* *
Právě je sob 27. dub 2024 11:21:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: úte 19. zář 2017 19:29:37 
Offline

Registrován: čtv 15. zář 2016 13:42:32
Příspěvky: 8
Bydliště: Orlová
Zdravím,

jen dotaz ke stabilitě Stanga 2016 při rychlosti 200+ na rovince, auto sníženo, pouze pružinami Eibach, tlumiče série.
Podložky Eibach, každá strana +25mm.
Nad 200km/h pozoruji, že auto se chová hrozně nestabilně, pocitově chodí ze strany na stranu, jde to hrozně cítit, zkoušel jsem na dálnici
i 250+ a tam je to úplná tragédie.
Má někdo podobnou zkušenost? Případně, jestli tohle dělá i sériové auto?
Někde jsem četl, že vyměnit pouze pružiny je problém, že to chce komplet kit včetně tlumičů, tak se právě ptám, jestli
třeba někdo neví, zda právě tohle může být ten problém,

Díky moc, Honza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: úte 19. zář 2017 20:25:37 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
No pouze snížením se rozesere geometrie. Tam je pak potřeba prenastavit odklon (nevím jestli 2016 má excentrické šrouby nebo stavitelne horní uložení) a vyměnit čepy řízení aby tam nebyl bump steer (nebo podložit hřeben řízení)

U nezávislého zadního zavěšení zkušenosti nemám, předpokládám zě při tom designu tam nic řešit není potřeba, ale u pevné nappravy 05-14 je pak potřeba stavitelna panhadska tyč pro vycentrováni osy a stavitelne buď horní rameno nebo ty dolní pro narovnání úhlu kardanky s diferenciálem.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 9:25:54 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
wiro píše:
Ja mam podvozek seriovy, nepozoroval som nejaku nestabilitu.

A jak pise balki, samotne znizenie podvozku pouzitim pruzin uplne nestaci.

Zmenia sa uhly, je lepsie kupit celu sadu podvozku ktory je vyrobeny a spocitany na inu vysku vozidla.


Cele sady podvozku sa ani velmi nepredavaju, hlavne nikde na ty weboch AmericanMuscle a CJPonyParts a LMR ... vam nepovedia co vsetko je potreba doladit aby ostala geometria v cajku.
A ani vo vedsine servisov vas na to nikto neupozorni a kludne vam auto znizia bez ohladu na geometriu - takym servisom by som sa do buducna vyhol.

Tak minimalne dokupit stavitelne horne ulozenie alebo excentricke sruby na vyrovnanie odklonu (pokial to na aute nemas) a tiez stavitelne cepy riadenia a predpokladam, ze potom to bude o 100% lepsie.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 9:29:37 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
A teda jeste presneji Tlumice a Pruziny tvori par a meli by byl sladene aby meli idealni chovani. Takze pokud jsi tam dal nejake ktere krom snizeni maji i ine parametry tuhosti, nebo jsou progresivni/linearni tak tlumice musi byt taky sparovany jinak se ti to muze pohupovat nebo poskakovat nebo ...

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 9:47:09 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
wiro píše:
Celou sadou podvozku som myslel skor nieco taketo: https://performanceparts.ford.com/part/M-FR3A-MA
Akoze nie len pruziny.


Ale ani tento set neobsahuje stavitelne cepy a stavitelne horne ulozenie alebo excentricke sruby:
https://www.americanmuscle.com/2015-mus ... lates.html
https://www.americanmuscle.com/2015-mus ... -kits.html

stabilizacne tyce mozu byt relativne odlisne od paru pruzin a tlmicov, ale tiez by nemali byt uplne mimo, lebo tiez ovplyvnuju tuhost.
a samozrejme predny a zadny stabilizator by mali byt spravne zladene aby auto nebolo nedotacave alebo pretacave.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 11:04:46 
Offline

Registrován: čtv 15. zář 2016 13:42:32
Příspěvky: 8
Bydliště: Orlová
Ok, zatím moc děkuji za rady...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 15:09:57 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Kolda píše:
Zdravím,

jen dotaz ke stabilitě Stanga 2016 při rychlosti 200+ na rovince, auto sníženo, pouze pružinami Eibach, tlumiče série.
Podložky Eibach, každá strana +25mm.
Nad 200km/h pozoruji, že auto se chová hrozně nestabilně, pocitově chodí ze strany na stranu, jde to hrozně cítit, zkoušel jsem na dálnici
i 250+ a tam je to úplná tragédie.
Má někdo podobnou zkušenost? Případně, jestli tohle dělá i sériové auto?
Někde jsem četl, že vyměnit pouze pružiny je problém, že to chce komplet kit včetně tlumičů, tak se právě ptám, jestli
třeba někdo neví, zda právě tohle může být ten problém,

Díky moc, Honza


Ahoj,

zdravím také .

Již jsem to psal mnohokrát (omlouvám se na ton :) ) , ale pouze snížení pružin je ta nejhorší věc alespoň pro mě :
1. geometrie nápravy je daní v jasné jízdní výšce
2. pokud snížím tak musím minimálně na geometrii s nákupní cenou okolo 1 mil korun - tedy ta co umí 3d a navíc umí vypočítat korekce geometrie v jiné jízdní výšce :!: :!: a k tomu slušně proškolený personál - u nás máme poslední model Hunter - Made in USA - http://www.hunter.com/alignment-systems
3. u modelu S550 je auto velmi citlivé na jízdní výšku - jelikož nápravy jsou víceprvkové - tak pouze snížení bez změny délky ramen a nastavení zcela jiné geometrie udělá je blázen neznalý problematiky
4. předěláváme skoro týdne auta takto domršená a nebezpečná :!: :!: :!: - jedna fiirma BS..... nebudu celé psát seká krátké pružiny Eibach jako na drátku , ale auta jsou nejezditelná
5. nabízím zcela zdarma svezení v našem podvozku - kdykoliv se je možno objednat.

Prosím , ještě jednou se omlouvám , ale svěřte svá auta odborníkům a ne diletantům :!: :!: :!:
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 19:49:22 
Offline

Registrován: čtv 15. zář 2016 13:42:32
Příspěvky: 8
Bydliště: Orlová
Johan píše:
Kolda píše:
Zdravím,

jen dotaz ke stabilitě Stanga 2016 při rychlosti 200+ na rovince, auto sníženo, pouze pružinami Eibach, tlumiče série.
Podložky Eibach, každá strana +25mm.
Nad 200km/h pozoruji, že auto se chová hrozně nestabilně, pocitově chodí ze strany na stranu, jde to hrozně cítit, zkoušel jsem na dálnici
i 250+ a tam je to úplná tragédie.
Má někdo podobnou zkušenost? Případně, jestli tohle dělá i sériové auto?
Někde jsem četl, že vyměnit pouze pružiny je problém, že to chce komplet kit včetně tlumičů, tak se právě ptám, jestli
třeba někdo neví, zda právě tohle může být ten problém,

Díky moc, Honza


Ahoj,

zdravím také .

Již jsem to psal mnohokrát (omlouvám se na ton :) ) , ale pouze snížení pružin je ta nejhorší věc alespoň pro mě :
1. geometrie nápravy je daní v jasné jízdní výšce
2. pokud snížím tak musím minimálně na geometrii s nákupní cenou okolo 1 mil korun - tedy ta co umí 3d a navíc umí vypočítat korekce geometrie v jiné jízdní výšce :!: :!: a k tomu slušně proškolený personál - u nás máme poslední model Hunter - Made in USA - http://www.hunter.com/alignment-systems
3. u modelu S550 je auto velmi citlivé na jízdní výšku - jelikož nápravy jsou víceprvkové - tak pouze snížení bez změny délky ramen a nastavení zcela jiné geometrie udělá je blázen neznalý problematiky
4. předěláváme skoro týdne auta takto domršená a nebezpečná :!: :!: :!: - jedna fiirma BS..... nebudu celé psát seká krátké pružiny Eibach jako na drátku , ale auta jsou nejezditelná
5. nabízím zcela zdarma svezení v našem podvozku - kdykoliv se je možno objednat.

Prosím , ještě jednou se omlouvám , ale svěřte svá auta odborníkům a ne diletantům :!: :!: :!:
Johan



Ahoj, děkuji moc za odpověď a vysvětlení.
Na autě jsou tyto pružiny..Eibach Pro-Kit | snížené pružiny Ford Mustang Coupe 5.0 V8 E10-
Jsem až od Ostravy, takže bych to nechal zřejmě až na jaro a stavil se, s autem v zimě stejně nejezdím.
Jen dotaz, když se u vás objednám, za jak dlouho je tento problém "opravitelný"??
(snížení bez změny délky ramen a nastavení zcela jiné geometrie)

Abych řekl pravdu, při rychlostech do 150 se mi to zdá stabilnější než na sériových pružinách..jak už jsem psal, problém nastává při vyšších rychlostech, tak to chodí ze strany na stranu... :o

Díky moc, H.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 21:02:23 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
o kolik je to snížené :?:
myslím , že dvě až tři hodiny a bude to OK , pokud je vše OK

ještě je to USA nebo EU verze :?: :?:
Pozor snižování u USA je ještě větší problém než u EU - mají jiné ramena nastavení podvozku.
jinak cesta do Prahy do kina a zpět a bude to OK, ale prosím třeba foto
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 21:07:41 
Offline

Registrován: čtv 15. zář 2016 13:42:32
Příspěvky: 8
Bydliště: Orlová
Johan píše:
o kolik je to snížené :?:
myslím , že dvě až tři hodiny a bude to OK , pokud je vše OK

ještě je to USA nebo EU verze :?: :?:
Pozor snižování u USA je ještě větší problém než u EU - mají jiné ramena nastavení podvozku.
jinak cesta do Prahy do kina a zpět a bude to OK, ale prosím třeba foto
Johan



Snížení vpředu: 25 mm
Snížení vzadu: 20 mm
r.v.2016, EU verze
Foto čeho...?auta..?

Honza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 21:20:51 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: úte 12. dub 2016 16:32:47
Příspěvky: 12
Já mám EU sníženo H&R 25mm, bez podložek kola 9X20 ET39 (255/35) a 10,5x20 ET45 (295/30), s tímhle setupem jsem zatím zkusil jen něco okolo 220km/h a pocitově to sedělo líp než z fabriky.
Nicméně kluci na geometrii z toho byli vážně rozpačití.

Mám cestu příští středu přes Prahu - dalo by se domluvit na návštěvě, nebo je plno? :)
Ještě mám po emailu rozjednaný další poladění výkonu (aktuálně se kloním spíše ke kompresoru), tak bych se rád podíval, co se s tím dá vymyslet a případně domluvil, jak dál.

Díky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: stř 20. zář 2017 21:22:28 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Mira píše:
Já mám EU sníženo H&R 25mm, bez podložek kola 9X20 ET39 (255/35) a 10,5x20 ET45 (295/30), s tímhle setupem jsem zatím zkusil jen něco okolo 220km/h a pocitově to sedělo líp než z fabriky.
Nicméně kluci na geometrii z toho byli vážně rozpačití.

Mám cestu příští středu přes Prahu - dalo by se domluvit na návštěvě, nebo je plno? :)
Ještě mám po emailu rozjednaný další poladění výkonu (aktuálně se kloním spíše ke kompresoru), tak bych se rád podíval, co se s tím dá vymyslet a případně domluvil, jak dál.

Díky.


ano ve středu Vás rádi uvidíme prosím jen email na : sales@mustangevolution.cz
Děkuji


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: čtv 23. lis 2017 20:18:00 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 23. lis 2017 17:39:29
Příspěvky: 29
Taky zdravím ze Severní Moravy,
na svém EU 5.0, jaro 2017 jsem vytvořil zatím jakýsi amatérský kompromis . Za normálních okolností bych do podvozku nesahal, ale nemohl jsem se zbavit dojmu, že auto je opticky pořád nějak "do kopce". Tak jsem Eibachem snížil jenom předek a v rámci dostupných informací jsem nechal udělat geometrii (slušnou). V mých očích to vypadá líp a vůbec nemám pocit, že při 200+ by se něco zhoršilo.
Ke geometrii mám vůbec zajímavý poznatek. Pozoroval jsem nějaké různorodé opotřebení zadních kol. tak jsem to nechal dodatečně také přeměřit a celkem jsme se všichni zúčastnění divili, jaké nesmysly jsme naměřili, vše těžce pod minimálními hodnotami. .... takže zřejmě i z výroby může vyjet nesmysl, Ford to bez řečí uznal jako reklamaci. Jestli to něco pomůže zjistím až na nových gumách ..... M.
Nechystá tady ME náhodou nějakou pobočku :?:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: pát 24. lis 2017 21:48:14 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
je nám líto ale zatím nejsme schopni provozovat další pobočku i když Morava je krásná ;)
Jinak to že je Mustang do kopce má svoje důvody ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Stabilita na ceste
PříspěvekNapsal: sob 25. lis 2017 12:41:32 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 23. lis 2017 17:39:29
Příspěvky: 29
Tady asi u mě zvítězil vzhled nad rozumem, to se mi stává. Ale že to má nějaký důvod nad tím jsem opravdu ani neuvažoval. Snad jsem to moc nedomrvil, jezdím závody do vrchu, o geometrii aspoň jakési základní poznatky mám. A na okruhu jsem si taky nestěžoval ;), tak to tak asi už nechám. Upřímně jak jsem tu sadu pružin viděl, tak jsem si nebyl moc jistý, zda nepopsali opačně předek a zadek. Ten zadek celkem síla .....

Jinak pokud to není moc obšírné téma a je to "vysvětlitelné", tak aspoň nějaký základní důvod by mě zajímal, třeba pro příště ..... Dík. M.

_________________
5.0 V8 2016/2017


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz