Zdravím všechny!
Nejsem majitelem Mustanga a spíš se pohybuju v jiným koncernu,než Ford.Moje krevní skupina je už přes deset let značka Jeep. Začal jsem čtyřlitrovým Cherokee XJ,pak Grand Cherokee ZJ 5,9L,Wrangler TJ 4,0L a nakonec jsem skončil u toho nejvíc, co zatím Jeep kategorii offroad vyprodukoval- Wrangler Unlimited JK 07 rok s 3,8L,V6.
Před pár týdny si můj kolega s firmy pořídil 05 GT 4,6L s Roush kompresorem.Po desetiletí ježdění s posledníma generacema BMW M3 dostal rozum a konečně si pořídil normální,americký auto! Já,jelikož jsem ve firmě přes techniku a servis ,tak se v autě vrtám a taky sem zvyklej navštěvovat český a i americký fóra,kde se dá o stejný značce či typu pokecat a nebo nabrat rozumy. Tak jsem se proto zde zaregistroval. Byť mám v celku slušný znalosti kolem tuningu motorů Harley Davidson,na kterých jsem i několik let jezdil republiku v dragsterech a i se dost slušně orientuju v Jeepech tak přecijen,Ford a potažmo Mustang je pro mě něco novýho,do čeho zatím pronikám.
GTčko,který kolega koupil,je myslím v pěkným stavu a argument tam byl hlavně ten kompresor. Nicméně,práce na něm je mraky. A to nepočítám nekončící tuning ale dát ho do perfektního výchozího stavu.Možná pro někoho OK ale my,díky naší profesi,sme velcí detailisti a tak vše musí bejt tip-ťop. Práce začla tím,že se sundaly všechny nalepený nápisy a znaky Shelby. Je to GT tak tohle je trapárna,že to tam někdo bez důvodně nalepí. Kufr byl komplet zabedněn obrovským subwooferem,zesilovačem a buhví čím ještě co je třeba pro šílence auto-HiFi. Tohle není nic pro nás a navíc nejsme černoši
! Myslím,že tu je někdo,kdo pracuje na dílně u p. Starosty a tak to peklo viděl. Reprák vyrvali(doslova) oni ale konstrukci s dřevěných desek a vylaminovanou vanu pro rezervu,která bylo pod wooferem,sme trhali my. Páčidla a přímočará pilka,byly naši pomocníci.