* *
Právě je čtv 28. bře 2024 10:13:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 274 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 06. led 2014 18:59:06 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Zdravim vsechny cleny, jsem hrdym majitelem Mustangu 05 V6 uz nekolik let, ale teprve tohoto roku jsem se rozhodl, ze si ho trosku spravim pro kadzodenni jedzeni.
Ne ze bych ho doted denne neuzival, jezdim i v zime, ale nejak na vylepseni nebyli finance.
Zacalo to tim, ze mne uz prestali bavit potize s tankovanim tak jsem se pustil do googlovani a zjistil jsem ze je problem v EVAP canistru a co bylo horsi i v nadrzi takze se oba vymenili.

Potesen uspechem jsem zacal resit dalsi velky nesvar - podvozek. Ceske silnice a pevna zadni naprava se nejak k sobe moc nemaji.
Takze prvni byli tlumice. Po delsi uvaze padla volba na Koni STR.T - nezavodim takze jsem hledal neco na popojizdky do prace a na vylety a ty nestavitelne STR.T by meli byt ekvivalentni stavitelnym Koni Yelow s mekcim nastavenim.
Prvni dojmy byli, ze se to zlepsilo, ale porad to nebylo ono. Takze jsem pokracoval preumatikama. Postarsi letni Hankook Prime jsem pred zimou vymenil za zimni Dunlop WinterSport 4D a ejha jakej to rozdil v komforte jizdy i stabilite auta. Bych rekl ze jeste vedsi nez predchozi vymena tlumicu. Takze na leto budou zase nove Dunlopy. Proste kvalitni prenu je zaklad!
Ale porad jsem jeste nebyl 100% spokojenej takze nasledovali nove pruziny H&R OE Sport. Podle vsech clanku co jsem precetl na americkych webech by to meli byt jedny z nejkomfortnejsich pruzin - snizuji pouze o pul palce takze neni potreba relokacni podpery na zadni ramena kol a jsou progresivni, takze lepe pohlcujou nerovnosti silnice.
Pri teto vymene jsem takze nasadil nove zadni ramena Ford Racing.
Jeste jednou uvadim, ze mam auto na denni jezdeni a ne na zavody takze proto tato volba pruzin - predci jenom je obcas potreba zapoarkova u obrubniku nebo prejet nejakej retarder ...
Po vymene pruzin zase dalsi zlepseni, ale jeden nesvar se jeste 100% nevylecil a to odskakovani zadni napravy pri prejezdu pres vedsi nerovnosti (priklad retarder). to by se snad mohlo dolecit novym hornim zavesenim kol (UCA), ktere fixuje spatnou geometrii - to bude ale az zase na jare doufam.

No a samozrejme kdyz jsem se dostal do bodu, ze se auto konecne i docela slusne ridi a clovek se tolik neboji na to slapnout, ze ho to v nejake zatacce vyhodi tak bylo na case vylepsit i vykon. A sme u dalsiho velkeho nesvaru techto aut. Nevim proc ale z vyroby maji snad vsechny Stangy prodlevu pri zlapnuti na plyn a to mne docela stvalo hlavne pri predjizdeni. Tento nesvar krasne leci Bama tuning. Takze jsem objednal SCT iTSX wireless tuner z AM, ktery oni dodavaji z Bama tuningem, kterej je custom pro vase auto (clovek musi vyplnovat velkej dotaznik o vsech modifikacich) a maji i dozivotni updaty v pripade, ze na aute neco zmenite - to se mi prave hodi az budu menit sani za CAI ;-)
A nelhali kdyz psali, ze se tim tuningem vylepsi jak reakce na plyn tak lepsi razeni prevodu (mam automat) a je citit i malinko vice vykonu a bonus jeste je i kapanek nizsi spotreba.

V mezicase jsem jeste vymenil vyfuk za Flowmaster - ten puvodni na V6 je osklivej jako nejaka trubka z radiatoru. Po jeho vymene jsem jeste ale k nemu pridal tlumici vlozku od firmy Car Chemistry jelikoz byl hlucnej az az a pri nejake te delsi vyjizdce treba pres 500km uz to docela lezlo na nervy. Nekdy pozdeji ho ale asi stejne vymenim za Ford racing dual exhaust .

No a kdyz to uz i sedelo na ceste a i jezdilo tak prisel cas ho i trosku skraslit. V interieru byl puvodni pastovej volant nahrazen za kozenej Shelby. Kliky dveri a zamykaci piny byli vymeneny za chromovane. Venku byla vymenena predni mrizka za cernou hlinikovou plus retro emblemy mustangu i po stranach a na zaver zaluzie na zadni okenka od firmy MMD.
Tot prozatim vse a prikladam i par obrazku pro ilustraci ;-)
Příloha:
IMG_0119.JPG
IMG_0119.JPG [ 75.14 KiB | Zobrazeno 53690 krát ]

Příloha:
IMG_0120.JPG
IMG_0120.JPG [ 113.74 KiB | Zobrazeno 53690 krát ]

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 06. led 2014 20:03:42 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Pěkný auto, jen tak dál.
Jen k těm tlumičům
Koni Yellow adjustable jsou asi o dvě až tři třídy jinde. Mám je na autě a kamarám se stejnýma pružinama(Roush) má ty jako máš ty (STR.T)
Rozdíl je velmi velký, často jezdím s jeho autem a mohu to posoudit.
Jednoznačně nejlepší s cenově dostupných tlumičů jsou Tokico a Koni Yellow. To je resume US odborníků. Mohu to ze zkušenosti, nejen já potvrdit.
Koni STR:T jsou velmi dobré, zařadil bych je hned na 4-5 místo za Roushe ;)

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 06. led 2014 20:26:05 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
U těch tlumičů podobně jako u jiných dílu jsem se řídil jak kvalitou tak cenou a vzhledem k tomu, ze jsem nepotřeboval stravitelné tak padla volba na ty STR.T, které byli nejčastěji doporučované z nestavitelnych. A kdyz říkáš, ze ty Yellow jsou o hodně lepší, kak by jsi popsal ten rozdíl? Jsou třeba mnohem komfortnější na nerovnostech nebo spis mají lepší handling? Mne hlavně šlo o komfort kdyz třeba jedu ve městě po kostkach nebo rozbytych okreskách tak s puvodnim podvozkem to byla hrůza. A mimochodem kdyz je porovnaváš takhle s jiným vozem, mate taky ty samé kola a pneu? To dělá taky velikej rozdíl.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 06. led 2014 20:39:02 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Balki píše:
U těch tlumičů podobně jako u jiných dílu jsem se řídil jak kvalitou tak cenou a vzhledem k tomu, ze jsem nepotřeboval stravitelné tak padla volba na ty STR.T, které byli nejčastěji doporučované z nestavitelnych. A kdyz říkáš, ze ty Yellow jsou o hodně lepší, kak by jsi popsal ten rozdíl? Jsou třeba mnohem komfortnější na nerovnostech nebo spis mají lepší handling? Mne hlavně šlo o komfort kdyz třeba jedu ve městě po kostkach nebo rozbytych okreskách tak s puvodnim podvozkem to byla hrůza. A mimochodem kdyz je porovnaváš takhle s jiným vozem, mate taky ty samé kola a pneu? To dělá taky velikej rozdíl.

Ano máme oda vpředu 255/35ZR20 a vzadu 295/35ZR20. Disky stejné jen jiný finish.
Tlumiče neslouží jen k tlumení nerovností ale k lepším jízdním vlastnostem a tam je setsakra velký rozdíl.
Co se týká jízdy po městě, jsou na tom jednoznačně nejlépe Roush Stage 2.(celý set)
Ale jak jsem již psal Koni STR.T poměr cena/kvalita, jou velmi dobrá volba.
Mám tu jeden set s pružinami FRRP k dispozici. ;) ;)

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 06. led 2014 20:53:29 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
A kdyz už se bavíme o tom podvozku, další vec čo mám v plánu je Roush UCA + panhardska tyč a zaujimalo by mne nakolik to UCA vyléčí odskakovani zadní nápravy. Všude na US forech jsem se dočetl jak to spraví wheel hop - odskakovani kol při trakci, ale jen málo často se bavili i o odskakovani cele nápravy při průjezdu vedsich nerovnosti. Mate s tímto zkušenosti?

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 06. led 2014 22:07:13 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
A kdyz už se bavíme o tom podvozku, další vec čo mám v plánu je Roush UCA + panhardska tyč a zaujimalo by mne nakolik to UCA vyléčí odskakovani zadní nápravy. Všude na US forech jsem se dočetl jak to spraví wheel hop - odskakovani kol při trakci, ale jen málo často se bavili i o odskakovani cele nápravy při průjezdu vedsich nerovnosti. Mate s tímto zkušenosti?


Ahoj a vítám Tě u nás,
super příběh a super práce. ;) ;)
Jinak co se týče 100% odstranění skákání zadní nápravy je wats link - tedy wattův přímovod. Pokud by tě zajímalo jaký rád poradím. Zde se prosím neřiď cenou ;) - je jich mnoho a jen jeden dle mě se dá opravdu použít. Pokud instaluji WL už nepouýívám zadní stabilizátor a v tom je ten vtip , ale na to musí být top WL

měj se a hodně šťastných km v roce 2014 s Tvým stangem


Naposledy upravil Johan dne úte 07. led 2014 9:29:08, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 06. led 2014 22:17:19 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Watts link znám, ale ten je momentálně trosku mimo můj rozpočet (třeba za par let) takže zatím tam plánuji nahodit pouze stavitelnou panhardskou tyč a UCA je stejně potřeba vyměnit, nebo ten wattů link nahrazuje i UCA?
Spis jsem chtěl momentálně slyšet nejaké zkušenosti s Roush nebo BMR nebo Steeda UCA, jestli to krom wheel hop-u pomůže i na to odskakovani cele nápravy.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 07. led 2014 9:41:33 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj,
je třeba si uvědomit co se dějě - že zadní náprava při akceleraci poskakuje a nebo že odskočí na hrbolech třeba o půl metru doprava či doleva.
1. při akceleraci vzniká kroutící moment , který se přenáší do horního ramene (pokud je vymlácené - může náprava poskakovat) - někdy stačí nahradit v nápravě originál pouzdro za jiné ;)
2. odskočení má na svědomí konstrukce a to hlavně panhardka - její výměna za stavitelnou absolutně nic neřeší - vyhozené peníze v Tvém případě :!: :!: - stavitelná se používá při razatním snížení výšky auta - aby náprava byla ve středu.
Co se týče tvého použítí máš jediné řešení - všechny tyto neduhy dobře odstraní jen a jen DOBRÉ zadní tlumiče - oni musí být schopné pojmout tu skákající energie a ... ale to nebudou tlumiče za 80 USD :( :(

Dobře zde napsal Míla (švejk) , že super řešení je Roush Stage II kompletní podvozek , který obsahuje vše a dohromady naladěné - stojí myslím něco okolo 35 000 CZK - vím je to drahé, ale už nic neřešíš.

Je jasné , že na V6 dávat podvozek za 150 000 CZK je nesmysl.
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 07. led 2014 9:56:50 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. zář 2011 11:38:39
Příspěvky: 186
Ahoj vítej mezi námi. Perfektní práce - líbí se mi , že si dokážeš každý krok odůvodnit a tak to má být.

Moje rada . Pokud chceš v budoucnu kupovat Wats link , tak bych raději našetřil nějaké ty korunky a koupil přímo Wats link. Můžu ti ve výběru pomoct a vymyslet nějakou cenu.

Co se týká horního ramene (UCA) tak máme dobré zkušenosti se Steedou 555-4109. Má pevná polyuretanová pouzdra. Částečně zabrání odskakování nápravy.

ale nyní je v USA jiný trend a to je Torque arm - Spodní "krutné" rameno - díky tomuto systému dostaneš lepší grip na zadní nápravě. a již nepoužíváš horní třetí rameno.


Pokud máš zájem napiš mi soukromou zprávu něco mám v poličce ;) ¨je to super příspěvek.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 07. led 2014 9:57:53 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. zář 2011 11:38:39
Příspěvky: 186
zde je odkaz na torque arm http://www.cortexracing.com/shop/torque-arm-s197/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 07. led 2014 10:55:27 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
@ Johan: Diky za objasneni, ale teorii docela znam :-) Spis mne zajimali nejake prakticke zkusenosti clenu.
Co se tyce te panhardske tyce tak vesmes by ani v mem pripade nebyla primo potreba. Jak jsem psal, mam snizenej H&R OE Sport pruzinama pouze o pul palce.
Ale stejne jsem si to meril a zadni osa je mimo stred o takove 2-3mm. Neni to moc, ale neni to ani presne. Podle clanku co jsem nacetl za ty roky na US webech ani Mustangy z tovarnim podvozkem nebyvaji uplne vycentrovane. Beru to spis jako doplnek a kdyz uz menim postupne dily tak proc todle vynechat kdyz ta tyc patri mezi nejnizsi cenove polozky.
Take tim vyresim fakt ze uz mam najezdeno pres 130 tisic km a stejne bych i na te tyci potreboval menit tesneni.

A take si nemyslim, ze problemem odskakovani jsou pouze jenom tlumice jak pise Johan. Ty STR.T jsou docela kvalitni oproti tovarnim (vim Yellow nebo Tokico nebo Roush a nejlepe rovnou Koni FSD by byli jeste lepsi, nebo vzduchove tlumice :-) ). Ty STR.T si lidi montujou taky na Audi RS4 nebo BMW M3 tak takovej odpad to zase nebude aby tolik odskakovala zadni naprava pri prujezdu vedsich nerovnosti. Takze ja spatruju problem spis v spatne geometrii, ktera nedovoli tlumicum aby spravne delali svou praci. A vzhledem k tomu, ze jsem uz tlumice, pruziny a spodni ramena vymenil tak mi zustava jako vinnik to horni rameno a proto mne zajimaji zkusenosti lidi, kteri ho menili za jine.

A k tomu Watts linku - zatim na to nemam finance - porad odkladam bokem po kouskach tak abych zbytecne nedrazdil pritelkini, ktera by pak ty same penize chtela investovat do obleceni atd :-) Takze prestavuju postupne po kouskach a nez se jednou nasetri na Watts link tak chci do te doby jezdit pokud mozno s dobrym pocitem s jizdy ;-)
A to horni rameno pokud vim taky zustava i kdyz se instaluje Watts link, tak tim nic nezkazim kdyz ho vymenim za lepsi.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 07. led 2014 11:24:30 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Me to horni rameno ceka take. Posledni vec co mi tam chybi dodelat. :))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 07. led 2014 11:42:23 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. zář 2011 11:38:39
Příspěvky: 186
Mám pocit, že Johanek to chtěl říct trochu jinak .
Každá fabrika má nějak nastavenou každou svojí výrobní řadu tlumičů , tak že každý si může dle recenzí vybrat komfortní a sportovní. ale i když nainstaluješ komfortní nebo sportovní tlumiče vždy se zadní náprava bude chovat stejně . Náprava bude uskakovat.
Nejvíce jde o koncepci uložení tlumičů a přenos sil z karosérie na nápravu a obráceně. Stávající řešení OEM uložení bude dělat naschvál pořád stejnou věc i když "vy-swap-uješ" OEM díly za lepší . jenom ne v takové míře.

Výrazně napomáhá OEM koncepci Watts link ale pokud chceš zaručený rozdíl postavíš si coil-over zadní systém. A pokud tento systém bude mít dvojitý štelování tak máš po problémech. Stojí to ale hodně peněz - pro normální běžné ježdění zbytečné .

Ale myslím si, že v tvém případě postupuješ správně auto máš pro radost a příjemné svezení (street)

Mohu vřele doporučit Steedu jak jsem již napsal .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 07. led 2014 12:09:31 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Jeste jsem v hlavnim prispevku zapomel jednu zmenu. Vzdycky pri prujezdu po koskach mi docela vrzala palubka - ty tvrde plasty na US vozech taky neni zadna slava.
Premyslel jsem, ze ji vymontuju a vsude kde jsou spoje tak zkusim dat nejake to pulmilimetrove gumene tesneni, ale k tomu jsem se nedostal.
Problem se vyresil kdyz do motoroveho prostoru pribudla vzpera. Ta je pro zmenu znacky Steeda ;-)

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 07. led 2014 17:39:46 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
@ Balki
pro BMW a spol jsou možná dobré , ale pro pevnou nápravu ne - sorry , ale jedná se jakou hmotu musí odpružit u BMW a jakou u Mustangu - u Mustangu pruží celou zadní nápravu a ta něco váží ;) ;)
Věř mi , namontovali jsme opravdu hooodně podvozku - a jednoznačně hop odtraníš dobrými tlumiči :!: :!: :!: - třeba dnes jsme ladili jedno auto a zadek byl trochu nervózní a jinak nešlo udělat než ho přitvrdit - jedná se například o plynové tlumiče Tokico - Made in Japan - na ně nedám dopustit - za ty prachy co stojí pro mě jednička.
Americká fóra nelze nikdy brát na 100% vážně , ale to jistě sám víš.
Někdy bych jistě mohl vyštrachat nějaké tlumiče co fungují a klidně zdarma Ti je dozadu na zkoušku namontuji a pak to můžeš zkusit - bude ton stejné - zase je vyndáme - bude to OK - budeme licitovat o ceně :lol: :lol: :lol: :lol:
měj se
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 274 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz