* *
Právě je sob 21. pro 2024 17:45:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 17:59:04 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Johan píše:
Harley píše:
Výfuky a hedry tuplem se vždy zabarví ,to je jasný ale nejde o vyhřátí a zabarvení během používání ale o to prvotní zabarvení a zapečení nečistot,když se nechá nečistota po montáži. Ten otisk prstu nebo šmouha od hadru tam bude vždycky vidět.Je jiná než nečistota s provozu.


Pokud budeš na to mít koule a autu (motoru dáš co proto) svody jsou červené - mají minimálně 800°C a vše zmizí a budou pouze modré. Opravdu svody svítí - mám někde i foto :lol: :lol: :lol: - takže je rozsviť a budou čisté - krásně žíhané :lol: :lol: - jinak kluky už jsem pokáral za ty otisky - sorry ;)


Pokud myslíš toto:
tak to se dělá až zcela na konci všech úprav - nemá cenu to provádět dříve než je vše hotovo - mrhání peněz.
a zde se podívej na vzorová mnou stažená data během testu na válcové zkušebně - dám Ti malý úkol vysvětli mi zde co zanmenají jednotlivé sloupce a k čemu slouží ;) ;) ;)
Příloha:

Normálně je to soubor CSV , ale pokud nemáš počítač nastavený na USA a ..... hodnoty jsou nesmyslné (USA mají jinak desetiná čísla, a navíc in.libry.a ....) fakt to není sranda ;) ;) ;) - tak to dávám pro čtení někomu jinému v PDF.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 18:37:13 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Jako stema svodama bych nejaky otisky uplne neresil protoze ta montaz je fakt humusarna. Ja sam to delal holima rukama, dodrenyma nasracku, rukavice u toho nehrozijou.
A mel sem je cisty. Postupne se zbarvovaly, ted je mam modry, a kdyz utres prah jen z nich tak zadny otisky tam nejsou.
Na motorkach to asi chromovy krasny nalesteny zustane, ale na vykonym motoru to nehrozi aby zustaly jak z fabriky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 18:47:38 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Franky píše:
Jako stema svodama bych nejaky otisky uplne neresil protoze ta montaz je fakt humusarna. Ja sam to delal holima rukama, dodrenyma nasracku, rukavice u toho nehrozijou.
A mel sem je cisty. Postupne se zbarvovaly, ted je mam modry, a kdyz utres prah jen z nich tak zadny otisky tam nejsou.
Na motorkach to asi chromovy krasny nalesteny zustane, ale na vykonym motoru to nehrozi aby zustaly jak z fabriky.


Jo Franky kde jsou ty časy , kdy jsem ladil fichtla a vše chromoval - měl jsem tam dva výfuky - spodní koleno rozdvojené na dva výfuky, přední vidlice z Jawa 90 malé kolečko a na trojku to nejelo vic než 55 ;) ;) jo a ty moje svody byly tenkrát pořád chromové - ale nebyl to leštěný nerez , ale chromovaná trubka :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 19:00:04 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Nj ale tech 55 to je s vetrem v zadech. :)))
Kua se divim ze se ti ty trubky neroztekly tim vykonem :))))
Moje nejzasadnejsi uprava vykonu byla sundani toho stitu na nohy u jawa21 :))) kua proti vetru se stim nedalo jet :)))) jo tam clovek poznal hranice vykonu ;))))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 19:25:38 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ja mel jak jinak mustanga :)))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 19:46:06 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Sis ho urcite vybrecel :))))))))
Ja byl rad za 21 :)))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 19:53:52 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 23:02:27
Příspěvky: 117
Bydliště: Praha 9 Prosek
Johan píše:
Johan píše:
Harley píše:
Výfuky a hedry tuplem se vždy zabarví ,to je jasný ale nejde o vyhřátí a zabarvení během používání ale o to prvotní zabarvení a zapečení nečistot,když se nechá nečistota po montáži. Ten otisk prstu nebo šmouha od hadru tam bude vždycky vidět.Je jiná než nečistota s provozu.


Pokud budeš na to mít koule a autu (motoru dáš co proto) svody jsou červené - mají minimálně 800°C a vše zmizí a budou pouze modré. Opravdu svody svítí - mám někde i foto :lol: :lol: :lol: - takže je rozsviť a budou čisté - krásně žíhané :lol: :lol: - jinak kluky už jsem pokáral za ty otisky - sorry ;)


Pokud myslíš toto:
tak to se dělá až zcela na konci všech úprav - nemá cenu to provádět dříve než je vše hotovo - mrhání peněz.
a zde se podívej na vzorová mnou stažená data během testu na válcové zkušebně - dám Ti malý úkol vysvětli mi zde co zanmenají jednotlivé sloupce a k čemu slouží ;) ;) ;)
Příloha:
datalog ze zkušebny pro custom program.pdf

Normálně je to soubor CSV , ale pokud nemáš počítač nastavený na USA a ..... hodnoty jsou nesmyslné (USA mají jinak desetiná čísla, a navíc in.libry.a ....) fakt to není sranda ;) ;) ;) - tak to dávám pro čtení někomu jinému v PDF.


Teď jsem nějak mimo. Nějak nevidím spojitost povrchovky výfuků s tímhle přízpěvkem.

_________________
http://www.properform.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 20:04:20 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
To melo byt harly asi do vedlejsiho vlakna od johaaaana.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 20:05:51 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 23:02:27
Příspěvky: 117
Bydliště: Praha 9 Prosek
Franky píše:
Jako stema svodama bych nejaky otisky uplne neresil protoze ta montaz je fakt humusarna. Ja sam to delal holima rukama, dodrenyma nasracku, rukavice u toho nehrozijou.
A mel sem je cisty. Postupne se zbarvovaly, ted je mam modry, a kdyz utres prah jen z nich tak zadny otisky tam nejsou.
Na motorkach to asi chromovy krasny nalesteny zustane, ale na vykonym motoru to nehrozi aby zustaly jak z fabriky.



Nečteš pozorně.Já nepsal nikde aby se montovaly v rukavicích.A ani aby zůstaly jako s fabriky.Ty musej zmodrat a postupně dál zezlátnout. Dělal jsem takový věci několikrát na autech a na motorkách za dvacet let nezpočítaně. Píšu o tom,že dodělám a nějakým odmašťovačem vše otřu aby nikde nezůstala mastnosta. A to nejen na výfukách samotných ale i na všech dílech kolem.
Jestli myslíš,že HD nemaj výkoný motory,tak to se mejlíš. 150-250Hp je taky docela kalup a i tam se výfuky dokážou rozžhavit do červena ,speciálně nerezový a tuplem u motorů s kompresorem.

_________________
http://www.properform.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 20:18:17 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Kamarad ma nightroda. Boziiii.
A druhej kamos stavi jakysiho harlika. Neznas frantu krmelu??
Tak jasny ze odmastit a utrit hadrem. Ale nemusi se to nijak lestit u toho auta.
U motorky to je jasne, tak je vse videt a je to pristupny.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 20:21:29 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 23:02:27
Příspěvky: 117
Bydliště: Praha 9 Prosek
Franky píše:
To melo byt harly asi do vedlejsiho vlakna od johaaaana.


Aha! :idea:

Tak pochopitelně,že nemá cenu dělat fajnovej tuning na brzdě,když úpravy jsou stále v procesu. Mám pocit,že to Johan pochopil tak,že jsem kritizoval,že není motor špičkově naladěn,tak to je omyl! Já to napsal jako jeden s důvodů,proč tam bylo "jen" 400Hp když Roush inzeruje víc.To vůbec nebylo jako kritika ale logický odůvodnění a Vikimu vysvětlení,že když někde napíšou kolik to má přidat,že realita může být jinde.To není ničí chyba,závada nebo oblbování od výrobců .Tak to prostě je. Nestačí jen přišroubovat za neděli komporesor,nahrát přes SCT jinej soft(abych nebyl zase chycen za slovo :) ) a čekat,že tam bude slíbenejch 135Hp navíc.

Co je v těch sloupcích vím.Žádný zkoušky tu skládat nebudu.Můj obor není tohle konkrétní ladění a to já přenechávám odborníkům. Můj úkol je postavit dle mých znalostí a zkušeností motor po mechanický stránce a oživit ho nějakým tím "universálním " programem ( nebo u karburátorů tryskama) aby to hezky a spolehlivě jelo ale pokud budu chtít maximum,tak od toho jsou specialisti.

_________________
http://www.properform.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 20:26:17 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Taky bude rozdil kdyz ten kompresor je namontovan na novy motor nebo po 100tis, 200tis atd.
Urcite take budou ztraty.

Take nejsem odbornik ale jen premyslim ze tohle tez muze delat hodne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 20:35:23 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 23:02:27
Příspěvky: 117
Bydliště: Praha 9 Prosek
Franky píše:
Kamarad ma nightroda. Boziiii.
A druhej kamos stavi jakysiho harlika. Neznas frantu krmelu??
Tak jasny ze odmastit a utrit hadrem. Ale nemusi se to nijak lestit u toho auta.
U motorky to je jasne, tak je vse videt a je to pristupny.


Přesně to jsem psal.Stačí odmastit a utřít hadrem.

Frantu Krmelu neznám. :lol:

Já prostě to na co jsem zvyklej u motorek aplikuju,když dělám auta.Pro mě v tom přístupu není rozdíl.

Takhle sem měl motor u 5,9 V8 Grand Cherokee.


Přílohy:
049.jpg
049.jpg [ 143.61 KiB | Zobrazeno 35034 krát ]
22_006_2.jpg
22_006_2.jpg [ 42.9 KiB | Zobrazeno 35034 krát ]

_________________
http://www.properform.cz
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 20:41:03 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Krasavec ;) mels udelat snorchl na sani.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. pro 2012 20:41:15 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 23:02:27
Příspěvky: 117
Bydliště: Praha 9 Prosek
Franky píše:
Taky bude rozdil kdyz ten kompresor je namontovan na novy motor nebo po 100tis, 200tis atd.
Urcite take budou ztraty.

Take nejsem odbornik ale jen premyslim ze tohle tez muze delat hodne.


Jasně! Všechno hraje roli. I fungl novej motor jednoho auta nebude vykazovat nemlich stejný paramatry jako jinej druhej. Tolerance výroby. Záleží na emisní verzi. Californie bejvaj víc uškrcený kvůli emisním limitům ,atd atd.

_________________
http://www.properform.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz