Návrat do reality je hrozný ale zpět k Mustangům
Shrnu tedy v bodech moji cestu jako malý test auta
Velice mě potěšila spotřeba BOSS 302 - celkem ujeto cca.4500km a průměrná byla 12,6 L/100km. Nejel jsem ale žádnou eko jízdu
Mohu všem doporučit - modely 2013 jsou výrazným posunem v komfortu - tedy
1. u BOSS absolutně špičkový podvozek co vůbec netluče je velice tichý a přitom hodně tuhý a bezpečný
2. velice mě potěšil absolutně minimální hluk od kol a téměř žádný aerodynamický hluk - při 150 se dá v autě mluvit šeptem (jasně pokud jedu bez side exhaust
)
3. 2013 modely mají také odhlučnění podběhů - tedy neslyším kamínky ani déšť za jízdy
4. Sedačky Recaro - měl jsem trochu obavy z dlouhé jízdy, ale opak je pravdou - lepší než Audi
5. Automatický rozjezd do velkého kopce jsem opravdu nečekal - tedy pokud BOSS pozná , že stojíte ve velkém kopci a máte se rozjet - brzdí sám a stačí jenom pustit spojku a jedu si jako pán
6. Kufr je absolutně dostačující na dané auto spíše až moc velký a nevídaný u jiných sportovních aut
7. Nádrž - no v případě BOSS taky není zlé dojezd s klidem 450km a více (měl jsem ale nějaké problémy s tankováním, ale o tom příště)
8. světla - super svítí - ale opravdu chybí samo-nivelace jako v EU u Xenon - kufr jsem měl trochu naložený takže jsem svítil více - oslňoval - a tak jsem si koupil šroubovák a světla prostě ručně přenastavil
9. Výkon - pro normální ježdění více než dostatečný u BOSS 444 PS na bílý klíček a 500 PS na červený - také někdy později popíši jak a co ...
10. Cestovní rychlost je ideální tak 160 km/h , ale dá se jet i stále 250 km/h i více
11. Převodovka - zde mám první malý problém - řazení je takové na kosočtverec , nejde řadit rychle a kulisa je mdlá - je třeba se s tím sžít. 1-5 je absolutně luxusně odstupňováno a ohledem na 8000 ot/min u BOSS, 6 je úspora a dobře že je tam ..... - velice často jsem 5-ku vynechal a řadil rovnou 6
12.klimatizace - automatická bude rozhodně lepší - mám jeden problém - pokud jedete třeba pořád 150 a klima větrák je stažený na minimum náporem to fouká tak jako na 3/4
13. ovládání všeho možného na volantu - je moc titěrné a nepřehledné - rádio klasicky na kosočtverec - ale je tam možnost připojit USB a .... hudby je rázem tuna
14. trochu mi vadí absence jen krátkého zablikání jako v EU přidržením páčky blikače ..
Závěr :
Velmi jednoduchý za ty peníze dostáváte opravdu to co máte dostat a ve srovnání v některých aspektech mnohem více než v EU za podobné auto a ta největší deviza asi je, že druhé stejné těžko protkáte, a pokud někam přijedete od auta odháníte lidi jako mouchy od ....
mějte se fajn
JOHAN