* *
Právě je ned 28. dub 2024 14:03:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 274 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 17. úno 2015 22:16:35 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Já mám kufr pod zadníma sedákama apod zadním oknem a je to znát hodně.
Jinak tyhle repráky nebudou nic moc hrát, já jsem vyměnil vzadu i ve dveřích všechny aje to úplně jiný.
Chce to ale vlastní zesilovače a vyřadit ty origo. Gála to dělal a je to masakr.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 17. úno 2015 22:28:59 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Pod zadními sedačkami a pod zadními okenkami budu dělat nejblíž - materiál už mám pořízenej ;)
A k těm novým repro - na středech a výškách to bylo cítit hned. A basy snad vyřeší ten DSP. Jinak budu muset měnit taky zesilovače. Ono je ale myslim dost problem už ta kvalita signálu co jde od samotného origo rádia proto jeste před výměnou zesilovačů zkouším to DSP. No a pak to ještě hezky dokreslit zvukem Bullitt výfuku a bude to tip top ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: ned 01. bře 2015 19:09:15 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak v pátek mi kluci od Vás instalovali zase jiné stabilizační tyče, teď jsem se pro změnu vrátil zpátky k přední V6 a vzadu jsem dal z V8 Convertible. Po zkušenosti se stabilizačnímy tyčemi z GT 5.0 2013, které mi přišli na denní ježdění po městě až příliš tuhé, a po dvouměsíční zkušební době úplně bez nich - tady to bylo pro zmenu super komfortní na město, ale na zatáčky přes 120km/h už to bylo plovoucí víc než by jeden chtěl. Tady ale ješte musím pochválit tlumiče Koni FSD s pružinami H&R OE. I bez stabilizačních tyčí byla jízda méně houpavá nez s nima na Stock podvozku. A teda ty tyče přední z V6 + zadní z Convertible je už asi finální stav a dobrej kompromis jak pro jízdu po městě tak i občasnejší svižnejší jízdu. Bez těch tlumičů by to bylo ale urcite nedostačující a taky i vyztužení karoserie pomohlo.

A další věc, nutná pro všechny vlasníky ročníku 05,06 je výztuha mezi předními ramenami, která se začala instalovat až od roku 07. Ja jsem teda zvolil výztuhu Steeda G-Trac a rozdíl je teda znatelnej. Pri přejezdu nerovností jako kanály a pod. už necítím kopance do volantu a celkově se řízení zpevnilo. Takže naprostá zpokojenost s úpravou sa pár korun.
Příloha:
image.jpg
image.jpg [ 109.01 KiB | Zobrazeno 26689 krát ]

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 14. bře 2015 18:23:32 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Ještě to tady někdo čte? :) Mám pár dalších změn a zkušeností. Za prvé jsem vyměnil výfuk za dual exhaust (použil jsem origo ford V6 konverzi) a u toho vyměnil tlumič Flowmaster za 2x tlumič z GT. Očekával jsem že to bude tišší, teď je to už ale až moc, tak finálním kompromisem asi budou tlumiče Bullitt. Asi jsem si na to hlasitější bublání už zvykl, i když po jízdě přes 500km už člověk uvítá i ticho :)

Další věc na kterou jsem se už těšil jsou 18" černá kola na léto. Tady se mi pro změnu potvrdil jeden známej úkaz zvanej tramlining - nevím jak se to řekne česky, ale jde o to že na nerovnostech (třeba vyjeté koleje - odtud ten anglickej název) vás řízení táhne na jednu nebo druhou stranu a snaží se zůstat ve stopě. Ten se projevuje tím víc čím máte širší přední pneu s nižším profilem a v závislosti na geometrii. Teorie říká že z pohledu geometrie jde problém vyřešit menším odklonem kol, případe vědší sbíhavostí, tak ověřím až příště navštívím servis. Na závody je danej stav asi lepší pro snažší zatácení - méně sbíhavostí a vědší odklon, ale na denní ježdění radši to druhé. Tady by možná Johan věděl potvrdit nebo vyvrátit, kdyz se v něčem pletu.

A přikládám zase pár fotek.


Přílohy:
image.jpg
image.jpg [ 132.85 KiB | Zobrazeno 26593 krát ]
image.jpg
image.jpg [ 117.7 KiB | Zobrazeno 26593 krát ]
image.jpg
image.jpg [ 138.6 KiB | Zobrazeno 26593 krát ]

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 14. bře 2015 20:45:10 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj,
vypadá to super ;) ;) co zvuk :?: :?:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 14. bře 2015 20:52:51 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Johan píše:
Ahoj,
vypadá to super ;) ;) co zvuk :?: :?:

No jak jsem psal, je teď tichej až moc. Flowmaster byl hlubší a hlasitější, ale ne tak čistej zvuk. Jsem to tak i očekával tak se ty tlumiče ješte vymění za Bullitt. Jinak je ješte někdo kdo se setkal u Mustangu s tramlining-em pri kolech vedsich 17,18" ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 14. bře 2015 21:01:52 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Se sériovejma tlumičema moc parády na V6 nenaděláš. Dej tam Pypes Bomb a máš super zvuk za
dobrou cenu.
Jak je to napojený vepředu??

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 14. bře 2015 21:06:13 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
miloslav 06 píše:
Se sériovejma tlumičema moc parády na V6 nenaděláš. Dej tam Pypes Bomb a máš super zvuk za
dobrou cenu.

Pypes Bombs se trošku obávám, četl jsem že můžou způsobovat dunění (hlavne v spojení s automatem), stejně jako témeř všechny aftermarket tlumiče snad krom Corsa, které mi ale přijdou až moc drahé, tak ty Bullitt mi přijdou jako vhodná volba.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 14. bře 2015 21:08:42 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Balki píše:
miloslav 06 píše:
Se sériovejma tlumičema moc parády na V6 nenaděláš. Dej tam Pypes Bomb a máš super zvuk za
dobrou cenu.

Pypes Bombs se trošku obávám, četl jsem že můžou způsobovat dunění (hlavne v spojení s automatem), stejně jako témeř všechny aftermarket tlumiče snad krom Corsa, které mi ale přijdou až moc drahé, tak ty Bullitt mi přijdou jako vhodná volba.

To co tam máš nejsou Bullitt. Naprosto neduní jen Bassani. Vyzkoušeno.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 14. bře 2015 21:11:10 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
miloslav 06 píše:
Balki píše:
miloslav 06 píše:
Se sériovejma tlumičema moc parády na V6 nenaděláš. Dej tam Pypes Bomb a máš super zvuk za
dobrou cenu.

Pypes Bombs se trošku obávám, četl jsem že můžou způsobovat dunění (hlavne v spojení s automatem), stejně jako témeř všechny aftermarket tlumiče snad krom Corsa, které mi ale přijdou až moc drahé, tak ty Bullitt mi přijdou jako vhodná volba.

To co tam máš nejsou Bullitt.

Vím :) přečti si co jsem psal předtim. Ted tam mam Stock GT. Chtěl jsem je zkusit než zainvestuju do něčeho dražšího. Bassani nevím - o těch jsem často nečetl, ale Corsa na to mají patent, ale chtějí za ne majland, co neni pro mou V6.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 14. bře 2015 21:15:02 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Můžu předvést, mám je na autě. Dej link na tu konverzi ford V6.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 11:28:44 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak teorie je overena v praxi. Po geometrii kde se nastavil odklon z puvoadnich cca -0.9 na nejakych cca -0.5 (na kolo), plus sbihavost z +0.01 na +0.45 (na kolo) = 0,09 total. Je ted "tramligning" docela eliminovan a auto hezky drzi stopu i v relativne vyjetych kolejich nebo na naklonene silnici. Sice uplne se ten problem na 100% nevyresil, obcas jeste malinko pocitim na volantu ze mne trosku potahne, ale uz je to docela zanedbatelne oproti predchozimu stavu. Takze kazdej kdo jezdi s vedsima prednima kolama urcite doporucuju podivat se na geometrii, pokud maji podobne zazitky. Btw. na nastaveni odklonu jsou potreba bud excentricke srouby u tlumicu (par korun), nebo stavitelne horni ulozeni (cca od 200$).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 12:35:06 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Lepšíjsou ty exentry, horníuloženíje tvrdý a dost se to promítne do komfortu jízdy.
Je to spíš na okruh nebo podobně.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 13:04:45 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
miloslav 06 píše:
Lepší jsou ty exentry, horní uložení je tvrdý a dost se to promítne do komfortu jízdy.
Je to spíš na okruh nebo podobně.


Co se tyce toho horniho ulozeni tak jsem cetl, ze pro zachovani komfortu/tichosti nekteri prave take skobinovali stavitelne treba od J&M s nestavitelnym Ford Racing
viz zde komentar od XeroVolume: http://www.americanmuscle.com/2005-cast ... lates.html
v podstate se pouzije gumenej izolator pruziny z ulozeni GT 500 a samotne J&M ulozeni a docili se jak komfort tak stavitelnost.
Cena je ale nekde jinde, dohromady 300$ oproti 30$ za excentricke srouby.

Take jeste jeden detail, ty excentricke srouby samotne uplne nepomuzou pri snizeni pres (odhaduju) 1,5" pokud by nekdo chtel dosahnout daneho odklonu -0.5.
Ja mam snizeno H&R OE pruzinama o 0.75" a ted jsou ty excentricke srouby na max a jsem s odklonem prave na dane hodnote kolem -0.45.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 17. bře 2015 21:37:11 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
miloslav 06 píše:
Můžu předvést, mám je na autě. Dej link na tu konverzi ford V6.

Ta konverze je klasika M-5230-V6. Jsem pravě našel na eBay za 4 litry bez tlumičů, což byla dobrá cena, proto teď separátně řeším ty tlumiče, jaké k tomu dám, tak se na ty Bassani rád podívám jak hrajou :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 274 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz