* *
Právě je pon 29. dub 2024 1:36:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 15:46:13 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Tomas píše:
chosearmando píše:
Ty potíže tam sou i dybych do toho dal E85, i třeba závodní benzín, takže to s tim fakt nic nemá společnýho 8-)

Jinak neříkám šetřit na palivu (benzínu), to je zbytečný u takovýhodle auta, ale to, že nejmodernější světový motory maj doporučenou 98ku celkem nic neznamená.. Zaprvý to musí bejt udělaný na 95ku, protože sorry, ale do 316ky nebo A3ky žádnej majitel 98ku lejt nebude, zadruhý motor v mustangu je koncepčně o tolik starší, že když mohl bejt prakticky stejnej (dobře no, dost podobnej) už před 15 lety v policejní crown victorii, tak se asi nedá moc srovnávat s nejmodernějšíma motorama. A ani ty nároky nebudou takový. Proč by jinak v USA jezdily ne-moc-upravený GT na 87ku a maximálně 91, hmm? ;)


jo, obě moje M3 (E46 i E92) měly v papírech striktně napsáno že se do toho míň než 98 oktanů prostě nalejt nesmí.
když nebylo zbytí, taky ho schroustly, ale měl jsem z toho vždycky osypky - nicméně, jede to na něj. A stejně tak to je i s těma F-kama a spol.


ono to pojede i na ředidlo, ale to není argument.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 15:49:31 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
chosearmando píše:
Zajímavý, pěkně se nám to tu rozjíždí.. uznávám, že třeba M3ky sou jasný a ty dnešní nový motory to tam fakt můžou mít - beru a omlouvám se pokud to vyznělo tak, že do čehokoliv dát víc jak 95 je blbost..

Ale například doma máme ještě Hondu Legend 3.5, která má 300koní a v papírech a všude, že benzín 95, takže ono je to fakt asi jak kterej motor, jak je to vyladěný atd. ;)

Klidně si tam lek co chceš je to tvoje věc.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 15:53:14 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
miloslav 06 píše:
Tomas píše:
chosearmando píše:
Ty potíže tam sou i dybych do toho dal E85, i třeba závodní benzín, takže to s tim fakt nic nemá společnýho 8-)

Jinak neříkám šetřit na palivu (benzínu), to je zbytečný u takovýhodle auta, ale to, že nejmodernější světový motory maj doporučenou 98ku celkem nic neznamená.. Zaprvý to musí bejt udělaný na 95ku, protože sorry, ale do 316ky nebo A3ky žádnej majitel 98ku lejt nebude, zadruhý motor v mustangu je koncepčně o tolik starší, že když mohl bejt prakticky stejnej (dobře no, dost podobnej) už před 15 lety v policejní crown victorii, tak se asi nedá moc srovnávat s nejmodernějšíma motorama. A ani ty nároky nebudou takový. Proč by jinak v USA jezdily ne-moc-upravený GT na 87ku a maximálně 91, hmm? ;)


jo, obě moje M3 (E46 i E92) měly v papírech striktně napsáno že se do toho míň než 98 oktanů prostě nalejt nesmí.
když nebylo zbytí, taky ho schroustly, ale měl jsem z toho vždycky osypky - nicméně, jede to na něj. A stejně tak to je i s těma F-kama a spol.


ono to pojede i na ředidlo, ale to není argument.


to jsi zopakoval to, co jsem napsal.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 16:14:57 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Stranger píše:
miloslav 06 píše:
... Vice upracené auto vyžaduje dokonce speciální palivo, ale to asi nevíte...

Pokud byste si poradne precetl muj prispevek, videl byste, ze jsem nikde nezminioval nic o tom, ze tomu tak neni. V tomhle s Vami souhlasim. Predpokladam ale, ze tim "specialnim palivem" myslite prave E85.

Stale jediny padny argument, ktery jste tu doposud napsal, je cena. Nevyhody, ktere tu byly zmineny, slepe prehlizite. Pritom ja bych si opravdu velice rad precetl objektivni nazor od cloveka, ktery s timhle druhem paliva ma zkusenosti. Nemam nic proti E85 ani jeho pouziti. Je to, bezesporu, zajimave reseni, ktere stoji za uvahu. Reagovat ale na rozumny argument vysmechem mi prijde docela smutne.
Jednoznacnou vyhodou je urcite cena. Ale co dal? Vyzsi vykon?? Tech par koniku navic by me nepresvedcilo.


Ale asi víte velmi málo o závodním palivu, že se dávají speciální příměsy do paliva ke zvýšení oktanového čísla. Vůbec jsem nikde nepsal o E85 jako race palivu.
I když nejrychlejší Mustang na světě jezdí na E85. ;)
Na váš názor , těch pár koníků , asi nemám moc slov. Jen snad nárust výkonu o 10% což u lehce naladěného Muastanga je cca 35HP, ale to je jen pár koníků.
Jen tak mimichodem, na poslední 1/4 míli byl 2., 3., a 4.. Mustang na E85 .

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 16:17:11 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
to jsi zopakoval to, co jsem napsal.[/quote]


To né :D :D já to mám kratší. Prostě když má auto předepsanou 98 tak lejt do ní 95 je špatně. Vím, že se může stát, že není vyhnutí.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 16:19:10 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
chosearmando píše:
Zajímavý, pěkně se nám to tu rozjíždí.. uznávám, že třeba M3ky sou jasný a ty dnešní nový motory to tam fakt můžou mít - beru a omlouvám se pokud to vyznělo tak, že do čehokoliv dát víc jak 95 je blbost..

Ale například doma máme ještě Hondu Legend 3.5, která má 300koní a v papírech a všude, že benzín 95, takže ono je to fakt asi jak kterej motor, jak je to vyladěný atd. ;)

Nevím jestli pamatuješ LADA 1500, ale ta měla tehdy předepsaný Super.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 17:28:01 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
:D :D :D :D :D :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 20:40:33 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj mustang rodino,
omlouvám se byl jsem trochu a ještě jsem zdravotně mimo (byl jsem na chemo a ..... :( :( :( :( ).
E85 máme jiné téma tak prosím piště do tématu E85 - dííky.
Vše jsem si nyní pročetl a každý má svůk kus pravdy ;) ;) viewtopic.php?f=9&t=128&p=2990#p2990


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 21:40:47 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. zář 2011 11:38:39
Příspěvky: 186
Jde v první řadě o zaměření každého člověka .Osobně si myslím , že předělávat benzín na E85 je jedna velká starost navíc , ale neodsuzuji to , dá se to udělat i kvalitně, ale musí k tomu člověk mít “Know How“ v prvé řadě, si člověk musí zjistit, jaké je přesné složení daného paliva v dané lokalitě . Pro příklad v CR není E85 ale E90 (Tedy léto 2012 osobní test- No jo Česko  ) dále se musí přizpůsobit palivový systém , soft atd.

Není jednodušší si koupit nějaké auto s FlexFuel?

Vrátím se teď na začátek , auto vypadá nádherně , nic přeplácaného . Prostě Image. Pokud přemýšlíš o převodu 3.73, vřele doporučuji Bullitt ho má v základu a musím říct , že to auto má koule je to opravdu znatelný rozdíl , hlavně na dynamice zrychlení, kterou pocítíš na vlastní kůži.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: ned 03. lis 2013 21:08:40 
Offline
Tribuni
Tribuni

Registrován: ned 20. led 2013 17:08:07
Příspěvky: 125
pribeh pokracuje :)..

tuto sezonu jsem na aute udelal:
vymena oleje v motoru, rozvodovce (tady ho snad nikdo jeste nemenil - cerne skoro blato) a prevodovce
opravene lanko rucni brzdy, nyni brzdi obe kola
nove desticky hawk HPS
zadni vlecna ramena steeda
z ME se za dobrou cenu podarila pouzita stavitelna panhardka steeda, takze konecne koukaji obe kola stejne
trmeny do kapoty
hurst roll control lock
plynove vzpery kapoty

vyrazili jsme s nim k mori do chorovatska, na dalnici s tempomatem za 11l, serpentyny u more 25l :)
Obrázek


na pristi sezonu jsem chtel kompresor, ale kdyz jsem zjistil, ze jsou treba i nove poradne brzdy (mam jen velke baer kotouce a stock trmeny) a vysledna investice by musela byt kolem 200tis, rozhodl jsem se pro jinou, levnejsi variantu:

diferencial FR LOK limited slip - od nej si slibuju, ze mi bude tocit vzdy obema kolama, se soucasnym ve vetsine burnoutu toci jen prave kolo
prevod 4.10 + nova loziska - se stavajicim 3.55 na 20" auto tahne, ale dokazu si predstavit vice
odlehcena remenice
vetsi skrtici klapka FR
SCT SF3 - musim koupit kvuli skrtici klapce a srovnani tachometru pri vymene prevodu, u vmp davaji 3x tune v cene, asi si necham pripravit 2 benziny a 1 ethanol
chlazeni prednich kotoucu od FR - na doporuceni od frankyho, protoze po 10min ostre jizdy je znat vadnuti brzd
a libi se mi odvetravani na kapote ve stylu 2014 (nevadi protekajici voda na motor?)
Obrázek

minuly vikend jsem s kamarady z filmovky tocil kratky studentsky film, kde si zahral mustang i ja, sestrihane to bude nejspis v prosinci, urcite se pochlubim :)


diky za reakce, tipy a rady k mym planum na pristi sezonu


Naposledy upravil trychlik2 dne pon 18. lis 2013 16:07:35, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: ned 03. lis 2013 23:52:57 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Ja budu toto odvetrani delat take pres zimu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: pon 04. lis 2013 15:44:20 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
4,10 je moc dej 3,73 - 4,10 pouze se 6-ti kvaltem :!: :!:
Jinak pokud nechseš kompresor tak OK - ale schovej si original řemenice - až budeš dávat kompresor musí se vrátit ;) zpět.
Kompresor M90 mohu dát za 140 000 :!: :!: - nový samozřejmě :o - brzdy stačí HP Plus destičky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: stř 04. pro 2013 18:50:05 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 18. črc 2013 17:00:55
Příspěvky: 21
Já nevim jak vy, ale v manuálu k Mustangu 05-10 je pro V8 toto: Required fuel 87 octane... Takže 95 je ok ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: stř 04. pro 2013 19:59:13 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
ProchyMotorkari píše:
Já nevim jak vy, ale v manuálu k Mustangu 05-10 je pro V8 toto: Required fuel 87 octane... Takže 95 je ok ;)

95 není problém - ale problém je v jakém stavu úprav je auto - pokud je vše original jezdi na 95 třeba 10 let ;) , ale pokud máš sání , řemenice, svíčky a ... nevím co tak skoro všechny programy jsou postavené na výší oktany - ony totiž ty úpravy se dělají za účelem zvýšení výkonu ne snížení spotřeby a k tomu třeba 98 patří


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: pát 06. pro 2013 19:38:49 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
Johan píše:
4,10 je moc dej 3,73 - 4,10 pouze se 6-ti kvaltem :!: :!:


dovolím si nesouhlasit.
já jsem s 4,10 víc než spokojenej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz