* *
Právě je čtv 28. bře 2024 9:51:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 19. črc 2019 16:58:29 
Offline

Registrován: pát 19. črc 2019 14:12:01
Příspěvky: 4
Dobry den vespolek,

rad bych zde zalozil tema, ktere se tu objevuje stale, ale nikdy neni stejne, protoze co clovek, to pribeh a to jiny pohled na zajem o koupi Mustanga.

Takze…EU fanatismus tykajici se aut a jejich motoru me vede k rozhodnuti si poridit auto s poradnym motorem dokud to je pro bezneho smrtelnika mozne. Je mi jasne, ze takova auta (i kdyz ta americka asi ne) tu budou stale, ale cena bude uplne nekde jinde.

K Mustangu jsem se dostal vylucovaci metodou a je to v podstate takovy kompromis v ramci mych osobnich preferenci. Vice mi sedi Dodge Challenger SRT392, pripadne u Chevrolet Camaro SS. Nicmene vzhledem k tomu, ze nechci kupovat auto nove a jako pragmatik nechci byt autem financne zruinovan, tak nasledujici faktory hovori celkem jasne ve prospech Mustanga:

- Z te trojice je to nejrozsirenejsi auto, takze logicky je nejvetsi vyber ojetin
- S vyse uvedenym souvisi i nejpriznivejsi ceny
- Jako jediny z trojice se prodava oficialne v Evrope, takze je mozne poridit i ojete auto se zarukou
- S vyse uvedenym souvisi i dostupnost servisu (i kdyz na ten oficialni u Fordu jsem moc chvaly neslysel) a nahradnich dilu
- Pokud jsem cetl spravne nejen tady na foru, tak cena nahradnich dilu neni nijak fatalni a snad ani prace nebude stat jako u nemecke premie
- Z te trojice je to nejvetsi legenda a diky dostupnosti je nejvetsi zakladna uzivatelu na pripadne rady, tipy, srazy apod.

Jak pisu vyse, ten plan nakupu je tak trosku “vynucen” okolnostmi a obavou, ze treba za 5 let uz nebude sance neco takoveho koupit, nebo bude stat treba jako v Holandsku. Kdyz to vezmu racionalne, tak ho vlastne vubec nepotrebuju…ale chci ho :-) bydlim a pracuju v centru Prahy, takze se pohybuji pomoci MHD nebo pesky. Pokud potrebuji auto na cestu mimo mesto, muzu si pujcit SUV nebo sedan od rodicu.
Myslenka je tedy takova, ze Mustang bude hracka pro radost – provoz v podstate pouze o vikendech ci v dobe volna…minimum jizdy po Praze, spise takove to kochani se jizdou na venkove, obcas vylet na autobahn a laka me zkusit nekdy i nejaky okruh…jizda v maximalni mozne mire pouze na suchu a pres zimu vubec.

Nejdrive jsem si pohraval s myslenkou koupe veterana ze 60. let, ale vzhledem k absurdnim cenam (chci auto hotove a ne z vraku delat projekt, to me fakt nebavi) a faktu, ze jine auto nemam (a tudiz bych nemohl zarucit, ze jej nekdy prece jen nebudu pouzivat i k necemu jinemu nez jen k vikendovym projizdkam), jsem to zavrhl. Faktorem byla taky pasivni bezpecnost auta.

Volba tedy padla na posledni generaci. Coupe GT, automat a samozrejme V8. To jsou hlavni pozadavky. Pak mam jeste nejake preference barvy, ale u ojetin si clovek prilis vybirat nemuze. Za poslednich nekolik mesicu jsem procetl snad vsechny recenze, shledl videa, sleduji inzertni portaly…ale presto se mi hlavou hodni otazky jako treba:

1) Je velky rozdil mezi auty z let 2015-2017 a 2018? Zajimaly by me nejake realne zkusenosti, tj. zda maji smysl ty penize navic. Zatim je pro me argument vetsi vykon (i kdyz ne o moc), novejsi automaticka prevodovka, mene bachraty predek, priplatkove tlumice a hodnotnejsi interier
2) Je v Praze ci v okoli servis, kde to auto skutecne umi servisovat? A idealne tak, ze tomu skutecne rozumi a bavi je to…
3) Kde je nejlepsi Mustanga poridit? Az do nedavna se mi zdalo, ze v Nemecku (treba na mobile.de) jsou ceny relativne duverychodnych kusu (bouracky z Litvy me nezajimaji) o 10% i vice nizsi nez u nas…castecne taky kvuli cca 10x vetsi nabidce nez u nas samozrejme. Ale posledni dobou, kdyz koukam na tuzemske inzertni servery, se mi zda, ze se ceny trosku srovnavaji. GT V8 se da najit za cca 750 000, nektere i za nizsi cenu. Samozrejme roky 2015-2016 vetsinou. Pred casem byla jedna predvadecka z roku 2018 k mani nekde v Ostrave pod 700 000, ale to mi prislo az podezrele, tak to treba bylo bourane, tezko rict. Navic predvadecky sice maji nizke najezdy a jsou v plne vybave, ale jsem skepticky ke stavu motoru, protoze lidi se chovaji jak hovada nejen k vlastnim vecem, ale zejmena k vecem, ktere nejsou jejich. Cili idealne mao jete auto, po prvnim majiteli, neprovozovane v zime a garazovane.
Predesilam, ze nejsem zadny odbornik, takze urcite budu hledat nekoho, kdo se v Mustangach vyzna a bude schopen auto za poplatek proklepnout (at uz v CR nebo venku) – kolega takto kupoval auto v Nemecku (VW Passat) a nejaky pan to nabizi jako sluzbu – dela nekdo u nas neco takoveho i v pripade Mustangu? Vzdy je lepsi, kdyz se na auto podivat clovek, ktery se primo na ten ktery typ specializuje.

Tak to by bylo prozatim vsechno.

Diky vsem za precteni a eventualni reakce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 19. črc 2019 20:18:19 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak kdyz uši v Praze tak servis Mustang Evolution. Tam jsou do Mustangů fandové. Si tam zajdi na pokec a možná rovnou i od nich auto pořídíš ;-)

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 22. črc 2019 9:41:27 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj,

jak píše Balki pokud si z Prahy zastrav se u nás v Letňanech www.unitesta.com . Rádi Ti poradíme

Jinak určitě 2018 , neboť je o mnoho lepší než 2015-2017 , USA verze má všechny asistenty , 10st převodovka je super, a nový motor PFDI je neuvěřetelně úsporný a ... je toho fakt hodně .
Od Magneride ale neočekávěj nějaké pohodlné pérování - je to spíše na sport

měj se


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 22. črc 2019 12:36:48 
Offline

Registrován: pát 19. črc 2019 14:12:01
Příspěvky: 4
to Balki:

Diky za tip. Nicmene me spis zajimaji uzivatelske zkusenosti nejakeho nadseneho ridice, idealne s podobnym pribehem nakupu :-)

to Johan:

Diky za nabidku. Z Prahy jsem, sice jsou pro me Letnany z ruky a kor Touzimska, ale az to bude aktualni, nejspise bych se na nezavaznou navstevu zastavil. Chapu dobre, ze prodavate nejen nova, ale i jeta auta? Odkud ta jeta auta pochazi, garantujete puvod/najezd/stav/servisni historii? A nabizite i sluzbu provereni nekde inzerovaneho auta?

No, ja jsem si to myslel, ze 2018 bude lepsi volbou. Tak to budu muset jeste nejakou tu zlatku prisetrit :-) Nu coz, stejne bych ho uz letos nekupoval, protoze v pulce sezony to nema smysl. Takze nekdy na jare to bude akorat…

Jinak jeste dotaz – pises o USA verzi…osobne bych radsi verzi pro Evropu, protoze jestli jsem pochopil z recenzi, je tam ve standardu v podvozku neco, co v USA verzi neni. A navic pochybuju, ze u USA verze dotazene z USA bude drzet Ford Europe zaruku…nebo se pletu?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 11. lis 2019 20:40:02 
Offline

Registrován: pát 19. črc 2019 14:12:01
Příspěvky: 4
Dobry den vespolek,

posledni mesice jsem stravil procitanim recenzi, nazoru, zkusenosti a prolezanim vsech moznych bazaru jak v CR, tak napriklad v Nemecku…a postupne mi zacina dochazet, ze ojetej Mustang GT je docela slusna sazka do loterie. Takze se spis zacinam klonit k porizeni noveho vozu. A chtel bych vysondovat, zda ma nekdo nejake zkusenosti s tuzemskymi prodejci prave pri nakupu noveho Mustanga? Konkretne mi jde o ty dva v Praze – Vestec a Motol. Zajimaly by me treba odpovedi na nasledujici otazky:

• Bezne se da u prodejce na nove auto uhadat nejaka sleva – funguje to tak i u Mustanga?
• Je mozne u tuzemskeho prodejce legalne poridit veci, jako jsou v US konfiguratoru, napriklad Performance Package Level 1? V ceskem nejsou, jen jednotlive prvky z nej, jako treba zadni kridlo nebo vzpera do motoru.
• Jake jsou zkusenosti se zarukou u Fordu na model Mustang? Je tam mozno 5 nebo vice let…coz zni slibne, ale nejen na tomhle foru nachazim informace, ze autorizovane servisy Ford jsou celkem na prd. A nejspis to bude platit i pro servisni prace v ramci zaruky…takze co s tim? Mit nove auto se zarukou, ale bat se s nim jet do autorizovaneho servisu…to je celkem nemile

Krome toho, kdyz jsem se dival na cesky konfigurator a zkusil si poskladat auto, cenove jsem se dostal nekde na cca 1,5 mega. Coz neni prave malo. A cenove je to temer totozne, jako moje srdcovka:

Dodge Challenger R/T Scat Pack Widebody

https://www.autooutlet.cz/cars-1010-dod ... -plus-pack

ale u tohoto prodejce v Nemecku:

https://www.autohaussteppe.de/

Nasi dovozci maji Challengery i Camara oproti tem Nemcum dost prepaleny…o 200-300k drazsi. Takze eventualni nakup je celkem jasnej v Nemecku (coz neni pro me problem), ale zajimalo by me, jak je to u Challengera se servisem…dela to u nas nekdo kvalitne (v Praze)? Umeji je treba i panove z MustangEvolution? Koukam, ze v nabidce maji nejaky Charger…ta by snad umet servis mohli…

https://www.spiritcars.cz/256-srt-59/1

Jeste to musim celkove propocitat, ale pokud by to vyslo nakladove stejne, rozhodne bych bral radsi Challengera :-)

Diky za kazdou odpoved


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 12. lis 2019 16:33:06 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 23. čer 2016 15:25:53
Příspěvky: 14
Mám 2016 a kupoval jsem to jen na jaro/léto, cena 1.1M nové u dnes už Auto IN (to už bylo asi po druhém zdražení)

- sleva 0 %, v té době byly sloty zabrané a jsem rád že mi alespoň změnili konfigurace z AT na manuál.
- prodloužená záruka 5 let je podle mě jen na papíře, rozhodně bych na ní nespoléhal u autorizáku a pokud budeš auto upravovat tak bych moc nepočítal ani s tou dvouletou. Výjimka je možná AMB Ořech (z doslechu)
- 2018+ FL je určitě lepší a dotaženější, nicméně taky za příplatek skoro 500 tisíc.
- Servis / Úpravce je podle mě nejlepší Mustang Evolution, dobrá domluva a lidské termíny.
- Ojetiny - prodejce mi řekl že 1/3 všech mustangů co prodali se k nim vrátila k větší či menší opravě, spousta jich také jezdí v přiznaných či nepřiznaných půjčovnách nebo jsou to dotažené totálky (platí spíše pro minulou generaci) takže bych byl opravdu obezřetrný. Nicméně na trhu budou i pěkné kusy, kolega z mojeho města má Cabrio 2015 se kterým najel snad jen 14 tisíc kilometrů.

Ve finále by bylo nejlepší si koupit co je tvému srdci nejbližší, čili Challengera.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 12. lis 2019 20:03:32 
Offline

Registrován: pát 19. črc 2019 14:12:01
Příspěvky: 4
Diky za reakci.

Njn, cena leti nahoru...jako ostatne u vseho. Nicmene je to taky tim, ze u nas se nedaji koupit ty zakladni verze jako v USA.

Prijde mi, ze trh uz je docela nasycenej, takze by to mohlo jit o par % srazit si myslim. Precijen 1,5 mega uz neni "Mustang za mega vole".

Jo, to je dalsi vec. Kdyz je auto v tovarni zaruce, tak se tam prakticky neda delat zadna uprava nejspis. Ne, ze bych chtel nejak tunit...ale obavam se, ze i pouha instalace studeneho sani (treba prave u Mustang Evolution) bude mit za nasledek kompletni ztratu zaruky. A pochybuju, ze to umej udelat v autorizaku.
Kde vlastne servisujes Ty?

Ja bych klidne vzat ojetinu, kdyby byla zaruka, ze to bude uplne v cajku a specifikace se blizila moji predstave. Treba nejakou predvadecku - tahle v Orechu je presne dle meho gusta...akorat je to manual, a to ja nesnesu:

https://www.fordamb.cz/Vozy/Sklad/10698 ... predvadeci

Pockej, ta 1/3 prodanych Mustangu, ktera se vratila...to mluvis o novych kusech nebo o ojetinach?

A k tomu Challengeru - privedla me k nemu prave ta cena noveho Mustangu, protoze to uz takovy rozdil fakt neni. Mam akorat par pochyb stran spotreby (samozrejme to neni uplne rozhodujici, ale chtel bych mit aspon pribliznou predstavu) a ovladani, o kterych jsou uplne jine informace na videich z USA (spotreba nejakejch 12-13 na sto a sirsi kola zlepsujou ovladatelnost a jistotu rizeni) a v tomhle ze Slovenska (spotreba pod 16 nejde a auto se ridi na sirsich kolech hur):

https://www.youtube.com/watch?v=ou_kU54elnc

Dalsi pochyby se tykaji toho, zda je v CR skutecne nejaky schopny servis, ktery Challengery umi delat tak dobre, jako treba Mustang Evolution umi delat Mustangy. Ten nemecky prodejce to nejspis umi, ale jezdit s autem na servis tak daleko, to by se mi fakt nechtelo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 13. lis 2019 8:48:25 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 23. čer 2016 15:25:53
Příspěvky: 14
Mám kámoše co dělal ve Fordu a obecně se Ford cuká co se týče záruk, mají pro složitější věci i nějaké zahraniční specialisty aby byli odproštěni od domácích vlivů. Já zatim reklamoval akorát nefungující klimatizaci, to se povedlo nicméně jednání špatný. Znovu říkám že třeba u toho AMB Ořech tohle může být jiné, je to na oficiálního dealera dost "komunitni" dealer. Stejně tak je to asi v pohodě (asi) i u ME.

Za 1M bylo auto no-brainer, za 1.5 už celkem můžeš koukat i jinam. Peníze jsou tam znát pokud bys chtěl do před FL dodělávat jen výfuky s klapkami přijdou na cca 80k, podvozek roush 80k, Sání + tune na 470hp asi 40k. Takže jo peníze jsou tam znát, nicméně část padla na marži výrobce/dealera.

Předváděčky dealeru budou ok, nenechávají v tom jezdit každého "z ulice" a většinou je nenechaj řídit samotné. Ta na linku vypadá dobře. 10s automat jsem jel a přednost před manuálem bych mu nedal, nicméně to že jsi z Prahy to celkem mění situaci, tam je asi automat nutnost.

1/3 aut co prodal dealer kde jsem auto koupil se vrátila na opravu. To je dost velké číslo.

Spotřebu bych vůbec neřešil (pokud jezdíš v Praze a pak za zábavou bude to okolo 15l) stejně tak musíš kontrolovat olej a častěji měnit pneu. To je ale jedinej výdaj, jinak to auto nemá nějaké slabé místa. Jak už napovídá ten můj předchozí text tak nejvíc peněz do auta nasypeš buď při úpravách nebo po bouračce :-)

Dodge neznám, ale auto outlet to prodává ve velkém a vidím jich celkem dost takže to asi taky servisuje když přebírá záruku, kvalitu jejich práce ale posoudit neumím. Pokud kupuješ auto pro zábavu a máš na to dost peněz tak nedělej kompromis a vezmi si fakt to co chceš nejvíc. Já bych dnes asi vzal GT 350


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2019 16:54:12 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 26. dub 2018 13:36:41
Příspěvky: 29
foji, hele, jak mám rozumět tomu, když napíšeš...

1/ "1/3 aut co prodal dealer kde jsem auto koupil se vrátila na opravu. To je dost velké číslo. "

a pak

2/ "jinak to auto nemá nějaké slabé místa"

?? Jako při vší úctě... jakože když se trefím do těch 2/3, tak cajk, ale když do té 1/3, tak jsem v loji? :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 27. lis 2019 8:02:13 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 23. čer 2016 15:25:53
Příspěvky: 14
Gino, máš pravdu špatně jsem to rozvinul tu větu. Ta 1/3 na opravu byli větší či menší ťukance - čili chyba na straně majitelů.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz