Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37 Příspěvky: 3232 Bydliště: Praha
Ahoj, velmi často je vidět majitele veteránů co je mají pouze schované v garáži , ale moc s ním nejezdí. Důvod je často prozaický - jízda není moc příjemná s porovnáním dnešního auta - ano má to své kouzlo auto opět "řídit" , ale ne každý mu zrovna podlehne
Jedna z možností je zlepšit výrazně chod motoru pomocí elektronického vstřikování a tedy odstranit všechny neduhy klasického karburátoru - nehledě na velký přínos pro ekologii - ne nebojte nejsme zelený , ale ten rozdíl řízeného vstřikování pomocí lambda sondy a starého karburátoru jsou obrovské a za autem s dá jet i s topením na plno bez vnitřního okruhu.
Nyní se nám dostalo do ruky absolutně špičkově udělané auto Ford Mustang 1967 samozřejmě do Eleanor . Není to 100% veterán , ale je to výjimečně pěkná práce před kterou se skláním s velkou pokorou
Příloha:
20171102_143439.jpg [ 1.69 MiB | Zobrazeno 17453 krát ]
Příloha:
20171102_174420.jpg [ 2.12 MiB | Zobrazeno 17453 krát ]
Příloha:
20171102_180430.jpg [ 1.32 MiB | Zobrazeno 17453 krát ]
Příloha:
20171103_102712.jpg [ 1.68 MiB | Zobrazeno 17453 krát ]
Příloha:
20171103_111036.jpg [ 1.63 MiB | Zobrazeno 17453 krát ]
Příloha:
20171103_111052.jpg [ 2.02 MiB | Zobrazeno 17453 krát ]
Příloha:
20171103_111101.jpg [ 1.45 MiB | Zobrazeno 17453 krát ]
systém obsahuje vše tedy kompletní snímaní polohy klapky a .... samozřejmě i řídící jednotku motoru, která umí adaptovat palivo dle lambda sondy a navíc POZOR tento systém umí pokud je správná jednotka MSD regulovat i předstih
Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37 Příspěvky: 3232 Bydliště: Praha
pokračování až dnes , neboť to není až tak jednoduché pokud člověk chce aby kabeláže a vše bylo uhlazené - čísté a nebylo vidět. Instalace lambdy a ... vyžaduje dost času. Potom menší laborování s napětím a předstihem pro vstřikování se nám podařilo celý systém zprovoznit a nastavit na zkušebnu , kde bude první ladění
Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37 Příspěvky: 3232 Bydliště: Praha
výsledek je úžasný nárůst více jak 40 koní a to jsme nechali bohatší směs aby se motor ještě do-zaběhl . Auto se ovládá jako by bylo dnešní - tedy plyn nemá žádné mezery a startuje kdykoliv na otočení a navíc vše se tváří jako normální karburátor zde je výsledná křivka
Příloha:
porovnani_pred_a_po.jpg [ 530.92 KiB | Zobrazeno 17326 krát ]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru