* *
Právě je pon 29. dub 2024 10:43:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 9:51:03 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Tak tady mas fota, v krouzku je oznaceny misto kam zajedes rukou pod hranu sedacky, nahmatas takovou jakoby packu a jak ji zamacknes tak roh sedacky vytahnes nahoru a to same na druhe strane.Pak jen sedacku celou povytahnes smerem k sobe a nahoru a je to :))))

Příloha:
sedak 2.jpg
sedak 2.jpg [ 25.58 KiB | Zobrazeno 20711 krát ]


Příloha:
sedak.jpg
sedak.jpg [ 28.15 KiB | Zobrazeno 20711 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 10:15:47 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
co jsem viděl choseho elektroinstalaci tak je to jako kdyby se nějaký amater rozhodl tahat drát přes drát bez izolace prostě totální prasečina . Údajně hlodavci sežrali kabelové svazky - vše je možné :roll: :roll:
Ale co opravdu mě vadí jak něktěří přistupují k opravám - jasně natáhni tam a tam nový drát a bude to OK ! Ani omylem je nutné koupit celé nové kabelové svazky a to bohužel stojí peníze :( :(
Proč nové svazky a ne jen udělat nějaký bypas je snad jasné ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 10:42:21 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Masakr :)))
jako nerikam si natahnout mlhovku ke svetlum nebo zapojit nejaky budik, ale hrabat se primo do elktroinstalace nejak na hulvata je prasecina.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 13:22:58 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
tak ja myslim ze jo, vyndas precvaknes, vyzkousis :)))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 13:53:06 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Ja myslim ze se to odvzdusni samo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 01. dub 2012 22:05:57 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
chosearmando píše:
Okej, to by bylo fajn.. a dyžtak zas fail-safe mod, už ho znám a umím s nim i jezdit, tak co :D

už jsem zapoměl jaké chyby to píše :?:
P.S. jinak cvak a otočit 2-3x klíčkem a ona sama nasaje je el


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 02. dub 2012 18:16:11 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
chosearmando píše:
Píše mi to:
P2104 - throttle actuator control systém - forced idle
P2106 - throttle actuator control systém - forced limited
P2111 - throttle actuator control systém - stuck open
P2135 - throttle / pedal position sensor / switch a/b voltage correlation

takže prostě buď TB (který ale vypadá dobře, nikdo ho neupravoval a naměřený hodnoty napětí sedí) nebo prý podle některých zdrojů ta palivová pumpa.. anebo cokoliv jinýho :( A co víc mi může říct diagnostika než tohle? Může ukázat kde je chyba? Jak by na to přišla? Však origo ford diagnostika vyhodí beztak jen tyhle čísla žejo..

A díky za tu radu s tim nasátím benzínu ;)


Ahoj,
jestli si dobře pamatuji , tak na autě si měl sání , ale bez úpravy PCM - nevím jak to někdo mohl dokázat zprovoznit, protože normálně to auto vůbec nejde do otáček. Je zde všeak jedna možnost - a to :
už jsme viděl borce :evil: :evil: co aby zprovoznnily sání bez úpravy řídící jednotky , tak začali točit s dorazem škrtící klapky a tak dlouho , až auto alespoň trochu jede- to ovšem znamená klapka v p....
Pokud toto nikdo neudělal , ale spíše si myslím že ano , tak Ti zde přikládám celý soupis potíží a řešení na 2005+ 2006, kde bylo mnoho aut voláno do servisu v USA právě s tímto - nahrávali jim nový firmaware PCM !! Dále co zkontroluj je celý EWAP systém - tuto klapku řídí jen a jen podtlak !!! - EGR ventil a všechny podtlakové hadičky musí být 100 těsné.
Nevím , kdy se Ti ten FSM vždy objedví , ale pokud to máš studené a je to vždy OK a stává se to pouze po zahřátí , nebo delší době jízdě po městě je to podtlakem.
Dále je nutné si uvědomit zásadní věc:
Když motor nastartuješ a je studený běží jen a je na software - tzv. otevřená smyčka
Když se motor ohřeje přepne se PCM na čidla a smyčka se uzavře a motor neběží na program , ale čidla.
Co z toho plyne je jasné - pokud studený vždy OK tak nějaké čidla jsou na ....
Pokud je celý proces chyb zcela , ale zcela nahodilý a nedá se vypozorovat žádná souvislot je to vadná PCM , nebo nějaká kabeláž ,která někdy jde a někdy zase ne ;) ;)
Prostuduj si přílohu !
Příloha:
svolávací akce 2005+.pdf [924.85 KiB]
1809 krát

Johan
Mohu Ti také poslat Point Tu Point Test na ty chyby , ale na konci je vždy : BAD PCM. Všechny zmíněná čidla jsou velice náchylná na pokles či jiný výkyv napětí. Vše se řídí rozmezí několika málo voltů až desetinek. Dále stojí za pokus rozebrat klapku a vyčistit - musí být zcela čístá !!
Ja bych udělal malý a velice jednoduchý pokus :
Připoj si multimeter na baterku popřípadě TPS sensor (možná i krokový motorek) a jezdi s tím - pokud se Ti podaří vysledovat , že to hodí FSM a při to se nějak výrazně změnilo napětí je to jasné.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 02. dub 2012 19:28:36 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
když je FSM tak auto by nikdy němelo chcípnout běží je na volnoběh a nejde přidat.
Tobě auto vždy chcípne ?? Protože jinak se nemůže stát že nejde řízení a posilovač brzd


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 02. dub 2012 21:24:35 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
chosearmando píše:
No uplně vždycky ne.. tak v 80% zhruba. Ale stejně to většinou chcípnu sám, protože bez těch posilovačů to uplně nejde, ale přidáním plynu jde udržet motor chvilku běžet. Svítí klíček na palubce v tu chvíli a možná ještě jakože ten olej nebo co to je, ale to si nejsem teď zrovna jistej. Každopádně to ty posilovače vypne pokaždý, navíc někdy zavibruje motor jakoby šel některej cyklus jeden nebo víc válců naprázdno.
Třeba když se mi to stalo na dálnici, tak šlo jet vpohodě až na pumpu (naštěstí asi jen kilák a půl) a nešlo přidat, ale 120 sem jel.

nějak Ti nerozumím !
Pokud Ti skočí FSM tak není možné, aby nešli posilovače !!!!!! lépe řečeno : cituji Tebe:Ale stejně to většinou chcípnu sám, protože bez těch posilovačů to uplně nejde
To co píšeš je trochu úlet:
1. pokud se motor točí sice jen na volnoběh - pracují všechny posilovače (tedy servo a posilovač brzd !!!!).
2. pokud mi chceš sdělit, že po vyskočení FSM a stále zařazené rychlosti Ti nejde servo posilovač brzd, tak tvé auto je buď z Marsu, nebo mě to mozek nebere.
3. rozuměj: pokud se motor točí a to třeba i na zařazenou rychlost z kopce s FSM není možné aby nešly posilovače !!!!!! Servo je poháněno řemenem a pokud se motor točí tak běží i servo , tak nechápu jak můžeš přijít o posilovače ;) ;) ;)
4. V případě brzd - tedy nejde posilovač musíš hodně tlačit na pedál a to i když auto běží na volnoběh -máš opravdu něco s podtlakem !!!!!!!!!!!!!!
napiš mi tedy jasné odpovědi
díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 02. dub 2012 22:34:52 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
chosearmando píše:
Zní to divně, já vím.. ale prostě vypadnou posilovače - na točení volantem je fakt potřeba hodně velká síla a na zabrždění se musím dost opřít do pedálů. Ale motor pořád jede :!: Netáhne do otáček, ale jede. Chvíli, nevím jak dlouho by jel, nemám to srdce to trápit tak dlouho abych to zjistil, navíc bez posilovačů se jezdí fakt blbě. Kde je problém nevím, pomůže i (chápu, že se to FAKT nemá za jízdy dělat a že to je prasárna) normálně vyšlápnout spojku, zhasnout, chcípnout klíčkem, cvaknout párkrát on off a nastartovat, pak jede všechno bez problému, motor i posilovače

kolik má otáček když je FSM
asi možná již vím - na každém víku motoru je oddech a ten je zapojen do sání až bude auto normálně běžet na volnoběh odpoj postupně jeden nebo druhý - jsou tam PCV ventily - je třeba je vyčistit a vyzkoušet
Pokud je odpojíš a motor zdechne stejně jako když je FSM - tak je zaslep - pozor zaslep i výstupy a vstupy !! a zkus to tak jezdit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 02. dub 2012 22:54:20 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
chosearmando píše:
Jak kdy, ale většinou tak 500 a kolísají.. když na to jedu tak cca 1500-1850 krátkodobě. jinak IDLE mám nastaveno na 850rpm..

O tom slyším/čtu poprvý v životě. Co to je a jak to funguje? A myslím, že se tam i dost těžko dostanu k tomu víku motoru, navíc se budu asi trochu bát při volnoběhu. Nemá se tomu (mě) teda co stát?


pokud je to jak říkáš tak je to na 100% v podtlaku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - žádna PCM, žádné čidla
zkontroluj celý EWAP systém a PCV ventily - klidně na ně sáhni jsou to co od nich vedou hadičky zpět do sání - jednoduše horní výdech oddech motoru do sání - zkus to oboje zaslepit !!!
Jdi po podtlaku !!!!!!!!
Již jsem Ti psal , že TB řídí podtlak !!! - projeď to celý amusíš to najít.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 03. dub 2012 1:14:52 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Tak chose, pak dej vedet jak to dopadlo.
A to odvetrani tech ventilovych vik muze mit takovej vliv jo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 03. dub 2012 10:59:00 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
chosearmando píše:
Dám, ale až o víkendu, dřív se k autu nedostanu :(
Jenže jakoby když to zaslepím, tak to nebude fungovat, tak jak má.. Sice už to asi hůř než teď fungovat nemůže, ale neni to tam přecijen k něčemu dobrý?


odvětrání u starých motorů bylo normálně do okolí !! , ale slavná ekologie a normy EURO již to nedovolují , protože jak motor dýchá , tak olejové výpary jdou do okolí a to není ekologické :lol: :lol:
Zaslep to provizorně a uvidíš !!!!
Zkusím to ještě jednou !: klapku řídí podtlak - starší auta měla volnoběžný ventil a klapku ovládanou lankem !!! - zde není níc-
Pokud ztratíš podtlak nejde klapka neví co a PCM hodí FSM
Pokud ztatíš podtlak nejde posiliovač brzd !!!
Podtlak nebo přetlak musí být konstatní nebo konstatně stoupající či klesající s otačkami motoru.
Pokud se Ti stane, že oddech se najednou výrazně otevře či zavře tak se výrazně změní tlaky v sání a klapka to nesvede uregulovat - proto všichni na Mustang co jsou trochu laděné používají stejně jako já odflus baňky :lol: :lol:
foto zde:
Příloha:
kein egr und pcv.jpg
kein egr und pcv.jpg [ 52.71 KiB | Zobrazeno 21570 krát ]

na mém autě:
Příloha:
IMG_0001.jpg
IMG_0001.jpg [ 185.29 KiB | Zobrazeno 21570 krát ]
Příloha:
IMG_0002.jpg
IMG_0002.jpg [ 161.21 KiB | Zobrazeno 21570 krát ]
Příloha:
IMG_0003.jpg
IMG_0003.jpg [ 156.88 KiB | Zobrazeno 21570 krát ]
Příloha:
IMG_0008.jpg
IMG_0008.jpg [ 190.82 KiB | Zobrazeno 21570 krát ]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 03. dub 2012 17:48:13 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Jj to je ono a ta druha strana je vedena pred klapku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 03. dub 2012 22:24:12 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
chosearmando píše:
OK dík.. a protože sem krapet nechápavej, když to jen zacpu, může to dál běžet tak jak zacpaný a bez problému nebo to ty ventily potřebuje funkční a průchozí, takže vyčistit a vrátit? Protože dyby to šlo bez toho, tak by je tam asi nedávali ne?


Asi Ti natluču :!: :!: :!: :lol: :lol:
Vše jsem dost detailně popsal - normálně to zaslep tam kde to vede před klapku a do sání a zkus to - oddechy motoru můžeš klidně nechat fučet volně pod kapotu dokud nebudeš mít ty filtry na prvním obrázku :!: :roll: :roll: :roll: :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz