mustangforum.cz https://mustangforum.cz/ |
|
Pavlos a Mustang GT 2016 https://mustangforum.cz/viewtopic.php?f=4&t=943 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Johan [ pát 02. zář 2016 21:11:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
toto je jízda ze sérií také , ale trochu více na limitu: |
Autor: | Johan [ stř 21. zář 2016 18:57:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
softOPC píše: BC mi hlásí při nájezdu 9000+ km nutná výměna oleje, tak tomu dám napodruhé Castrol Magnatec. Ahoj, Pokud mohu důrazně doporučit ne Motorový olej bych používal zcela jiné kvality - u nás je dostaní jak na servise tak i na Shopu jen: http://www.millersoils.cz/nanodrive konkrétně toto : http://www.millersoils.cz/cfs-10w60-nt?c=231 je to olej co vydrží krátkodobě i 150°C a jelikož Mustang má chlazení dna pístů ostřikem oleje je třeba používat olej vyšší kvality , jinak jde rychle dolů. máme vyzkoušeno lety a pokusy již naděláme - na okruhu s 5.0 tři roky bez potíží zde slušné zatížení v 28°C venkovní teploty : vím video jsme zde již jednou dal , ale přeci jenom 70 kol v Brně na plný plyn je něco P.S. výměník oleje co je v 5.0 nestačí na chlazení |
Autor: | Johan [ stř 18. led 2017 20:22:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
super foto krásné koně |
Autor: | křivák [ čtv 19. led 2017 17:38:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
Ta spotřeba je luxusni |
Autor: | Johan [ čtv 02. úno 2017 21:11:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
wiro píše: Rovnaka skusenost niekolko krat s cestou na SK, nieje problem sa s GTckom dostat na 10l pri prijemnej jazde. Moj rekord bol 9,5 priemer ked bola plnsia dialnica a ja som to len hladil do pohodyv Belgicku. ECO BOOST není zdaleka úspornější než V8 je to vysavač |
Autor: | Darda [ úte 21. úno 2017 8:07:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
Já mám Mickey Thompson Street Comp. |
Autor: | trychlik2 [ čtv 06. dub 2017 9:01:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
softOPC píše: Pomalu řeším nové zadní gumy, ale nevím jestli znovu P-Zera, navíc asi u nás bude jiný typ směsi, nebo třeba Michelin Pilot Super Sport, ty se mi zdají použitelné. Nějaký tip? supersporty jsem chvili mel i na zadku a jsou dokonaly pokud chces maximalni trakci, ale pomerne rychle mizely, takze jsem si je nechal jen na predek a zadek mam nitta 555, ktere jsou tvrdsi a daji se daleko lepe protocit = velmi zalezi na prevazujicim jizdnim stylu |
Autor: | Johan [ pát 07. dub 2017 16:38:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
Michelin Super Sport je semi slick - tedy pneu defakto pro okruhy ze super trakcí pokud se zahřejí na správnou teplotu. tedy nejde porovnávat s Pirelli to je nesmysl. Co se týče Pirelli co jsou na autě z výroby za mě super - ale musí se řádně ohřát . Pneumatika se musí začít hezky lepit - dělají se na nich takové žížalky a pak fungují celkem dobře. zde je vidět video se sériovými pneu Pirelli v plném nasazení (zvládají bez potíží 20 minut - potom trochu vychladit a znova) https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=ERLz92w7FT0 |
Autor: | Johan [ pát 07. dub 2017 21:21:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
softOPC píše: Jsem tak nějak smířený dát opět dozadu P-Zera, když přední jsou skoro netknutý, jen mám obavu, co za lisovanou tmu nabízí náš trh, jestli raději nekoupit v německu.... kolik máš najeto ? |
Autor: | Johan [ pon 10. dub 2017 9:49:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2015 |
softOPC píše: 11.000 na ten výkon je to dobrá výdrž. Navíc jsou pneu na svezení a pneu na ... důležitý je pro mě vždy treadware pneu - já miluji 100 max |
Autor: | Johan [ pon 31. črc 2017 22:32:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2016 |
Já nasadil : Michelin Pilot Sport Cup 2 a je to totální nářez vpředu 265/35 19 a vzadu 285/35 19 . Kdo na to nejel neví o co běží . Na vodě je to také super , ale až se ohřejí je to skoro jako slick , take to je semi slick. Příloha: Příloha: pro jistotu ještě tlaky (to samé je nutné i s jinými pneu - tedy pokud přijedu na okruh musím kola výrazně upustit potom zahřát a dosáhnout tedy požadovaného tlaku) zde pro Mustang Cup 2 Michelin : DOPORUČENÍ K TLAKU HUŠTĚNÍ Užití na okruhu u většiny vozidel (*) Studené pneumatiky • Zadní a přední pneumatiky MICHELIN Pilot Sport Cup2 nahustěte na tlak v rozmezí 1,7 barů (24 psi) a 1,8 barů (26 psi). • Tlak vzduchu v pneumatikách nesmí nikdy klesnout pod 1,5 barů (22 psi). Teplé pneumatiky • Optimální provozní tlak huštění zadních i předních pneumatik MICHELIN Pilot Sport Cup2 je v rozmezí 2,3 barů (33 psi) a 2,5 barů (36 psi). • Tlak vzduchu v zahřátých pneumatikách nesmí klesnout pod 2 bary (29 psi). Silniční užití • Hustěte na hodnotu tlaku huštění, kterou udává výrobce vozidla pro pneumatiky za studena. |
Autor: | Johan [ sob 27. led 2018 18:14:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2016 |
správný V8 virus |
Autor: | martin_psenica [ stř 07. bře 2018 16:51:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2016 |
softOPC píše: První problém, po 18 měsících klekla baterka, dohnalo mě špatné zazimování. Celkem zajímavá degradace, prvně ráno nenahodila auto, po 30 minutách nabíjení ožila, fungovala celý den a večer padla úplně, je nabitá za 5 minut a za 6 hodin má jen 12.3V. Už je tam náhrada Exide Premium 61Ah 600A, 242x17,5x17,5 kód EA612. Zdravím taky mě čeká výměna baterie, chtěl jsem se zeptat jestli baterie pasuje rozměry bez problémů místo té originál co tam je? Diky |
Autor: | martin_psenica [ stř 07. bře 2018 17:58:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2016 |
softOPC píše: Tato popsaná bez problémů. Díky jdu objednat.. |
Autor: | Gino [ čtv 26. dub 2018 20:17:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pavlos a Mustang GT 2016 |
softOPC - proc jsi objednaval z USA? To je nejaka special verze, ktera se u nas stale neda sehnat, nebo jiz byla alokace pro CR vycerpana? |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |