Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37 Příspěvky: 3232 Bydliště: Praha
Dnes jsme dokončili celkem rozsáhlé a dlouhé úpravy dvou zcela totožných aut - pouze s tím rozdílem , že jedno je narozeno 2009 a druhé 2013. Jedná se shodně o modely GT. Obě auta dostali stejný podvozek Roush Stage II a obě auta dostala komresor Roush 1x M90 pro 4,6 a 1x TVS Stage III. 2013 má navíc komletní brzdy - tedy vpředu Roush 4píst a vzadu náš oblíbený upgrade na 14´´ a k tomu ještě navíc Watts Link Cortex street verze , velký zadní spoiler Ford Racing a nakonec zadní difuzor a výfuky ala Shelby 2014. 2009 si zatím vystačí vzadu s brzdovým upgrade, ale navíc zase získala kapličku s budíky, svody Kooks a 2x 62mm klapku Ford Racing.
Sám jsem se velice těšil až obě auta trochu proženu - tedy vyzkouším a jaký na mě udělají dojem 2009 je trochu pořád divočejší s ohledem na méně propracovanou trakci a chybějící stabilizační system tedy ESP. 2013 je na mě až příliš kultivovaná , převodovka Gtrac je oproti minulé generaci .... nechci být sprostý. 2009 je v automatu a s kompresorem je to super zábava hlavně pokud se vypne trakce,2013 má podstatně širší spektrum otáček - motor jde plynule až do 7200ot/min a to se potom dějí věci - 700PS a podvozek Roush Stage II je pro mě osobně nedostatčný. Kdybych si měl vybrat asi bych musel každé auto prohánět trochu déle, ale k Mustangu mi nějak více sedí ta surovost, kterou nějak více cítím z 2009 - jede fakt velmi dobře. 2013 s 5.0 a kompresorem je opravdu slušné dělo a bez potíží zdolá Shelby 2014 - s originál převodem 3,31 je to na mě příliš dlouhé a auto pravděpodobně svede maximálku jen na 5 a ne na 6. mám ještě několik srovnání i co se spotřeby týče a ... ale to zase příště Johan P.S. pokud máte otázky a budu vědět rád odpovím a zde obrazové a zvukové porovnání 2009 2013
tak jako tak pokud auta někde potkáte raději bych je moc nedrážděl
Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37 Příspěvky: 3232 Bydliště: Praha
Díky Mílo Pro mě bylo a je velké překvapení nárúst výkonu u M90 s 62mm klapkou Ford Racing - auto jede opravdu výrazně lépe než s origo Otáčky sedí a ani se nehnou - chod je neskutečně pravidelný a motor rychle spadává z otáček. Dělali jsme i s BBK, ale klidně zde prohlásím že BBK je shit nakonec jsme na M90 museli BBK demontovat a dát originál. Hrozně moc závisí na kvalitě koleček - převodů klapky a tvaru klapky - jistě nestojí náhodou 2x tolik Ford Racing. 4.6 jde od spodu jako hrom, ten 5.0 2013 je takový od spodu (nevím třeba je pocitové) méně agresivní, ale zato se mu líbí na 6000 ot/min. Dnes jsem se trochu více svezl s 2013 a je to opravdu dělo - a opět jenom mohu říci , že stage II podvozek je žalostně málo pro výkon 700PS. 2013 5.0 s kompresorem natře sériovou Shelby 2014 Kdy ale 2013 vítězí je spotřeba pokud jsem jel svižně , ale ne nesmyslně rychle spotřeba byla 13,6l na 100 km příště o motoru 4,6- na 5.0 přestavba a TVS + vačky - začínáme stavět od pondělka H
Díky Mílo Pro mě bylo a je velké překvapení nárúst výkonu u M90 s 62mm klapkou Ford Racing - auto jede opravdu výrazně lépe než s origo Otáčky sedí a ani se nehnou - chod je neskutečně pravidelný a motor rychle spadává z otáček. Dělali jsme i s BBK, ale klidně zde prohlásím že BBK je shit nakonec jsme na M90 museli BBK demontovat a dát originál. Hrozně moc závisí na kvalitě koleček - převodů klapky a tvaru klapky - jistě nestojí náhodou 2x tolik Ford Racing. 4.6 jde od spodu jako hrom, ten 5.0 2013 je takový od spodu (nevím třeba je pocitové) méně agresivní, ale zato se mu líbí na 6000 ot/min. Dnes jsem se trochu více svezl s 2013 a je to opravdu dělo - a opět jenom mohu říci , že stage II podvozek je žalostně málo pro výkon 700PS. 2013 5.0 s kompresorem natře sériovou Shelby 2014 Kdy ale 2013 vítězí je spotřeba pokud jsem jel svižně , ale ne nesmyslně rychle spotřeba byla 13,6l na 100 km příště o motoru 4,6- na 5.0 přestavba a TVS + vačky - začínáme stavět od pondělka H
Já jsem s BBK spokojen a několik známých taky, ale je jiná situace u kompresoru a u Justinových melodií. Na soft od Justina BBK houpe na jiný ne. Mám software od pěti tunerů a dělá to jen na VMP. FRRP TB je super, ale každej není rozhodnutej do toho vrazit velký prachy a ten rozdíl je opravdu jednou tolik!!!
Registrován: ned 18. lis 2012 16:17:08 Příspěvky: 2
Především bych vás tady chtěl všechny pozdravit.
Jmenuji se Standa a jsem majitelem onoho GT 2009. Chtěl bych prostřednictvím toho fóra poděkovat Honzovi a celému jeho týmu Mustang evolution za vynikající práci kterou odvedli na autě. Když jsem jim tam auto vezl bylo to GTčko , ale vrátil se mi opravdový MUSCLECAR. Ještě jednou kluci díky a už se těším na další spolupráci. Chtěl bych rovněž poděkovat všem aktivním členům tohoto fóra. Strávil jsem mnoho času nad vašimi příspěvky. Pomohly mi při rozhodování. Všem vám přeji hodně šťastných kilometrů s vašima miláčkama
Registrován: ned 18. lis 2012 16:17:08 Příspěvky: 2
Franky děkuju. Fakt je ten, že je to úplně jiné auto než před tím sám jsem nečekal takový rozdíl. Vpodstatě začínám od začátku. Chce to především mozek a lehkou nohu na plynu.
Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37 Příspěvky: 3232 Bydliště: Praha
Ahoj všichni a Stando, pokud Ti auto na tváři vykouzlí úsměv po úpravě je vše vpořádku a tak to musí být - z auta máš nyní respekt a chvíli bude trvat než se ho zbavíš díky Johan
Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37 Příspěvky: 3232 Bydliště: Praha
Já jsem s BBK spokojen a několik známých taky, ale je jiná situace u kompresoru a u Justinových melodií. Na soft od Justina BBK houpe na jiný ne. Mám software od pěti tunerů a dělá to jen na VMP. FRRP TB je super, ale každej není rozhodnutej do toho vrazit velký prachy a ten rozdíl je opravdu jednou tolik!!!
Mílo, dovolím si zásadně nesouhlasit Justin z VMP dělá jeden z nej software Nejenom , že vyvíjí svoje vlastní kompresory s TVS ale hlavně dělá remote software. Každy soft , který je jenom někde napsaný a potom poslaný a nahraný do auta je pokus či omyl. Náš každy program je remote software a tedy stažená data po nahrání základního tune a poté data logy a konečná úprava tune dle auta - moje zkušenost je : pokud něco od VMP nefunguje - hledej chybu v autě či komponentech , či nesprávném spárovaní jednotlivých komponentů. Honza
my děkujeme tobě, za skvělou příležitost proměnit tvé auto k obrazu svému . S výsledkem jsme také spokojeni a auto je nyní k nepoznání od toho co to bylo před tím.
Přeji ti spousta šťastných kilometrů za volantem a hlavně "americkej úsměv"
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru