věcí jsem vynechal , ale jako základ pro pochopení co nám nyní přetěžuje mozkové zavity myslím že to to stačí  
  
  
 Z toho nejhoršího jsme se už vyhrabali tak nyní budu postupně přidávat nové foto a poznatky.
Případné zájemce o podobnou stavbu musím nejdříve upozornit že už máme bohužel pořadník  
  
  tak tedy zatím ahoj a pokračování příště  
