chosearmando píše:
Píše mi to:
P2104 - throttle actuator control systém - forced idle
P2106 - throttle actuator control systém - forced limited
P2111 - throttle actuator control systém - stuck open
P2135 - throttle / pedal position sensor / switch a/b voltage correlation
takže prostě buď TB (který ale vypadá dobře, nikdo ho neupravoval a naměřený hodnoty napětí sedí) nebo prý podle některých zdrojů ta palivová pumpa.. anebo cokoliv jinýho
A co víc mi může říct diagnostika než tohle? Může ukázat kde je chyba? Jak by na to přišla? Však origo ford diagnostika vyhodí beztak jen tyhle čísla žejo..
A díky za tu radu s tim nasátím benzínu
Ahoj,
jestli si dobře pamatuji , tak na autě si měl sání , ale bez úpravy PCM - nevím jak to někdo mohl dokázat zprovoznit, protože normálně to auto vůbec nejde do otáček. Je zde všeak jedna možnost - a to :
už jsme viděl
borce co aby zprovoznnily sání bez úpravy řídící jednotky , tak začali točit s dorazem škrtící klapky a tak dlouho , až auto alespoň trochu jede- to ovšem znamená klapka v p....
Pokud toto nikdo neudělal , ale spíše si myslím že ano , tak Ti zde přikládám celý soupis potíží a řešení na 2005+ 2006, kde bylo mnoho aut voláno do servisu v USA právě s tímto - nahrávali jim nový firmaware PCM !! Dále co zkontroluj je celý EWAP systém - tuto klapku řídí jen a jen podtlak !!! - EGR ventil a všechny podtlakové hadičky musí být 100 těsné.
Nevím , kdy se Ti ten FSM vždy objedví , ale pokud to máš studené a je to vždy OK a stává se to pouze po zahřátí , nebo delší době jízdě po městě je to podtlakem.
Dále je nutné si uvědomit zásadní věc:
Když motor nastartuješ a je studený běží jen a je na software - tzv. otevřená smyčka
Když se motor ohřeje přepne se PCM na čidla a smyčka se uzavře a motor neběží na program , ale čidla.
Co z toho plyne je jasné - pokud studený vždy OK tak nějaké čidla jsou na ....
Pokud je celý proces chyb zcela , ale zcela nahodilý a nedá se vypozorovat žádná souvislot je to vadná PCM , nebo nějaká kabeláž ,která někdy jde a někdy zase ne
Prostuduj si přílohu !
Příloha:
Johan
Mohu Ti také poslat Point Tu Point Test na ty chyby , ale na konci je vždy : BAD PCM. Všechny zmíněná čidla jsou velice náchylná na pokles či jiný výkyv napětí. Vše se řídí rozmezí několika málo voltů až desetinek. Dále stojí za pokus rozebrat klapku a vyčistit - musí být zcela čístá !!
Ja bych udělal malý a velice jednoduchý pokus :
Připoj si multimeter na baterku popřípadě TPS sensor (možná i krokový motorek) a jezdi s tím - pokud se Ti podaří vysledovat , že to hodí FSM a při to se nějak výrazně změnilo napětí je to jasné.