* *
Právě je sob 21. pro 2024 19:38:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna řemene
PříspěvekNapsal: ned 20. lis 2016 18:35:24 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tady velice poučné video o řemenu a taky hlavně o napínáku řemenu. Jedna z point videa je, že pokaždé když měníte na autě řemen tak by se měl měnit i napínák řemene, kterej v sobě obsahuje něco jako bubnový tlumič, kterej se časem sedře stejně jako bubnové brzdy. Pak ztrácí účinek a může způsobit nemalé potíže jinde. Vedšinou pak první co další odchází je první accessory na řemenu kam se přesouvají vibrace od řemene. (Možná jste o tom věděli, pro mne ale novinka, tak jdu teď měnit oba ;))

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna řemene
PříspěvekNapsal: pon 21. lis 2016 20:29:01 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
GT mají volnoběžku řemenici na alternátoru - tedy takový rázový tlumič ;)
Příloha:
řemenice.JPG
řemenice.JPG [ 74.49 KiB | Zobrazeno 15982 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna řemene
PříspěvekNapsal: pon 21. lis 2016 21:55:34 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Johan píše:
GT mají volnoběžku řemenici na alternátoru - tedy takový rázový tlumič ;)

Ale i přesto, asi pořád platí, že by bylo vhodné měnit i napínák řemene pokud se mění řemen, ne? Když se v něm zbrusuje ten "tlumič" a tím ztrácí účinek časem tak pak neplní svou funkci na 100%.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz