popis Google: V zemi, posedlý právě teď , pár věcí se zvedl během posledních 50 let , stejně jako Ford Mustang. První auto poníka debutoval u 1964 nové York světové výstavy a okamžitě se stalstanová tyč Americana . Před model oficiálně zapne 50 17. dubna 2014 bude Ford oslaví své trvalý příspěvek k poválečným - boomu kultury s zbrusu nové , dlouho očekávané Mustang.
Ale časy jsouzměnit nabídku, (ano , píseň také povolený v roce 1964 ) . Ford Americká ikona nadále získat offshore obdivovatele . Modrý ovál plánuje prodat příští Mustang na celém světě, a uklidnit zahraniční kupce , auto bude muset být lehčí a efektivnější. Ale to neznamená, že tradiční fanoušci budou zklamáni. karosérie
Zatímco nové Mustang bude mít poněkud robustní proporce svého předchůdce , bude vnější rozměry zmenší jen nepatrně . Bude také přestane mít samostatný styl v sestavě Fordu . Počet konstrukční prvky navodírodinnou Designový jazyk zde propagoval Fusion a Mustang Nový předek jasně byl ovlivněn značky Evos koncept z roku 2011 ukazují ve Frankfurtu .
Vozu světlometů motiv připojí zbytek rodiny Ford , ale vzpřímeně mřížka zůstane Mustang ve stylu . To dělá jemné využívání značky Aston Martin aktuální - via- Dearborn úst při zachování zdání , že je to bez mrknutí oka auto poníka . Proces návrhu trvá déle, než lidi na Forda by to doufali , jsme řekli , po původní návrh byl zamítnut , že nejsem dost Mustang . Představujeme si , že to bylo trochu moc evropsko- měkké, trochu moc jako Evos .
V konečné podobě ,pár velkých otvorů je umístěn na přední straně krytu , vytváří vzhled rozšířených mustang nosních dírek , které Rada Na výkonu se skrývá pod . Zadní okno je vybavené druh vdovský vrcholu se rozprostírá od střechy , à laSRT Viper a boční okna mají soudržnější tvar - na rozdíl od čtvrt oken oddělené tukové sloupků B na aktuální auto - s nahoru zlomení , který se podobá nového Corvette léčba . interiér
Retro není zcela mrtvé v nové kabině , a to buď . Dvě velké , trubkovité měřidla bude nadále sedět před řidičem , jako je tomu dnes, a kruhové větrací otvory budou umístěny na vrcholu středové konzole , lemovaný obdélníkový potrubí na obou koncích . Horní část přístrojové desky bude nakloněná dopředu a mají dvojí krycí desky, další příklad z Mustang muzea.
Středová konzola nabídne buď tradiční stereo a HVAC kontroly nebo dotykové MYFORD udělej všechno, dotykový displej , který je dostupný pro první čas v Mustang. Poté, co vzal výprask na zákazníka průzkumů spokojenosti , Ford s důrazem na vývoj rozhraní dotykové MYFORD . Next- gen systém debutuje v Mustangu , který nabízí redundantní tlačítka a rozvaděče pro ty, kteří dávají přednost zvládnout skutečné kontroly namísto virtuálních . Proměnlivé okolní osvětlení pokračuje, ale to se bude šířit po číselníků , držáky nápojů a reproduktory na jiných místech v kabině , něco také v evropských luxusních vozů , jakonový S- class . 2015 Ford Mustang spy photos Překlenovací Hnací
Na startu bude k dispozici Mustang se stejným motorem možností , jež nabízí současná Mustang :nepřeplňované 3,7 -litrový V- 6 a " Coyote " 5,0 -litrový V-8 , z nichž každá se stejnými výkony jako Mustangy na vzorkovna podlah dnes ( 305 a 420 koní , v tomto pořadí) . Převodovky , taky se přenáší na začátku, s nakupujících danévolba šestistupňovou manuální převodovkou nebo šestistupňovou automatickou převodovkou . To se bude měnit ve dvou do tří let po startu, kdy 10-speed auto společně vypracovávány s GM nahradí šestistupňovou slushbox .
Nicméně, Mustang modelový rok 2015 bude velmi dlouhá , jako je 1965 , a proto bude nabízet Ford hnacího ústrojí aktualizace v měsících po jeho uvedení na trh. Aktualizace V- 6 bude minimální, ale chápeme, žeGT- badged "pět -oh " bude skákat až 500 koní. Turbo -Four Cafe Special
Někdy ponový Mustang dostane dealer hodně , začneme vidět zajímavé kapotou možnosti. S evropskými a federální standardy spotřeby paliva v mysli, bude Ford představit první přeplňované čtyřválce Mustang od 1986 modelu SVO . A motor bude mít stejnou velikost , 2,3 l , protože to auto se čtyřmi Banger . To bude generovat 310 koní s přímým vstřikováním paliva , a bude na trh jako alternativa k vyšší úrovně základny šest. Jeho pojistné by mělo být zdůvodněno nejen jeho předpokládané ujeté zisk , ale také jeho vysoká , ploché křivky točivého momentu .
Ford zvažuje také nabízí 3,5 -litrový EcoBoost V- 6 nalézt v Taurus SHO . Naladěný na 400 koňských sil chrlit (z365 to dělá v SHO ) , mohlo by to potenciálně nahradit motor 3,7 -litrový V- 6 a slouží jako přírodní odrazový můstek mezi turbo čtyři a kojot . EcoBoost V- 6 je nepravděpodobné, že by se v motorovém prostoru Mustang má před 2017 modelového roku. Stabilní plný divokých koní
Ford má mnoho plánů na ultra -high- výkon Mustangs. První z nich budenástupcem Shelby GT500 značkou , a společnost bude i nadále nabízet Ford " Trinity " přeplňovaný 5,8 - litrový V-8 dělat 662 koní . Past na nové gen Shelby GT500 , Ford má další hnací jednotky možnosti pro další dvě hi- PO štítky .
První z nich jetwin- přeplňovaný V-8 s kódovým označením " Voodoo ", který vytlačuje mezi 5,0 a 5,5 l , a co je zajímavé, že má " byt-letadlo " nebo 180 stupňů klikového hřídele , jak Ferrari používá v V - 8s od roku 1973. Tato konfigurace také v pozdní Lotus Esprit V- 8 , je podobný spojením dvou čtyřválce banky na společné hřídeli . Ploché kliky teoreticky zvýšit výkon, reakce na plyn , a soundtrack na úkor větší vibrace. Tento EcoBoost V-8 se bude vyrábět mezi 550 a 600 koní . Je to síla vůle a Shelby GT350 - značkové model, který nakonec převezme od GT500 , jako Ford se zoufale snaží zastavit to auto je nákladné a žízeň Trojici.
Poslední vysoce výkonné Mustang budenástupcem Boss 302 . Co bude pohánět to stále ještě není dokončena . Pokud vše půjde podle plánu, by Ford chtěl využít s přirozeným plněním verzi Voodoo motoru. Nicméně počáteční zkoušky nepřineslo očekávané výsledky v Dearborn , a je možné, žehotted -up verze Coyote 5,0 by mohla být použita , stejně jako tomu bylo v předchozím Boss. podvozek
Zavedení nezávislé zavěšení zadních kol , není vidět v Mustangdom mimo 1999-2004 SVT Cobra zlepší manipulaci, jízdní komfort a balení. To by mělo řešit některé klíčové Mustang kritiku a poskytovat jí důvěryhodnost , když se vezme na svých evropských současníků na trzích, kde je poník auta žánr neudržuje nostalgie a levné palivo , protože je tady. Nová platforma - kódovým označením " S550 " , se bude opírat o tento nový Mustang , a prostřednictvím tohoto architektury , Ford očekává vrhnout 200 liber z aktuálního vozu je zhruba 3500 liber pohotovostní hmotnost
|