* *
Právě je pát 01. lis 2024 1:16:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 27. pro 2012 21:17:16 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: ned 25. bře 2012 10:59:34
Příspěvky: 55
Zdravim.
Nenajde se nekdo, kdo by mel na pujceni origo komplet skrtici klapku z GTcka (2005), nebo alespon TPS senzor? Potreboval bych ji jen zkusit, jestli to vyresi muj problem. Pak bych si ji budto koupil nebo si sehnal novou... Problem je prichcipavani motoru, kdyz je auto zahraty a chci popojet v kolone na dvojku, tak to v nizkejch otackach zacne bezet jakoby na min valcu a klapat a cvakat a bublat, dokud neroztocim motor na 3000 otacek, to se pak sklidni a bezi zas pravidelne.

Dejte vedet, diky. Kdyby to bylo v Praze o to lip

Tak peknej zbytek vanoc a dravy poniky do novyho roku vsem.
h.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 27. pro 2012 23:37:21 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj,
co máš za sání a jaké úpravy kdo s autem dělal.
Začalo to samo nebo to dělá už dlouho a ... popiš historii
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 30. pro 2012 12:31:18 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: ned 25. bře 2012 10:59:34
Příspěvky: 55
Johan píše:
Ahoj,
co máš za sání a jaké úpravy kdo s autem dělal.
Začalo to samo nebo to dělá už dlouho a ... popiš historii
Johan


Cus,
tak nakonec je problem jinde... bohuzel v novym alternatoru od PA Performance, pravdepodobne vadnej kus :( Pri seslapnuti plynu hodi kratickej vykyv o 2 V navic a pri plnym zatizeni (svetla, radio, atd.) dobiji jen 11.7 V

Klapku budem pripadne resit az pak, ale vypada to vsechno na problemy malo voltu vsude.

Jinak uprav je hodne, puvodne je to postaveny v USA jako dragovy auto, se kterym se da i jezdit normalne :) Tady jsou:

interior
Jensen Double-din DVD
Brushed aluminium dash kit
Gentex rearview Mirror w/ temp, compass, auto dim
Raptor shift light
SOS pillar pods
SOS console nitrous switch panel
Sparco Torino 2 racing seats
Roush black shift knob
Roush aluminium pedal covers
Silverhorse aluminium window switch plates
Jablotron GSM/GPS alarm
Mangiafuoco 8B fire extinguisher

appearance
Roush front bumper w/ chin spoiler
Razzi side skirts
Razzi rear bumper kit
Roush 9-bar black grille w/ hidden foglights
Custom painted stripes
Blackened GT decals
Cervini 4'' cowl hood
Shelby CS 40 wheels chrome 20''
Meter4it sequential taillights
Shortened antenna
Redline tuning polished hood struts
Midwest auto plenum cover
Black chrome front bumper turn signal lamps
Shelby black aluminum hood pins
Roush black strut tower cap kit

performance
Ny-trex triple threat nitrous
Ny-trex automatic bottle heater
Ny-trex remote bottle valve
Msd window switch
Innovative digital wideband gauge
DynoTune digital nitrous pressure gauge
Airaid CAI (venturi removed)
Steeda underdrive pulleys
Dynatech long tube headers w/ X-pipe and decats
Magnaflow American Thunder axle-backs
Comp Stage 3 cams and springs
SCT2 custom tune by Brenspeed
Roush double strut tower brace
Pro 5.0 shifter
Fidanza aluminium flywheel
Centerforce dual friction clutch
Denny's 3'' nitrous proof 1-piece driveshaft
BMR front and rear driveshaft loops with tunnel brace
Steeda 3 Point torque box braces
Steeda upper third link (custom)
Roush rear lower control arms
CHE k-member brace w/ torque limiters
CHE rear axle brace
LPW  low profile differential girdle
Ford Racing Performance 4.10 gears
I-rotors drilled and slotted rotors
PMP line locks
Falken 255/35 ZR 20 front & 275/35 ZR 20 rear


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 30. pro 2012 12:48:27 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
No docela narez dej sem nejake foto. ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 30. pro 2012 13:19:18 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: ned 25. bře 2012 10:59:34
Příspěvky: 55
tak tady par je :)

Jeste dotaz... Ve vlaknu o evropskejch blinkrejch jsem cetl, ze jednotka motoru ridi funkci regulatoru napeti v alternatoru? Je to tak?
Protoze ten problem s novym alternatorem (resp jeho regulatorem voltu) by nemusel bejt v tom regulatoru ale v jednotce?

dik


Přílohy:
Poznámka: aktualni interier
IMG_5415.JPG
IMG_5415.JPG [ 125.81 KiB | Zobrazeno 32183 krát ]
Poznámka: motor pred udelanim poradku v kabelech, pred roush strut tower barem a roush cepickama na srouby ;)
IMG_3508.JPG
IMG_3508.JPG [ 176.34 KiB | Zobrazeno 32183 krát ]
IMG_4217.jpg
IMG_4217.jpg [ 259.95 KiB | Zobrazeno 32183 krát ]
IMG_4215.jpg
IMG_4215.jpg [ 191.72 KiB | Zobrazeno 32183 krát ]
Poznámka: takhle jeste pred grillem, sedackama a blinkrama
IMG_4211.jpg
IMG_4211.jpg [ 264.25 KiB | Zobrazeno 32183 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 30. pro 2012 17:52:06 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: ned 25. bře 2012 10:59:34
Příspěvky: 55
a tady novej gril se skrytejma mlhovkama a cerny blinkry


Přílohy:
IMG_5416 2.JPG
IMG_5416 2.JPG [ 145.18 KiB | Zobrazeno 32178 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 30. pro 2012 20:40:00 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Otáčky motoru se řídí komplet elekronicky :!: :!:
Motor nemá ani žádný volnoběžný ventil :!: :!:
Vše se řídí klapkou a to TPS (snímač polohy škrtící klapky), krokovým motorkem a vlastním pedálem. Při volnoběžných otáčkách musí být na TPS naměřeno přesně určené napětí a .....
Pokud Ti tedy výrazně klesá můžeš mit potíže.
Alternátor co vím se u nás pokoušelo opravit již mnoho lidí , ale vždy byl problém - jiný regulátor sice zajistí , že alternátor na zkušební stolici dobíjí , ale nekomunikuje s řídící jednotkou. Vždy a vždy je nutné použít originál alternátor.
Pořád ale nevím od kdy Ti to dělá ;) ;) ;) nebo po jaké opravě - úpravě :( :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 30. pro 2012 20:44:42 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 23:02:27
Příspěvky: 117
Bydliště: Praha 9 Prosek
Výborná haubna!!

_________________
http://www.properform.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 31. pro 2012 19:16:00 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
chosearmando píše:
Kolik má bejt napětí na TPS? Jakože přesnej rozsah? Co jsem tak vyčetl, tak spodní hodnota má bejt 1.19-1.31V (tam se vejdu, mám tam 1.265V a drží) a horní hodnota je jedno ne? Prostě se klapka otevře pak naplno a je jedno kolik tam je voltů? Já mám při otevřený klapce 4.40V..

Další otázka - jakej má bejt průběh napětí? Lineární nebo exponenciální při pokud možno konstatním přidávání plynu? Jakože při šlapání na pedál..

zde vše:
viewtopic.php?f=15&t=471


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 02. led 2013 15:27:13 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
Harley píše:
Výborná haubna!!


jo, chystal jsem se to napsat a koukám že jsi mě předběh :-)
skvělá, vůbec nechápu jak bez ní ještě můžu jezdit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 02. led 2013 19:19:52 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
tome :D :D :D :D :D :D :D

to teda taky nechapu, asi se pujdu strelit :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 21:45:59 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: ned 25. bře 2012 10:59:34
Příspěvky: 55
Johan píše:
Otáčky motoru se řídí komplet elekronicky :!: :!:
Motor nemá ani žádný volnoběžný ventil :!: :!:
Vše se řídí klapkou a to TPS (snímač polohy škrtící klapky), krokovým motorkem a vlastním pedálem. Při volnoběžných otáčkách musí být na TPS naměřeno přesně určené napětí a .....
Pokud Ti tedy výrazně klesá můžeš mit potíže.
Alternátor co vím se u nás pokoušelo opravit již mnoho lidí , ale vždy byl problém - jiný regulátor sice zajistí , že alternátor na zkušební stolici dobíjí , ale nekomunikuje s řídící jednotkou. Vždy a vždy je nutné použít originál alternátor.
Pořád ale nevím od kdy Ti to dělá ;) ;) ;) nebo po jaké opravě - úpravě :( :(


jj, to vim vsechno :)
Jinak to zacalo delat s origo alternatorem, kterej pomalu doslouzil, dobijel malo v libovolnejch otackach, az postupne umrel. Dal jsem tam 200A od PA Performance, kterej si vsichni chvalili a ten zas dobiji malo pri zatezi - to vypada prave na ten spatnej regulator. Zkusim tam hodit jinej origo, aby se overilo zeto je opravdu alternatorem... no a dal se uvidi :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 21:53:32 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
invertart píše:
jj, to vim vsechno :)
Jinak to zacalo delat s origo alternatorem, kterej pomalu doslouzil, dobijel malo v libovolnejch otackach, az postupne umrel. Dal jsem tam 200A od PA Performance, kterej si vsichni chvalili a ten zas dobiji malo pri zatezi - to vypada prave na ten spatnej regulator. Zkusim tam hodit jinej origo, aby se overilo zeto je opravdu alternatorem... no a dal se uvidi :)

píši to zde celkem často :!: :!:
Proč proboha jiný alternátor než originál :?: :?:
Tomu nerozumím - valná většina for v USA je komerce a všichni říkají jak je to super :oops: :oops:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 21:57:19 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: ned 25. bře 2012 10:59:34
Příspěvky: 55
Pro jistotu kvuli vetsimu zatizeni - N2O kit, budiky, radio s velkym LCD atd... Jinak jsou samozrejme fora a fora.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz