* *
Právě je pát 29. bře 2024 9:54:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 23. dub 2017 19:38:20 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. dub 2017 16:33:49
Příspěvky: 37
Ahoj,

jmenuju se Kuba a jsem z Ostavy. Mustangy obdivuju od mala, je to prostě ikona snad pro každého.
Nedávno po opětovném schlédnutí Bullitova případu během deštivého nedělního odpoledne blesklo mi hlavou
skouknout českou inzerci a tehdy se to stalo, byl tam . . . Nějakou dobu jsem zjišťoval informace o autě, co to ten Bullitt vůbec je,
následoval telefonát, pár mailů, fotky, videa no a bylo vymalováno. Bullitt je doma :)

V 08, dovezen Denkerem, servisován v mustangevolution. Auto má najeto 65tkm, verze premium snad se všema příplatkama.
Na autě je ford racing cold air kit, Steeda přední čepy řízení, Cortex výškově/tuhostně stavitelnej podvozek, Cortex zadní ramena a Wattův přímovod.
S autem jsem za 3 dny najel asi 1200km.
Mínusymechanického rázu které se objevily :
- píská servo. Úniky kolem čerpadla nejsou, vyměním řemen s napínákem. Pokud to nebude řemenem bude se měnit čerpadlo
- po přejetí panelové D1 se docela rozvrzala zadní náprava. Nejspíš uložení zadního stabilizátoru, jinak tam krom horních uložení pružin nemá co vrzat. Takže budu schánět uložení, ideálně polyurethan
- při vyšší rychlosti se ozývá ložisko, buď v diferáku nebo uložení kadanu.
Mínusy exteriér:
- auto bylo "ťuknuté" na pravou stranu a né úplně kvalitně opravené, alespoň já bych si to představoval lépe:)
Odstínový P.Z. blatník. Odstínový a špatně spasovaný P.P. blatník, poškozená přední hrana kapoty. Takže tohle se bude opravovat. To auto si to určitě zaslouží.
Krom těchdle věcí o kterých jsem při koupi samozřejmě věděl (krom rozvrzané nápravy) jsem z auta nadšený a žádné další závady jsem nenašel ( zatím ).

Děkuji za přečtení, jsem velmi rád že mohu "patřit" do téhle komunity a věřím že plnokrevník bude dělat jen a jen radost :)
Samozemě ocením tip kde/přez koho schánět díly/oleje-filtry atd, do MustangEvo se mi bohužel přez celou ČR jezdit nechce i když bych rád.
Příloha:
20170423_184221.jpg
20170423_184221.jpg [ 346.61 KiB | Zobrazeno 55536 krát ]


Příloha:
2.jpg
2.jpg [ 397.23 KiB | Zobrazeno 55536 krát ]


Příloha:
3.jpg
3.jpg [ 327.62 KiB | Zobrazeno 55536 krát ]


Příloha:
4.jpg
4.jpg [ 375.34 KiB | Zobrazeno 55536 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 23. dub 2017 19:43:07 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
super auto vítáme tě u nás ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 23. dub 2017 20:12:02 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Čau, hezkej kousek a vítej.

K těm zvukům od zadní nápravy, já bych tipoval, že za to můžou ramena a watts link. Máš tam v podstatě závodní verzi, která nemá ani polyuretanové pouzdra, ale usazení přímo kov na kov. Takže zvuky budou spíš odtamtud než od stabilizační tyče.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 23. dub 2017 21:01:52 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. dub 2017 16:33:49
Příspěvky: 37
Díky kluci.

Jo ty ramena a watts je na unibalech jak říkáš,je třeba se o to nějakým způsobem starat/mazat ? Žádné maznice jsem tam nenašl.
Ty pazvuky jsou přímo jako gumové vrzání, ale můžou to dělat i ta ramena. Zvuky jakoby "pnutí" se někdy ozávaj taky. Ale vrže to spíš při rozjezdech/bržděích. Při průjezdu příčné nerovnosti není slyšet nic.Uložení stabíku v ramenech je docela vyčvachtané. Vyměním to tak či tak, koukám po polyurethanovém.

Jinak teda ještě plánuju jednodílnej AL kardan,PU uložení motoru a diferáku.Koukal jsem i po frp "hot-rod" vačkách ( samo sebou kvůli zvuku) ale úbytek výkonu v lrpm mě docela odrazuje. S tím by se mi líbily long pipe svody s H-pipe, večí klapa a oprogramovat to.
No a během příštího týdne snad dorazí "žábry" na zadní okýnka, ať se to nalakuje když se bude dělat ta kapota.

Mám k tomu ještě origo bullit forďáckej podvozek ( tlumiče, pružiny, zadní spodní ramena). Na pružinách jsou ještě výrobní nálepky, silentbloky vypadaj jak nový, asi budou mít prd najeto. Oproti sérii GTčku by to mělo být o nějakej palec nižší ? Má to smysl prodávat nebo chat pro strýčka příhodu ? :)

No a ještě co se týče kardanu, příjde mi tam docela velká vůle. V křížích to je pevné, spíš vůle v diferáku a v převodovce. Při rozjezdu/povolení plynu to bouchá :/ co s tím ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 24. dub 2017 10:11:56 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Kdybyže plánuješ menit i horní rameno tak jedno mám navíc: stravitelné BMR s poly pouzdrem,
Viz zde:
viewtopic.php?f=6&t=721

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 24. dub 2017 12:14:16 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
dělá to uložení wats link do karosérie - demontuj a namaž ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 24. dub 2017 18:36:47 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. dub 2017 16:33:49
Příspěvky: 37
Johan - díky za tip. Na webu maj i manuály s utahovacíma momentama. Zkusím to rozebrat a promazat všechny kuláky.
Dneska, když celou noc pršelo to je hotová vrzavá symfonie :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 26. dub 2017 17:56:13 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. dub 2017 16:33:49
Příspěvky: 37
Dokáže mi někdo poradit ohledně silentbloků zadního stabilizátoru ?

Všude jsem našel silenbloky dle rv 08 pro stabilizátor s průměrem 18 nebo 20mm. Ten můj má průměr 24mm ( to by měl nejspíš mít rv 2011-2014)
https://lmr.com/item/PT-61162/Ford-Must ... s-20MM-Red

a nikde na něj nemůžu najít vhodný set silenbloků. Je uložen na standartních "kostech", žádné cnc stavitelné vyfikundace,
i samotná týč stabíku vypadá jako obyč sériovka.

Děkuji za pomoc.

PS: ramena jsem namazal teflonem a vrzání je ta tam :) děkuji za tip.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 26. dub 2017 18:04:37 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Misto "silent block" dej hledat "bushings 24mm" a k tomu "Mustang sway bar" a určitě ti něco najde.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 26. dub 2017 18:29:26 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. dub 2017 16:33:49
Příspěvky: 37
samozřejmě jsem hledal sway bar end links bushings :D
Najít jsem našel ale jde o to že všechny 24mm jsou "fits 2011-2014".
Pro 05-011 našlo buď 18mm nebo 20mm takže někde je zrada.
Já mám 08 a mám v něm 24mm stabík.
Otázka je jestli nejsou tvarově oba "ročníky" stejné, pak by mohly sedět ty 2011-2014
protože v některých "all bushings urethane" setech pak jsou ročníky 2005 - 2014 v jednom setu. Takže otázka jestli nejsou pro
obě generace silentbloky stejné.

Případně objednám 20mm polyurethanové pro můj ročník a na soustruhu je projedu na 24mm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 26. dub 2017 19:46:39 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Kdyz máš prumer 24mm tak objednej 24, možná Bullitt měl 24mm z výroby, nebo předchozí majitel vyměnil.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 03. kvě 2017 20:11:27 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. dub 2017 16:33:49
Příspěvky: 37
Takže silentbloky stabíku vyřešeny. Teď je auto na dílně kde se opravuje kastle, respektive se opravuje předchozí oprava :)
Zatím se akorát vyměnily oleje v motoru a diffu, zvenkuse nalepily "žábra" na zadní okna a předělal jsem zadní EURO mlhovku a třetí zpátečkové světlo.

Chtěl jsem ještě vyměnit rozvodový řemen, nicméně opět zrada. Bullitt má jiný(delší) řemen než klasické GTčko kvůli odlišné řemenici vodní pumpy. Origo kód výrobce je 7R3E-8620-AA a je odhadem asi o 5 palců delší než GT řemen. Google ho v ČR nikde nenašel, jen ebay a ford parts. Na fórech jsem se bohužel nedopátral ani žádné náhrady od jiného afrermarket výrobce takže asi budu muset objednat z jůeséj.
Další věc kterou budu řešit je servočerpadlo které někdy kvičí jak píchlá svině, pravděpodobně taky ze států a přelisuju řemenici.
Případně pokud máte někdo tip kde u nás tyhle dvě věci sehnat budu samozřejmě rád. Zkusím Impextu a MustEvo tak uvidíme :)

Edit: při rychlosti od cca 80kmh nahoru, v záberu pod plynem, je docela hodně slyšet hučení od diferáku. Tipoval jsem nějaké ložisko na poloose/nebo kuželové v difru ale po konzultaci to dělaj údajně převody diferáku a je to normální, srovnal jsem s Corvettou 2012 a ta teda vydávala ještě pekelnější zvuky, je to opravdu normální ? Chápu že by to bylo třeba slyšet, popsat slovy se to asi nedá.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 03. kvě 2017 20:27:32 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Hučení diferenciálu na 95% znamená špatně seřízený převod diferenciálu. Tam když se instaluje hruška tak se to musí vyladit na desetiny mm aby byli přesné vůle, aby zuby do sebe hezky zapadali a taky se musí vše dotáhovat úplně přesně momentovým klíčem. Pokud někdo měnil převod a nevyladil to na 100% tak jsou různé kvíleni hned na světě.
S tím jsem měl taky nehezkou zkušenost když mi to v jednom servisu kdysi ladili téměř podle oka a i mi tam pro jistotu nalili i špatný olej.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 03. kvě 2017 20:56:55 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. dub 2017 16:33:49
Příspěvky: 37
No to jsem se taky zrovna dočetl ve vlákně o diffu a vypadá to na přesně tenhle prblém.
Nicméně auto u předchozího majitele jezdilo každej rok do Mustang Evolution, diff by tam měl betj původní. Jediná změna na něm je Cortex víko s Watts links :/

Zvláštní je že před koupí jsme s původním majitelem s autem najeli 20km a slyšet nebylo nic, ani dalších 400km na cestě domů. Začalo to hučet až posledních cca 80km a dál je to stejné. Za studena to nehučí, jak se olej prohřeje a všechno se roztáhne tak to začne hučet.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 03. kvě 2017 21:06:47 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak to začalo teď po výměně oleje v diferenciálu? Jaký tam máš diferenciál a převod a olej? Klasika lamelový samosvor diferenciál a originál převod 3.55:1?

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz