* *
Právě je čtv 28. bře 2024 20:51:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 17. zář 2015 15:22:29 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Zastav nebo nepřežiješ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vyvinuly jsme nový upgrade plovoucích předních brzd pro GT/V6 05-10 se sériovým třmenem. Jedná se o opravdu rychlou a levnou přestavbu, která funguje stejně dobře nebo lépe, než systémy které se prodávají za 35 000kč až 40 000kč včetně třmenů. Systém můžete nainstalovat dokonce i na kompresorové aplikace zcela bez problémů a bezpečně (450-550hp)! Přední kotouče mají rozměr 360x30mm A jsou spojeny za pomocí upínacích segmentů k duralovému středu. O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. Materiál rotoru je o poznání tvrdší a dovolí tak Vám dovolí používat agresivnější směs destiček, aniž by to ovlivnilo fyzikální vlastnosti kotouče v souladu výší teplotou tření. Další důležitou změnou je chlazení kotouče, které je v souladu s OE kotoučem o 40% účinnější. Elipsové drážkování zajistí dobrý odvod prachu z destiček. Celý systém má výhodu oproti OE v delší životnosti. A po opotřebení kotoučů nemusíte měnit celý kotouč ale pouze jenom samotný rotor a nové segmenty.
Tento systém je novinkou, která brzdí ještě o výrazný kus lépe než předchůdce- tento systém vyžaduje minimální disk 18“! Předchozí upgrade měl průměr 330×30 a je stále v prodeji- vhodný na 16-17″.
K tomuto systému máme na specifikované směsi destiček, které fungují! Proto před objednávkou prosím volejte +420608886390 nebo mailujte sales@mustangevolution.cz a zeptejte se nás jaké brzdové destičky budou pro Vás vhodné.

Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ;) ;) ;)
Příloha:
brzdy.jpg
brzdy.jpg [ 46.82 KiB | Zobrazeno 40332 krát ]
Příloha:
brzdy2.jpg
brzdy2.jpg [ 906.35 KiB | Zobrazeno 40332 krát ]
Příloha:
brzdy3.jpg
brzdy3.jpg [ 1.15 MiB | Zobrazeno 40332 krát ]
Příloha:
brzdy4.jpg
brzdy4.jpg [ 1.15 MiB | Zobrazeno 40332 krát ]


Naposledy upravil Johan dne pon 24. říj 2016 18:44:30, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 17. zář 2015 16:32:03 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Johan píše:
Zastav nebo nepřežiješ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vyvinuly jsme nový upgrade ... O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. ...

Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ;) ;) ;)


Ta snizena hmotnost, to porovnavas s aftermarket ktere brzdi na stejne urovni jako tydle?

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 18. zář 2015 15:18:01 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
Johan píše:
Zastav nebo nepřežiješ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vyvinuly jsme nový upgrade ... O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. ...

Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ;) ;) ;)


Ta snizena hmotnost, to porovnavas s aftermarket ktere brzdi na stejne urovni jako tydle?


Ahoj,

ne ne !! - Středy jsou hliníkové místo litiny - a jaký je rozdíl hmotnost - LITINA x HLINÍK :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 18. zář 2015 19:16:28 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Johan píše:
Balki píše:
Johan píše:
Zastav nebo nepřežiješ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vyvinuly jsme nový upgrade ... O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. ...

Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ;) ;) ;)


Ta snizena hmotnost, to porovnavas s aftermarket ktere brzdi na stejne urovni jako tydle?


Ahoj,

ne ne !! - Středy jsou hliníkové místo litiny - a jaký je rozdíl hmotnost - LITINA x HLINÍK :lol: :lol: :lol:


No ty jsi napsal v jednom příspěvku dvě protichůdné věty, ze je oproti sériovému kotouči zachována stejná hmotnost a pak že je lehčí :)

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. zář 2015 9:03:49 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
No ty jsi napsal v jednom příspěvku dvě protichůdné věty, ze je oproti sériovému kotouči zachována stejná hmotnost a pak že je lehčí :)

Ano vše souhlasí - sériový kotouče jsou menší u GT 2005-2009 než náš upgrade, který je stejný rozměr jako 2013 ;) ;) ;) - tedy menší mají stejnou hmotnost jako větší a stejně velké jsou lehčí :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2016 20:22:10 
Offline

Registrován: úte 27. zář 2016 19:04:28
Příspěvky: 9
Bydliště: Čerčany
Johan píše:
Zastav nebo nepřežiješ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vyvinuly jsme nový upgrade plovoucích předních brzd pro GT/V6 05-10 se sériovým třmenem. Jedná se o opravdu rychlou a levnou přestavbu, která funguje stejně dobře nebo lépe, než systémy které se prodávají za 35 000kč až 40 000kč včetně třmenů. Systém můžete nainstalovat dokonce i na kompresorové aplikace zcela bez problémů a bezpečně (450-550hp)! Přední kotouče mají rozměr 360x30mm A jsou spojeny za pomocí upínacích segmentů k duralovému středu. O proti sériovému kotouči je zachovaná stejná hmotnost. Materiál rotoru je o poznání tvrdší a dovolí tak Vám dovolí používat agresivnější směs destiček, aniž by to ovlivnilo fyzikální vlastnosti kotouče v souladu výší teplotou tření. Další důležitou změnou je chlazení kotouče, které je v souladu s OE kotoučem o 40% účinnější. Elipsové drážkování zajistí dobrý odvod prachu z destiček. Celý systém má výhodu oproti OE v delší životnosti. A po opotřebení kotoučů nemusíte měnit celý kotouč ale pouze jenom samotný rotor a nové segmenty.
Tento systém je novinkou, která brzdí ještě o výrazný kus lépe než předchůdce- tento systém vyžaduje minimální disk 18“! Předchozí upgrade měl průměr 330×30 a je stále v prodeji- vhodný na 16-17″.
K tomuto systému máme na specifikované směsi destiček, které fungují! Proto před objednávkou prosím volejte +420608886390 nebo mailujte sales@mustangevolution.cz a zeptejte se nás jaké brzdové destičky budou pro Vás vhodné.

Nelze opomenout výrazné snížení hmotnosti a navíc u rotačního dílu - platí x10 ;) ;) ;)
Příloha:
brzdy.jpg
Příloha:
brzdy2.jpg
Příloha:
brzdy3.jpg
Příloha:
brzdy4.jpg


Půjdou tyto brzdy namontovat i na 3,7 2013? Potřebuji nějaký nový brzdy tak hledám vhodnou alternativu. Dík za info


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 24. říj 2016 12:41:34 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. zář 2011 11:38:39
Příspěvky: 186
Ahoj, ano půjde dokonce je máme skladem! Je to stejné jako na GT 5.0 to jsou ty větší brzdy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 24. říj 2016 12:53:28 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Ja bych pak nekdy vzal ten starsi set na predni napravu, kterej pasuje jeste i na 16,17" kola, jelikoz zimni mam 17".
A Johan: upravis nadpis prispevku at tam je 05-14 misto 05-10?

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 24. říj 2016 18:47:00 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
Ja bych pak nekdy vzal ten starsi set na predni napravu, kterej pasuje jeste i na 16,17" kola, jelikoz zimni mam 17".
A Johan: upravis nadpis prispevku at tam je 05-14 misto 05-10?


díky hotovo ;) ;)
jsou tam malé niance :
třeba v roce 2013 jsou u některých V6 již kotouče co mělo a má GT 2011 ++ a je tam někde zlom v měsíci , ale nevím kde.
Tedy nejlepší je pokud nám změříte vnejší průměr kotoučů co nyní na autě kdo má ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz