* *
Právě je ned 28. dub 2024 4:37:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 274 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 07. led 2014 18:17:08 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
To je velice líbivá nabídka a asi ji i rad využiju ;) SZ

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 05. úno 2014 13:33:09 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak pripojim dalsi informace o zmenach na aute. Nedavno jsem updatoval predni a zadni stabilizacni tyce (ta zadni se dokonce na V6 05-10 vubec neinstalovala) za nove stabilizacni tyce z GT 2013. Duvod byl na jedne strane ten, ze zadni tyc tam vubec nebyla a predni mela uz pomerne vymlacene gumene silent blocky. Po par tydnech jezdeni muzu zkonstatovat, ze je auto zase o kousicek pevnejsi a jistejsi v zatackach nebo na nerovnostech. Aftermarket stabilizacni tyce by uz nejspis nebyli dalsim prinosem jelikoz mam auto na denni jezdeni.
Takze vsem V6-karum muzu take vrele doporucit, nove takeoff stabilizacni tyce z 2011-14 vyjdou docela levne a jsou snadnou instalaci za par minut.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 05. úno 2014 14:01:27 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Balki píše:
Tak pripojim dalsi informace o zmenach na aute. Nedavno jsem updatoval predni a zadni stabilizacni tyce (ta zadni se dokonce na V6 05-10 vubec neinstalovala) za nove stabilizacni tyce z GT 2013. Duvod byl na jedne strane ten, ze zadni tyc tam vubec nebyla a predni mela uz pomerne vymlacene gumene silent blocky. Po par tydnech jezdeni muzu zkonstatovat, ze je auto zase o kousicek pevnejsi a jistejsi v zatackach nebo na nerovnostech. Aftermarket stabilizacni tyce by uz nejspis nebyli dalsim prinosem jelikoz mam auto na denni jezdeni.
Takze vsem V6-karum muzu take vrele doporucit, nove takeoff stabilizacni tyce z 2011-14 vyjdou docela levne a jsou snadnou instalaci za par minut.

pořád nechápu souvislost aftermarket sway bars a denní ježdění.
Dávali jsme FRRP set na několik V6 a V8 a uřčitě se to nedá srovnat se stock sway bars. Mám auto na denní ježdění a seriové stabilizátory jsem vyhodil hned.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 05. úno 2014 14:21:26 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Jsem to myslel tak, ze pro V6 Stang jsou stabilizacni tyce z GT 11-14 urcite prinosem.
Take ty z GT 11-14 jsou sice stejneho prumeru jako na GT 05-10, ale meli by prej byt silnejsi kvuli hrubce materialu.
Samozrejme, ze aftermarket jsou jeste o neco lepsi, ale ten pomer vykon/cena mi prijde dobrej, kdyz beru v uvahu prave GT 11-14 na V6 05-10.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 05. úno 2014 15:37:51 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Balki píše:
Jsem to myslel tak, ze pro V6 Stang jsou stabilizacni tyce z GT 11-14 urcite prinosem.
Take ty z GT 11-14 jsou sice stejneho prumeru jako na GT 05-10, ale meli by prej byt silnejsi kvuli hrubce materialu.
Samozrejme, ze aftermarket jsou jeste o neco lepsi, ale ten pomer vykon/cena mi prijde dobrej, kdyz beru v uvahu prave GT 11-14 na V6 05-10.

to je jasný, když tam zadní není vůbec. :D

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: čtv 20. bře 2014 21:13:31 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak mám zase update k mému autu. Před několika dny jsem vyměnil tlumice Koni STR.T za Koni FSD a rozdíl je znatelnej. Předtim jsem i přímo kontaktoval firmu Koni s dotazy ohledně tlumičů a výsledek je přesně podle jejich popisu. Tzn. STR.T a FSD jsou porovnatelné ohledně handlingu a Yellow jsou v tomto směru jeste o něco lepší (ty Yellow ale nemůžu komentovat z vlastní zkušenosti, pouze co mi řekli). A pak co se týče komfortu tak STR.T jsou prej někde na úrovni Yellow s nastavením cca na jednu čtvrtinu od full soft a ty FSD jsou o level výš. Hned u první vyjížďky po kostkách a rozbitých silnicích jsem cítil rozdíl. Díry a nerovnosti je spis uz jen slyšet nez cítit a handling zůstal přesto supr, ze se to v zatáčkách nenaklání a nos také nejde k zemi pri brzdění, nebo nahoru pri akceleraci, takže úplná spokojenost. Nechci tím ted říct ze STR.T byli špatné, naopak oproti původním Stock to byl hodně improvement hlavně v handlingu a trosku i komfortu, ale vzhledem k tomu kde jezdím nejčastěji tak to chtělo v tom komfortu jeste přidat a FSD to pořešili.
Btw. předtim zpomenutej problem se zadní nápravou se zase o něco zmírnil, ale nevylecil do stavu s kterým bych byl spokojenej, tak na podzim jeste udělám watts link a na pandharskou tyč se vykaslu jak správně poznamenal Johan ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: čtv 05. čer 2014 10:05:18 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
A mame tady dalsi update. Nejak jsem to nevydrzel a instaloval Watts Link uz ted. Jedinej problem byla uprava krytu diferencialu na V6 (05-09), protoze tyto modely maji jeste 7.5" zadni napravu oproti GT a modelum 10-14 V6 vis, ktere uz pouzivaji 8.8" a ani Whiteline ani Cortex ani Saleen nedelaji Watts Link pro 7.5". Uprava se ale zdarila, sikovnej svarec to poresil k spokojenosti, tak se mohl Watts instalovat. Zatim ho mam teprve druhej den, ale rozdil je znat, auto je klidnejsi, zadek se tolik nekrouti a je celkove jizda predikovatelnejsi. Co se pak tyce odskakovani zadni napravy tak i kdyz je to zase o neco lepsi, tak na 100% se to asi nikdy nevyleci (relativne tezsi zadni naprava a lehkej zadek auta). Ale musim rict, ze citelne je to spis pri malych rychlostech pri prejezdech pres retardery a pod (kde to je citit i u aut s nezavislym zavesenim kol).
Pokud vim tak mi uz nezbyvaji zadne dajsi moznosti jak ten komfort jizdy jeste vylepsit, vymenene uz mam jak zaveseni kol, tak pruziny a tlumice plus ten watts link a stabilizacni tyce a i kvalitni pneu. Verdik po vsech tech upravach je asi takovej, ze nezavisle zaveseni kol nebo nejakej adaptivni podvozek bude porad komfortnejsi, ale s danymi upravami se tomu kvalita jizdy uz docela priblizila.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: čtv 05. čer 2014 17:30:38 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
A mame tady dalsi update. Nejak jsem to nevydrzel a instaloval Watts Link uz ted. Jedinej problem byla uprava krytu diferencialu na V6 (05-09), protoze tyto modely maji jeste 7.5" zadni napravu oproti GT a modelum 10-14 V6 vis, ktere uz pouzivaji 8.8" a ani Whiteline ani Cortex ani Saleen nedelaji Watts Link pro 7.5". Uprava se ale zdarila, sikovnej svarec to poresil k spokojenosti, tak se mohl Watts instalovat. Zatim ho mam teprve druhej den, ale rozdil je znat, auto je klidnejsi, zadek se tolik nekrouti a je celkove jizda predikovatelnejsi. Co se pak tyce odskakovani zadni napravy tak i kdyz je to zase o neco lepsi, tak na 100% se to asi nikdy nevyleci (relativne tezsi zadni naprava a lehkej zadek auta). Ale musim rict, ze citelne je to spis pri malych rychlostech pri prejezdech pres retardery a pod (kde to je citit i u aut s nezavislym zavesenim kol).
Pokud vim tak mi uz nezbyvaji zadne dajsi moznosti jak ten komfort jizdy jeste vylepsit, vymenene uz mam jak zaveseni kol, tak pruziny a tlumice plus ten watts link a stabilizacni tyce a i kvalitni pneu. Verdik po vsech tech upravach je asi takovej, ze nezavisle zaveseni kol nebo nejakej adaptivni podvozek bude porad komfortnejsi, ale s danymi upravami se tomu kvalita jizdy uz docela priblizila.


DOST DOBRÝ ;) ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 02. črc 2014 10:22:53 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak predci jsem jeste nasel par detailu, ktere se jeste daji doladit. A to konkretne ve predu bumpsteer kit, v zadu LCA relocation brackets a uprostred toho subframe connectors :-)
Prvni dva pomuzou vyladit geometrii ... i kdyz v mem pripade to neni az takova nutnost vzhledem k tomu, ze mam auto snizene pouze o 0.75" pruzinama H&R OE Sport, ale tak kazdej milimetr se pocita ;-) A pak ty subframe connectors by mohli pomoct zvysit tuhost karoserie, cim snad napomuzou aby auto nikde nevrzalo a aby spis ten podvozek prijmal nerovnosti nez li samotna karoserie. Pak dam zase vedet jak se to projevilo na jizde.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 16. črc 2014 19:43:46 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Přidávám jeste jedno video o tlumičích Koni FSD, ty jsou fakt supr.
http://youtu.be/3KLTLWHr5rU


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 29. črc 2014 17:28:38 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak včera byl instalován bumpsteer kit (stavitelne čepy řízení) plus jsem vyměnil přední ramena za Ford Racing. A co teda k tomu říct? Určitě ten bumpsteer kit instalovat byť snižujete treba jen o milimetr nebo i vůbec. Tedy pokud máte Stanga 05-09, mi prijde ty mají geometrii nedodelanou uz z výroby :) Vedsinou jsem se na US fórech dočetl, ze je potreba pouze pri snížení vic nez 1", ale uz pri mich 0.75" bylo cítit, že se to řízení zhoršilo.

A co se týče těch ramen, určitě povinnost pro všechny co mají naježděno přes 100 tisic km jako já. Přední náprava se hezky ztišila, a všechny nehezké zvuky zmizeli při přejezdu nerovností a na kostkách... Také se řízení zpřesnilo, jako kdyz vymizí veškerá vůle co tam kde byla.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 09. zář 2014 21:22:01 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Po čase tady mame další pokračování seriálu podvozek Mustangu na denní jezdení. Tentokrát jsem vymenil vypředu horní uložení, vzadu pridal relokaci ramen a k tomu všemu vystužení karoserie.

Horní uloženi - pro to platí stejné pravidlo co u ramen, pokud se už blížíte k 100 tisícům km určitě vyměnit a nejlépe ne OEM ale GT500 - nejlepší varianta pro přesné řízení a zároveň tiché. Pro závodníky jsou lepsi stravitelné aftermarket varianty, ale ne vždy jsou tiché a cenově vyšší. A nastavení odklonu kol se dá vyřešit i excentrickymi šrouby u tlumičů, které stojí par korun.

Relokace ramen - tady zase platí to co u bumpsteer kit-u. Je to proste nutnost kdyz auto snizujete třeba jen o půl palce! Nesprávná geometrie se projeví na komforu jízdy a na trakci.

Vystužení - použil jsem hliníkovou výstuhu mezi předními rameny firmy Whiteline a mezi přední a zadní nápravou výstuhy od BMR. Mám za sebou první jízdu a rozdíl byl poznat okamžitě. Jako kdyz přesednete z Fabie do nové Oktávky. Kvalita jízdy na nerovnostech o 100% lepší. Těch par kilo za to určitě stojí a kdo kila šetří tak at zkusí alespoň tu přední hliníkovou, která moc neváží, určitě nebude litovat!

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 10. zář 2014 7:26:56 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Balki píše:
Po čase tady mame další pokračování seriálu podvozek Mustangu na denní jezdení. Tentokrát jsem vymenil vypředu horní uložení, vzadu pridal relokaci ramen a k tomu všemu vystužení karoserie.

Horní uloženi - pro to platí stejné pravidlo co u ramen, pokud se už blížíte k 100 tisícům km určitě vyměnit a nejlépe ne OEM ale GT500 - nejlepší varianta pro přesné řízení a zároveň tiché. Pro závodníky jsou lepsi stravitelné aftermarket varianty, ale ne vždy jsou tiché a cenově vyšší. A nastavení odklonu kol se dá vyřešit i excentrickymi šrouby u tlumičů, které stojí par korun.

Relokace ramen - tady zase platí to co u bumpsteer kit-u. Je to proste nutnost kdyz auto snizujete třeba jen o půl palce! Nesprávná geometrie se projeví na komforu jízdy a na trakci.

Vystužení - použil jsem hliníkovou výstuhu mezi předními rameny firmy Whiteline a mezi přední a zadní nápravou výstuhy od BMR. Mám za sebou první jízdu a rozdíl byl poznat okamžitě. Jako kdyz přesednete z Fabie do nové Oktávky. Kvalita jízdy na nerovnostech o 100% lepší. Těch par kilo za to určitě stojí a kdo kila šetří tak at zkusí alespoň tu přední hliníkovou, která moc neváží, určitě nebude litovat!

Koukal jsem ny to v pondělí, vypadá to monstrózně. :P

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 10. zář 2014 10:02:10 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Ty vyztuhy mezi predni a zadni napravou jsou opravdu bytelne, ale i ucinne.
Kdyby je nekdo taky chtel tak je dela vidce firem, BMR, Gratinelli Motorsport, Summit Racing ... tak se mozna najdou i lehci ... to jsem uz nezjistoval ale ridil se spis cenou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 10. zář 2014 12:43:02 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
dobré postřehy ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 274 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz