Jak jsem slíbil tak také plním - překvapení v podobě zadní nápravy je hotové 
  
 Nejdříve jsme musel změnit převod na 4.10 , aby statečně sekundoval 6-ti rychlostní převodovce.
Příloha:
			Poznámka: převod 4.10 a original trak pak šnekový samosvorný diferenciál
		
			
			Trak Pak Cortex0001.jpg [ 118.17 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Potom asi nejhorší práce - původní úprava panhardky byla náročná na svařování , tak jeden den odbrušování  
  
  a montáž unibalových ramen a jiných širších relokačních kytů zadní nápravy.
Příloha:
			Poznámka: nová relokace a lakování
		
			
			Trak Pak Cortex0002.jpg [ 93.51 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Hlavním důvodem je použití absolutně nejlepšího Wattova přímovodu, který má svůj otočný bod uchycený přímo na víku diferenciálu a tak je celé z hliníku a má přípravu na chlazení oleje 

Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0013.jpg [ 83.2 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0017.jpg [ 82.96 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Jistě již toto je obrovský skok v kvalitě geometrie zadní nápravy , ale je třeba ještě sloučit tlumič dohromady s pružinou jako jednu kompaktní pružící jednotku - ne jak to má originál každý Mustang - tedy pružinu a tlumič zvlášť 
  
 takže nové spodní uložení kompaktní tlumící jednotky:
Příloha:
			Poznámka: domontáž puvodních tlumičů a pružin. Deomntáž stabilizátoru a montáž zcela nového uchycení tlumiče :))
		
			
			Trak Pak Cortex0011.jpg [ 88.51 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 pokud spodní uložení musí přijít také horní uložení - a přímo do místa kde byl v kufru nahoře přichycen tlumič - tedy nyní tam bude tlumič i pružina  
  
  
Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0012.jpg [ 102.12 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Asi ten největší problém bylo vyrobení na zakázku tlumičů od firmy Penske - špička v motorsportu - tlumiče jsou dvojitě stavitelné tedy útlum i odskok a navíc váží jen 0,7 kg  
  
  
  
  
  
  
Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0030.jpg [ 100.66 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0022.jpg [ 93.49 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Nyní složit celou pružící jednotku (pružiny jsem zvolil Eibach 250 lbs) a namontovat:)
Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0006.jpg [ 178.23 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0035.jpg [ 80.1 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0041.jpg [ 79 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0007.jpg [ 95.24 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0045.jpg [ 86.44 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Příloha:
			
			Trak Pak Cortex0047.jpg [ 82.25 KiB | Zobrazeno 43104 krát ]
		
		
	 Pocity jsou zatím vynikající je to sice tvrdé , ale sedí to fakt neskutečně - auto je nyní nedotáčivé  
  
 , ale to lze všechno nastavit neboť se změnou polohy Wattova přímovodu (má jich 6) lze auto doladit zcela přesně - doufám  
  
 pokračování přístě
Johan