mustangforum.cz
https://mustangforum.cz/

2016 ME 500RSC
https://mustangforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=934
Stránka 2 z 3

Autor:  Johan [ ned 03. dub 2016 21:16:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

test byl důkladný a zatím vše co jsme vytvořili pracuje jak má ;) ;) ;)
Zatím největší oříšek byly brzdy - tedy směs destiček a našich plovoucích kotoučů.

Autor:  Johan [ pon 04. dub 2016 16:25:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

zadní spoiler Shelby GT350R :lol: :lol: :lol:
Příloha:
spoiler 1.jpg
spoiler 1.jpg [ 372.59 KiB | Zobrazeno 21512 krát ]

Autor:  Johan [ pon 04. dub 2016 21:28:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

softOPC píše:
Je nutné ho za jízdy držet? :mrgreen:
Podle videa je čas na kolo cca 2:00-2:01, popravdě jsem čekal trochu lepší time, i když zase na sériové pneu to nebude špatné.


ahoj
souhlas 2:00 není špatné na 19 Pirelli
Sliky bych viděl tak 1:52 a Semi 1:57.
Měl jsem celkem velký problém se v autě dobře držet , ono se držet volantu není to pravé :( :( :( čtyřbodové pásy jsou nutností.
Ponoření při brzdění a zvedání se pří akceleraci spolu s lehkým náklonem v zatáčkách je třeba trochu zkrotit - bude hodně brzo hotovo a potom test směr Most. Myslím že je reálné auto dostat na časy okolo 1:50 při celkem malém úsilí a to je na trak days SUPER ;) ;)
ale rád říkám ukázaná platí tak se necháme překvapit , v každém případě brzdy co se nám podařily jsou excelentní dal jsem v kuse 10 kol a pořád stejný účinek :!: :!: :!: :!: :!: a kdo se vyzná tak ví že to je prostě MAZEC ;) ;) ;)

Autor:  Johan [ úte 05. dub 2016 11:08:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

softOPC píše:
Na standartní brzdy jsem dost zvědavý jak fungují na trati, snad se to dozvím už v neděli, doufám, že budou alespoň stejné jako v Astře OPC, tam taky nevadnou a taky na čas, Brno mám v OPC za 2:40 s provozem, jestli to nestlačím na 2:30, tak je něco špatně.


Ahoj,
bylo vidět že se vyznáš ;) ;) ;) ;) tak jsme Ti podrobněji odepsal .
Co se týče času v Brně série s naším základním programem jezdil Michal zde na fóru okolo 2:32 - 33 měl telemetrii zeptej se ho:


sériové brzdy mají jeden zásadní problém :!: :!: :!: - kotouče a destičky funguji do určité teploty , pak Ti totálně ztvrdne pedál a vůbec to nebrzdí :!: :!:
Michalovi to dnes už vůbec nebrzdí protože destičky jsou shořelé a kotouče mají na sobě napečené destičky - tedy to může vyhodit - škoda několika -hodně tisíc :!: :!: :!:
Důrazně doporučuji :
1. pro okruhové ježdění použít jiné kotouče a destičky
2. sériové jsou OK na normální ježdění
3. řešení : download/file.php?id=2650&mode=view
Mimochodem ten 6-ti pístkový třmen Brembo je profi závodní ;) ;) ;) , ale to čím brzdí a na co je prostě série.
Máme za sebou hodně výzkumu a pokusů a tato rada je zcela zdarma ;) ;) a ušetří Ti hodně peněz ;)
ať se kola pořád točí správným směrem a sportu zdar :lol: :lol:
Johan

Autor:  Johan [ úte 05. dub 2016 22:10:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

další bod a to zadní křídlo ala GT350R z pravého karbonu - je to první kus tak testujeme zatím sedí a drží.
Brzdo uvolníme k prodeji.
Příloha:
20160405_202143.jpg
20160405_202143.jpg [ 2.29 MiB | Zobrazeno 21458 krát ]
Příloha:
20160405_202153.jpg
20160405_202153.jpg [ 2.83 MiB | Zobrazeno 21458 krát ]
Příloha:
20160405_211141.jpg
20160405_211141.jpg [ 2.6 MiB | Zobrazeno 21458 krát ]
Příloha:
20160405_211149.jpg
20160405_211149.jpg [ 2.05 MiB | Zobrazeno 21458 krát ]
Příloha:
20160405_211212.jpg
20160405_211212.jpg [ 1.97 MiB | Zobrazeno 21458 krát ]
Příloha:
20160405_211206.jpg
20160405_211206.jpg [ 1.92 MiB | Zobrazeno 21458 krát ]

Autor:  Johan [ sob 09. dub 2016 19:44:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

tak jsme se konečně také dočkal výfuků, oni totiž moc nejsou a kovářova kobyla musí až po ...
Příloha:
20160409_185438.jpg
20160409_185438.jpg [ 259.01 KiB | Zobrazeno 21353 krát ]
Příloha:
20160409_193240.jpg
20160409_193240.jpg [ 339.4 KiB | Zobrazeno 21353 krát ]

trochu foto porovnání se sérií ;) ;) ;) ;) ;)
Příloha:
20160409_172909.jpg
20160409_172909.jpg [ 359.1 KiB | Zobrazeno 21353 krát ]
Příloha:
20160409_172926.jpg
20160409_172926.jpg [ 177.04 KiB | Zobrazeno 21353 krát ]

rozdíl ve váze značný :!: :!: :!:

Autor:  Johan [ sob 09. dub 2016 20:32:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

při testu bohužel pršelo :( :(

Autor:  Johan [ pon 11. dub 2016 19:05:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

jen tak pro zajímavost to zadní křídlo originál z Shelby GT350R stojí 10 900 USD :!: :!: :!: :!: :!:
dnes něco malého a schválně co je to :?: :?:
Příloha:
20160411_160930.jpg
20160411_160930.jpg [ 254.83 KiB | Zobrazeno 21621 krát ]

Autor:  Johan [ pon 11. dub 2016 19:13:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

wiro píše:
oil separator ? :)

přesně máš to načtené dobře Ty ;) ;)
a továrna je továrna super to pasuje a pracuje : http://performanceparts.ford.com/part/M-6766-A50S

Autor:  Johan [ sob 16. dub 2016 10:35:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

přední světla na návštěvě u Balki :lol: :lol:
https://www.facebook.com/mustangevoluti ... 247620002/

Autor:  Balki [ sob 16. dub 2016 11:19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

Johan píše:
přední světla na návštěvě u Balki :lol: :lol:
https://www.facebook.com/mustangevoluti ... 247620002/


Jsem okoukal dizajn a za pár dní budou i na mé 05 V6 :) a príjmám objednávky pro 05-14 modely 8-) :lol:

Autor:  Johan [ sob 16. dub 2016 21:43:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

a reakce lidí noční Prahou :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Johan [ pon 02. kvě 2016 20:16:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

Ahoj,
zbylo trochu času na kovářovu kobylu :lol: :lol: :lol:
takže:
nové sání Shelby GT350 - intake manifold
nová klapka Shelby GT350
naše ME vlastní provedení ARAID koleno s vnitřním průměrem 115mm od filtru přes MAF až ke klapce :!: :!: :!:
Příloha:
20160329_180719.jpg
20160329_180719.jpg [ 2.46 MiB | Zobrazeno 21402 krát ]
Příloha:
20160329_180537.jpg
20160329_180537.jpg [ 2.77 MiB | Zobrazeno 21402 krát ]
Příloha:
6-Shelby-GT350-5.2-liter-Engine.jpg
6-Shelby-GT350-5.2-liter-Engine.jpg [ 237.91 KiB | Zobrazeno 21402 krát ]
Příloha:
20160502_184001.jpg
20160502_184001.jpg [ 2.83 MiB | Zobrazeno 21402 krát ]
Příloha:
20160502_184028.jpg
20160502_184028.jpg [ 2.34 MiB | Zobrazeno 21402 krát ]

pod kapotou je minimum místa - kryt motoru není možný ;) ;) ;) - to mě fakt nevadí zase 2kg dole :lol: :lol:
množství vzduchu co jde nyní do motoru je násobně vyšší :!: :!: :!:
Program na toto není již žádná legrace, protože je třeba změnit velké množství dat mimo jiné třeba objem manifoldu - sání, který je nyní místo 11,5l něco okolo 12,6 l . K tomu je klapka o mnoho větší a IMRC pracuje také jinak stejně jako veškeré podtlaky a integrátory a .....
Důrazně varuji před montáží bez kvalitního programu ;)
zde video prvního suchého programu:

Autor:  Johan [ čtv 05. kvě 2016 21:15:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

auto jsme dostali na větší výkon než kolegové v USA ;) ;) ;) ;) ;)
http://blog.mustangevolution.cz/me500rs ... 5-0l-s550/
Příloha:
zkušebna.jpg
zkušebna.jpg [ 155.11 KiB | Zobrazeno 21300 krát ]
Příloha:
design.jpg
design.jpg [ 252.47 KiB | Zobrazeno 21300 krát ]

Autor:  Johan [ čtv 05. kvě 2016 22:18:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

wiro píše:
Krasa krasa :) 500 konova atmosfera na motoru :) Vymazlene to mate :)


fakt je to nářez - dole to má sice menší kroutící moment, ale od 5000 se dějí věci nevídané, tam kde normální GT končí s dechem naše se teprve nadechne a jede ;) ;) to je prostě závodní charakteristika co mě hodně bere.
Je zajímavé si porovnat data SVT Performance , kde dělal programy Justin Starkey z VMP Tuning a naše 8-) 8-) 8-) 8-)
pochválíme se jsme dobrý :!: :!: fakt dobrý :idea: :idea: :idea: sorry ale radost je z toho veliká , protože je to super ty namyšlené amíky trochu pojet ;) ;) ;)
P.S. sorry za to tahání si trika ;)

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/