* *
Právě je čtv 28. bře 2024 23:37:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2016 13:59:45 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
2016 ME 500RSC
Ahoj a zdravíme,
právě probíhá vývoj naší další verze ME 500RSC
bude to lehkonohá 500 PS okruhová a zároveň silniční - tedy dobrý kompromisní verze vše pro legislativu a SPZ ;) ;)

barva jak jinak než Competition orange :lol: :lol: :lol:
Příloha:
ME 500RSC  5.jpg
ME 500RSC 5.jpg [ 242.14 KiB | Zobrazeno 43364 krát ]

cesta do naší kliniky v zrcátku Hlaďour ;) ;)
Příloha:
cesta do ME.jpg
cesta do ME.jpg [ 226.16 KiB | Zobrazeno 43779 krát ]


Naposledy upravil Johan dne pon 28. bře 2016 10:52:25, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2016 15:12:08 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Jake upravy to bude obnaset? Podvozek, brzdy, sani, klec?

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2016 15:20:17 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
Jake upravy to bude obnaset? Podvozek, brzdy, sani, klec?


jasně kromě klece přeci jenom to bude civilní okruhovka tedy pro trak day .

To zajímavé bude ale motor s 500PS bez kompresoru (pouze atmosféra) :o :o :o


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2016 22:40:45 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Však jsem psal že to bude zajímavé - BOSS jsme dostali na 480 :!: :!: a to jsou ty motory defakto stejné ;)
2015 může točit bez potíží také 8000 otáček, ale je problém, že tam není vzduch no a k tomu je třeba to sání například co má BOSS, ale to se pod kapotu
nevejde a navíc nemá IMRC :!: :!: 2015 mají totiž opět jako měly 4,6 GT IMRC. 2011 až 2014 5.0 IMRC nemá.
no ale něco už máme jiného a tak sa hin ukáže ;) ;)
jde o kombinace dobrého sání , dobrého výplachu a k tomu trochu štěstí s konfigurací uvidíme :idea: :idea:

P.S. již několikrát jsem zažil sériový program EU - musím říct , že to nastavení pro EU s 421PS místo USA 435PS je veliký rozdíl.
Vždy to vydržím maximálně jednu cestu domů :lol: :lol: s novým autem a pak to ihned přehraji na USA lehce poladěnou verzi a auto je ihned jak po dopingu.
EU verze jde znatelně hůře do otáček a motor se tak nějak dusí a je tam opravdu díra. 444 PS je celkem jednoduché - CAI a dobrý program na 100 oktanů


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: stř 16. bře 2016 19:42:01 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
wiro píše:
hezke :)

nemate nahodou niekde zmerane kolko je narast vykonu po instalacii studeneho sania a naslene po uprave ECU ?
Na internete je mnoho videii kde prezentuju ze sanie bez tuningu prida nejaky 15-20 koni. Zaujimalo by ma ci to mate u vas potvrdene a pripadne jak sa to zmeni ked upravite aj nastavenie ECU.

(Snad to nieje offtopic, pride mi ze sa to prave k tomuto vlaknu o 500 RSC hodi :) )


nyní na tom pracujeme - tedy děláme několik variant na zkušebně v mnoha provedeních a vždy s grafem a výsledkem - není to zrovna levné ,ale bude to hodně užitečné ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: stř 16. bře 2016 19:43:39 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
vše již běží
Příloha:
ME 500RSC  1.jpg
ME 500RSC 1.jpg [ 294.6 KiB | Zobrazeno 43755 krát ]
Příloha:
ME 500RSC  3.jpg
ME 500RSC 3.jpg [ 87.21 KiB | Zobrazeno 43755 krát ]
Příloha:
ME 500RSC  5.jpg
ME 500RSC 5.jpg [ 242.14 KiB | Zobrazeno 43755 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2016 21:43:25 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
To ja taky ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: pát 18. bře 2016 17:43:56 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
zadní světla :lol: :lol: to bude zase a co technická ;) ;)
Příloha:
ME500RSC 2.jpg
ME500RSC 2.jpg [ 1.2 MiB | Zobrazeno 43697 krát ]
Příloha:
ME500RSC 3.jpg
ME500RSC 3.jpg [ 1.19 MiB | Zobrazeno 43697 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: stř 23. bře 2016 13:57:39 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16. led 2013 21:13:41
Příspěvky: 54
Johan píše:
wiro píše:
hezke :)

nemate nahodou niekde zmerane kolko je narast vykonu po instalacii studeneho sania a naslene po uprave ECU ?
Na internete je mnoho videii kde prezentuju ze sanie bez tuningu prida nejaky 15-20 koni. Zaujimalo by ma ci to mate u vas potvrdene a pripadne jak sa to zmeni ked upravite aj nastavenie ECU.

(Snad to nieje offtopic, pride mi ze sa to prave k tomuto vlaknu o 500 RSC hodi :) )


nyní na tom pracujeme - tedy děláme několik variant na zkušebně v mnoha provedeních a vždy s grafem a výsledkem - není to zrovna levné ,ale bude to hodně užitečné ;) ;)


Tady kamaradi z ME mi upravili BOSSe, ktery mel podle vyrobce 444 a ted jsme na 483 zmereno na kolech, na motoru tedy pres 500 :o stale se bavime o atmosfere
Musim rict, ze je to uplne jiny auto, jede to jak strelena svine. Mel jsem predtim upravenou Shelby 2008 (sftw a remenice) ale toto jede uz srovnatelne!!!!
Pokud nekdo chcete 500 koni a chcete mit porad atmosfericke plneni motoru, odevzdejte to do ME a dockate se opravdu zazraku!!! 8-)
doporucuju, dle meho lepsi nez kompresor pro nas amatery!!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: stř 23. bře 2016 15:16:57 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj Skifátore,

děkuji Ti za laskavá slova ;) ;) ;) to vypadá až podezřele ;) ;) ;)
ale nyní vážně :
1. pokud někdo chce opravdu brutální výkon a na sprintech jezdit časy okolo 11s kompresor je jediná volba
2. pokud někdo chce lehkonohého atleta co běží rychle je to dobře poladěná atmosféra - jak si sobě blízké ;) ;)
3. kompresor chtě nechtě přidá nějakých 60 kg či více
4. s úpravou atmosféry lze i trochu odlehčit

5.0 Coyote co je v 2015 ++ je defakto BOSS s menším výkonem ale větším kroutícím momentem s ohledem na civilní pojetí
5.0 2015 ++ pokud se upraví aby červené pole otáčkoměru začínalo na 7500 tak se dějí opravdu věci že SKIFATORE :lol: :lol: :lol:

Jinak Skifatorovi držme palce v RIU GOOOO ;) ;)
Příloha:
skifator.jpg
skifator.jpg [ 14.64 KiB | Zobrazeno 43618 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: stř 23. bře 2016 19:59:29 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16. led 2013 21:13:41
Příspěvky: 54
Johan píše:
Ahoj Skifátore,

děkuji Ti za laskavá slova ;) ;) ;) to vypadá až podezřele ;) ;) ;)
ale nyní vážně :
1. pokud někdo chce opravdu brutální výkon a na sprintech jezdit časy okolo 11s kompresor je jediná volba
2. pokud někdo chce lehkonohého atleta co běží rychle je to dobře poladěná atmosféra - jak si sobě blízké ;) ;)
3. kompresor chtě nechtě přidá nějakých 60 kg či více
4. s úpravou atmosféry lze i trochu odlehčit

5.0 Coyote co je v 2015 ++ je defakto BOSS s menším výkonem ale větším kroutícím momentem s ohledem na civilní pojetí
5.0 2015 ++ pokud se upraví aby červené pole otáčkoměru začínalo na 7500 tak se dějí opravdu věci že SKIFATORE :lol: :lol: :lol:

Jinak Skifatorovi držme palce v RIU GOOOO ;) ;)
Příloha:
skifator.jpg


JJo, deje se hlavne to, ze mam hnedo i bilo v trenkach. Poluce z otacek :lol: :lol: :lol: ale skrtatko strachy :shock: :shock: :shock:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2016 22:50:12 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
doufám, že se s výkonem alespoň trochu přiblížíme jako zde ;) ;)

až později bude speciál S550 tak snad i ty jízdní vlastnosti ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2016 22:49:46 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
jde to nějak pomalu ale již se hromadí a montuje hardware ;) ;)
plovoucí dvoudílné kotouče a brzdové destičky Made in Japan - profi RACE :!: :!:
Příloha:
endles.jpg
endles.jpg [ 239.4 KiB | Zobrazeno 22800 krát ]

přední splitr a mřížka :
Příloha:
maska splitr.jpg
maska splitr.jpg [ 392.33 KiB | Zobrazeno 22800 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2016 23:00:19 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Ta barva je paradni!!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2016 ME 500RSC
PříspěvekNapsal: ned 03. dub 2016 20:03:41 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
nejenom barva ale první test dopadl na 1AA - brzdy totální nářez a chlazení také ok.
stav auta na videu je:
1. plovoucí kotouče
2. speciální brzdové destičky
3. splitr
4. maska a studené sání
5. program ME
jinak vše a to včetně pneu série :!: :!: :!: :!: :!:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz