mustangforum.cz
https://mustangforum.cz/

2016 ME 500RSC
https://mustangforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=934
Stránka 1 z 3

Autor:  Johan [ pát 11. bře 2016 13:59:45 ]
Předmět příspěvku:  2016 ME 500RSC

2016 ME 500RSC
Ahoj a zdravíme,
právě probíhá vývoj naší další verze ME 500RSC
bude to lehkonohá 500 PS okruhová a zároveň silniční - tedy dobrý kompromisní verze vše pro legislativu a SPZ ;) ;)

barva jak jinak než Competition orange :lol: :lol: :lol:
Příloha:
ME 500RSC  5.jpg
ME 500RSC 5.jpg [ 242.14 KiB | Zobrazeno 44057 krát ]

cesta do naší kliniky v zrcátku Hlaďour ;) ;)
Příloha:
cesta do ME.jpg
cesta do ME.jpg [ 226.16 KiB | Zobrazeno 44472 krát ]

Autor:  Balki [ pát 11. bře 2016 15:12:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

Jake upravy to bude obnaset? Podvozek, brzdy, sani, klec?

Autor:  Johan [ pát 11. bře 2016 15:20:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

Balki píše:
Jake upravy to bude obnaset? Podvozek, brzdy, sani, klec?


jasně kromě klece přeci jenom to bude civilní okruhovka tedy pro trak day .

To zajímavé bude ale motor s 500PS bez kompresoru (pouze atmosféra) :o :o :o

Autor:  Johan [ pát 11. bře 2016 22:40:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

Však jsem psal že to bude zajímavé - BOSS jsme dostali na 480 :!: :!: a to jsou ty motory defakto stejné ;)
2015 může točit bez potíží také 8000 otáček, ale je problém, že tam není vzduch no a k tomu je třeba to sání například co má BOSS, ale to se pod kapotu
nevejde a navíc nemá IMRC :!: :!: 2015 mají totiž opět jako měly 4,6 GT IMRC. 2011 až 2014 5.0 IMRC nemá.
no ale něco už máme jiného a tak sa hin ukáže ;) ;)
jde o kombinace dobrého sání , dobrého výplachu a k tomu trochu štěstí s konfigurací uvidíme :idea: :idea:

P.S. již několikrát jsem zažil sériový program EU - musím říct , že to nastavení pro EU s 421PS místo USA 435PS je veliký rozdíl.
Vždy to vydržím maximálně jednu cestu domů :lol: :lol: s novým autem a pak to ihned přehraji na USA lehce poladěnou verzi a auto je ihned jak po dopingu.
EU verze jde znatelně hůře do otáček a motor se tak nějak dusí a je tam opravdu díra. 444 PS je celkem jednoduché - CAI a dobrý program na 100 oktanů

Autor:  Johan [ stř 16. bře 2016 19:42:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

wiro píše:
hezke :)

nemate nahodou niekde zmerane kolko je narast vykonu po instalacii studeneho sania a naslene po uprave ECU ?
Na internete je mnoho videii kde prezentuju ze sanie bez tuningu prida nejaky 15-20 koni. Zaujimalo by ma ci to mate u vas potvrdene a pripadne jak sa to zmeni ked upravite aj nastavenie ECU.

(Snad to nieje offtopic, pride mi ze sa to prave k tomuto vlaknu o 500 RSC hodi :) )


nyní na tom pracujeme - tedy děláme několik variant na zkušebně v mnoha provedeních a vždy s grafem a výsledkem - není to zrovna levné ,ale bude to hodně užitečné ;) ;)

Autor:  Johan [ stř 16. bře 2016 19:43:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

vše již běží
Příloha:
ME 500RSC  1.jpg
ME 500RSC 1.jpg [ 294.6 KiB | Zobrazeno 44448 krát ]
Příloha:
ME 500RSC  3.jpg
ME 500RSC 3.jpg [ 87.21 KiB | Zobrazeno 44448 krát ]
Příloha:
ME 500RSC  5.jpg
ME 500RSC 5.jpg [ 242.14 KiB | Zobrazeno 44448 krát ]

Autor:  Franky [ čtv 17. bře 2016 21:43:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

To ja taky ;)

Autor:  Johan [ pát 18. bře 2016 17:43:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

zadní světla :lol: :lol: to bude zase a co technická ;) ;)
Příloha:
ME500RSC 2.jpg
ME500RSC 2.jpg [ 1.2 MiB | Zobrazeno 44390 krát ]
Příloha:
ME500RSC 3.jpg
ME500RSC 3.jpg [ 1.19 MiB | Zobrazeno 44390 krát ]

Autor:  skifator [ stř 23. bře 2016 13:57:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

Johan píše:
wiro píše:
hezke :)

nemate nahodou niekde zmerane kolko je narast vykonu po instalacii studeneho sania a naslene po uprave ECU ?
Na internete je mnoho videii kde prezentuju ze sanie bez tuningu prida nejaky 15-20 koni. Zaujimalo by ma ci to mate u vas potvrdene a pripadne jak sa to zmeni ked upravite aj nastavenie ECU.

(Snad to nieje offtopic, pride mi ze sa to prave k tomuto vlaknu o 500 RSC hodi :) )


nyní na tom pracujeme - tedy děláme několik variant na zkušebně v mnoha provedeních a vždy s grafem a výsledkem - není to zrovna levné ,ale bude to hodně užitečné ;) ;)


Tady kamaradi z ME mi upravili BOSSe, ktery mel podle vyrobce 444 a ted jsme na 483 zmereno na kolech, na motoru tedy pres 500 :o stale se bavime o atmosfere
Musim rict, ze je to uplne jiny auto, jede to jak strelena svine. Mel jsem predtim upravenou Shelby 2008 (sftw a remenice) ale toto jede uz srovnatelne!!!!
Pokud nekdo chcete 500 koni a chcete mit porad atmosfericke plneni motoru, odevzdejte to do ME a dockate se opravdu zazraku!!! 8-)
doporucuju, dle meho lepsi nez kompresor pro nas amatery!!!!

Autor:  Johan [ stř 23. bře 2016 15:16:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

Ahoj Skifátore,

děkuji Ti za laskavá slova ;) ;) ;) to vypadá až podezřele ;) ;) ;)
ale nyní vážně :
1. pokud někdo chce opravdu brutální výkon a na sprintech jezdit časy okolo 11s kompresor je jediná volba
2. pokud někdo chce lehkonohého atleta co běží rychle je to dobře poladěná atmosféra - jak si sobě blízké ;) ;)
3. kompresor chtě nechtě přidá nějakých 60 kg či více
4. s úpravou atmosféry lze i trochu odlehčit

5.0 Coyote co je v 2015 ++ je defakto BOSS s menším výkonem ale větším kroutícím momentem s ohledem na civilní pojetí
5.0 2015 ++ pokud se upraví aby červené pole otáčkoměru začínalo na 7500 tak se dějí opravdu věci že SKIFATORE :lol: :lol: :lol:

Jinak Skifatorovi držme palce v RIU GOOOO ;) ;)
Příloha:
skifator.jpg
skifator.jpg [ 14.64 KiB | Zobrazeno 44311 krát ]

Autor:  skifator [ stř 23. bře 2016 19:59:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

Johan píše:
Ahoj Skifátore,

děkuji Ti za laskavá slova ;) ;) ;) to vypadá až podezřele ;) ;) ;)
ale nyní vážně :
1. pokud někdo chce opravdu brutální výkon a na sprintech jezdit časy okolo 11s kompresor je jediná volba
2. pokud někdo chce lehkonohého atleta co běží rychle je to dobře poladěná atmosféra - jak si sobě blízké ;) ;)
3. kompresor chtě nechtě přidá nějakých 60 kg či více
4. s úpravou atmosféry lze i trochu odlehčit

5.0 Coyote co je v 2015 ++ je defakto BOSS s menším výkonem ale větším kroutícím momentem s ohledem na civilní pojetí
5.0 2015 ++ pokud se upraví aby červené pole otáčkoměru začínalo na 7500 tak se dějí opravdu věci že SKIFATORE :lol: :lol: :lol:

Jinak Skifatorovi držme palce v RIU GOOOO ;) ;)
Příloha:
skifator.jpg


JJo, deje se hlavne to, ze mam hnedo i bilo v trenkach. Poluce z otacek :lol: :lol: :lol: ale skrtatko strachy :shock: :shock: :shock:

Autor:  Johan [ ned 27. bře 2016 22:50:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

doufám, že se s výkonem alespoň trochu přiblížíme jako zde ;) ;)

až později bude speciál S550 tak snad i ty jízdní vlastnosti ;)

Autor:  Johan [ čtv 31. bře 2016 22:49:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

jde to nějak pomalu ale již se hromadí a montuje hardware ;) ;)
plovoucí dvoudílné kotouče a brzdové destičky Made in Japan - profi RACE :!: :!:
Příloha:
endles.jpg
endles.jpg [ 239.4 KiB | Zobrazeno 23493 krát ]

přední splitr a mřížka :
Příloha:
maska splitr.jpg
maska splitr.jpg [ 392.33 KiB | Zobrazeno 23493 krát ]

Autor:  Franky [ čtv 31. bře 2016 23:00:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

Ta barva je paradni!!!!

Autor:  Johan [ ned 03. dub 2016 20:03:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2016 ME 500RSC

nejenom barva ale první test dopadl na 1AA - brzdy totální nářez a chlazení také ok.
stav auta na videu je:
1. plovoucí kotouče
2. speciální brzdové destičky
3. splitr
4. maska a studené sání
5. program ME
jinak vše a to včetně pneu série :!: :!: :!: :!: :!:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/