* *
Právě je sob 27. dub 2024 15:35:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 16. kvě 2012 18:17:07 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
dííííky - tato úprava znamená kromě bezpečnosti - 30 kg ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 16. kvě 2012 19:00:57 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
a kdyz jeste vypustis ze sebe pretlak , taky bude nejakee gram dolu :ú))))))))))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 26. kvě 2012 20:49:32 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Trak Pak je sám o sobě skvělé auto , asi nejlepší co jsem řídíl - myslím tím brzdy,podvozek a nastavení motoru. Ale abychom pořádně zatopili těm německým mršinám prochází nyní velice slušnou odtučňovací kůrou.
Sedačky daly tak 10kg.
Přední náprava společně s držákem chladiče téměř 20 kg :!: :!:
Kardanka z karbonu 12 kg.
Demontáž klimatizace 8 kg.
Hliníková vana s přepážkami (sliky jsou mrchy) má o 1l více oleje.
Servořízení se strmějším převodem a k tomu nutný chladič serva.
Již tam také sedí 6-ti rychlostní převodovka ze Shelby - byla nutná výroba speciálního držáku převodovky a tyče řazení ;) ;)
Zde pár foto:
Příloha:
Poznámka: originál nápravnice - jeden člověk ji nesundá - fakt těžké !!
Trak Pak upr0001.jpg
Trak Pak upr0001.jpg [ 431.05 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]
Příloha:
Poznámka: nápravnice od BMR je opravdu lehoučká - chrom-molybden trubky :)
IMG_0108.JPG
IMG_0108.JPG [ 1.05 MiB | Zobrazeno 30433 krát ]
Příloha:
Poznámka: originál vana a demontovaná náprava a již namontovaný lehký držák chladičů
Trak Pak upr0003.jpg
Trak Pak upr0003.jpg [ 394.41 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]
Příloha:
Poznámka: al vana s přepážkami
Trak Pak upr0021.jpg
Trak Pak upr0021.jpg [ 446.12 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]
Příloha:
Poznámka: svody Kooks jsou s omotávkou na mm
Trak Pak upr0006.jpg
Trak Pak upr0006.jpg [ 412.32 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]
Příloha:
Poznámka: nápravnice a vana jjiž na svém místě
Trak Pak upr0022.jpg
Trak Pak upr0022.jpg [ 428.09 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]
Příloha:
Poznámka: spodní ramena umožňují nastavit záklon kola :)))
Trak Pak upr0033.jpg
Trak Pak upr0033.jpg [ 378.23 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]
Příloha:
Poznámka: 6-ti kvalt a držák převodovky dělaný :)
Trak Pak upr0007.jpg
Trak Pak upr0007.jpg [ 440.58 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]
Příloha:
Poznámka: Karbonová kardanka :))))
Trak Pak upr0026.jpg
Trak Pak upr0026.jpg [ 408.77 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]
Příloha:
Trak Pak upr0027.jpg
Trak Pak upr0027.jpg [ 319.16 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]

Příloha:
Poznámka: Chladič servožízeni z FRC500
Trak Pak upr0030.jpg
Trak Pak upr0030.jpg [ 382.2 KiB | Zobrazeno 30433 krát ]

zadní náprava dozná také podstatné změny a bude to dost velké překvapení ;) ;)
pokračování příště


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 17:13:42 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
auto je až potud zatím v hromadě a řadí 6-rychlostí :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 18:06:48 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
A kompresor nejde slyset?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 19:48:40 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Franky píše:
A kompresor nejde slyset?

nějak moc rámusu - natočím to kamerou to bude jiný zvuk 8-) 8-) 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 20:04:25 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
ještě jedno videjko 8-) 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 20:27:01 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Tak to je jinej frkot ;)))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 20:32:23 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Franky píše:
Tak to je jinej frkot ;)))

to teprve bude fičáááááák


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 20:35:47 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
To teda bude a fest :))) no ty upravy sou hlavne krutost.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 13:14:20 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
chosearmando píše:
Fakt paráda...jen mě mrzí, že sem na LCW přijel pozdě a neviděl sem... ;) to křídlo je gtc-200 nebo 500?


Ahoj ,
ani jedno ani druhé !
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 15. čer 2012 22:47:39 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Jak jsem slíbil tak také plním - překvapení v podobě zadní nápravy je hotové ;) ;)
Nejdříve jsme musel změnit převod na 4.10 , aby statečně sekundoval 6-ti rychlostní převodovce.
Příloha:
Poznámka: převod 4.10 a original trak pak šnekový samosvorný diferenciál
Trak Pak Cortex0001.jpg
Trak Pak Cortex0001.jpg [ 118.17 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]

Potom asi nejhorší práce - původní úprava panhardky byla náročná na svařování , tak jeden den odbrušování :( :( a montáž unibalových ramen a jiných širších relokačních kytů zadní nápravy.
Příloha:
Poznámka: nová relokace a lakování
Trak Pak Cortex0002.jpg
Trak Pak Cortex0002.jpg [ 93.51 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]

Hlavním důvodem je použití absolutně nejlepšího Wattova přímovodu, který má svůj otočný bod uchycený přímo na víku diferenciálu a tak je celé z hliníku a má přípravu na chlazení oleje ;)
Příloha:
Trak Pak Cortex0013.jpg
Trak Pak Cortex0013.jpg [ 83.2 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0017.jpg
Trak Pak Cortex0017.jpg [ 82.96 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]

Jistě již toto je obrovský skok v kvalitě geometrie zadní nápravy , ale je třeba ještě sloučit tlumič dohromady s pružinou jako jednu kompaktní pružící jednotku - ne jak to má originál každý Mustang - tedy pružinu a tlumič zvlášť ;) ;)
takže nové spodní uložení kompaktní tlumící jednotky:
Příloha:
Poznámka: domontáž puvodních tlumičů a pružin. Deomntáž stabilizátoru a montáž zcela nového uchycení tlumiče :))
Trak Pak Cortex0011.jpg
Trak Pak Cortex0011.jpg [ 88.51 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]

pokud spodní uložení musí přijít také horní uložení - a přímo do místa kde byl v kufru nahoře přichycen tlumič - tedy nyní tam bude tlumič i pružina :lol: :lol: :lol:
Příloha:
Trak Pak Cortex0012.jpg
Trak Pak Cortex0012.jpg [ 102.12 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]

Asi ten největší problém bylo vyrobení na zakázku tlumičů od firmy Penske - špička v motorsportu - tlumiče jsou dvojitě stavitelné tedy útlum i odskok a navíc váží jen 0,7 kg :!: :!: :!: :!: :roll: :roll: :roll:
Příloha:
Trak Pak Cortex0030.jpg
Trak Pak Cortex0030.jpg [ 100.66 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0022.jpg
Trak Pak Cortex0022.jpg [ 93.49 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]

Nyní složit celou pružící jednotku (pružiny jsem zvolil Eibach 250 lbs) a namontovat:)
Příloha:
Trak Pak Cortex0006.jpg
Trak Pak Cortex0006.jpg [ 178.23 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0035.jpg
Trak Pak Cortex0035.jpg [ 80.1 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0041.jpg
Trak Pak Cortex0041.jpg [ 79 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0007.jpg
Trak Pak Cortex0007.jpg [ 95.24 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0045.jpg
Trak Pak Cortex0045.jpg [ 86.44 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]
Příloha:
Trak Pak Cortex0047.jpg
Trak Pak Cortex0047.jpg [ 82.25 KiB | Zobrazeno 31330 krát ]

Pocity jsou zatím vynikající je to sice tvrdé , ale sedí to fakt neskutečně - auto je nyní nedotáčivé :!: :!: , ale to lze všechno nastavit neboť se změnou polohy Wattova přímovodu (má jich 6) lze auto doladit zcela přesně - doufám ;) ;)
pokračování přístě
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 15. čer 2012 22:57:35 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Ses dobytek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 15. čer 2012 23:06:20 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Franky píše:
Ses dobytek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asi joooooo :D :D
Ale ten nápad je geniální a nevím proč to Ford nepoužívá rovnou - asi by to bylo drahé ;) ;)
Největší výhoda je , že společně pružina a tlumič vždy pracují nejlépe pokud jsou v jedné ose.
Druhá výhoda je , že celá váha - pohyb - pružení nápravy se přesunul defakto do kola - ne tedy někam po sedadlo, kde byly pružiny předtím.
Dále se odpružená hmota dostala co nejvíce ke kraji auta a tedy i odstředivé síly jsou tam kde mají být.
Poslední je další úspora hmotnosti :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
prostě to bude zabiják na okruhy -doufám - všechny budeswerky třeste se :!: :!:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 15. čer 2012 23:09:53 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Hovado ses !!!!!!!!!
Ty zabijis fakt :)))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz