* *
Právě je pát 27. pro 2024 4:50:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Co nás čeká v nejbližší době !
PříspěvekNapsal: pát 08. lis 2013 14:11:57 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
BUde se nyní opravdu na co těšit:
1. přestavba motoru GT4,6 na 5,0 a montáž TVS kompresoru :roll: :roll: :roll:
2. montáž kompresoru na Camaro :( :( 8-) 8-)
3. montáž kompresoru na GT a opět s automatem ;) ;)
4. montáž kompresoru na 2012 GT 5,0 :!: :!: :!: ;) ;) ;)
5. kompletní přestavba sériové Shelby GT500 2009 na auto , které nejede rychle jen rovně , ale i umí velice slušně zatáčet a brzdit :!: Motor powerpack, brzdy plovoucí pérování námi odladěný podvozek na okruzích pro civilní účely , ale s Pherson a....

Asi nebude v mých silách zpracovat všechny úpravy do patřičných reportáží a tak prosím o vaše typy co by vas nejvíce zajímalo.
díky
Johan
P.S. mimo toto jede i naplno stavba speciálu na okruhy a klasický servis ...
Nyní velice brzo zahajíme tedy skoro po roce již oficiálně s pracovní pevnou dobou a trvalou službou na lince hot line. Na jaře uděláme první setkání a také opožděné slavnostní otevření ;)
Ještě jednou díky, bez vás by to nešlo a hlavně bez podpory http://www.unitesta.cz .
a nakonec bude ještě jedno překvapení ve formě BOSS 302 2013 :lol: :lol: stáří dva měsíce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 08. lis 2013 16:32:43 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Prestavna 4.6 na 5.0


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 08. lis 2013 16:37:21 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Tak zajímavý je všechno, ale jak píše prťous, přestavba 4.6 na 5,0 mě zajímá, jelikož ji budu dělat v budoucnu taky. ;) ;)

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 08. lis 2013 16:49:58 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. zář 2011 11:38:39
Příspěvky: 186
:lol: :lol: :lol: Myslím si ale že v současné době by bylo nejlepší se řádně připravit na zimu. A pokud už někdo z vás vyndal motor ze STANGA a ještě nemá nařezané dřevo do kamen . Zde je jedem tahák - :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 09. lis 2013 8:37:37 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16. led 2013 21:13:41
Příspěvky: 54
:D :D :D :!: :!: :!:
to je masakr motorovou pilou :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 12. lis 2013 16:39:15 
Offline
Tribuni
Tribuni

Registrován: ned 20. led 2013 17:08:07
Příspěvky: 125
urcite 4.6>>>5.0! ma takova uprava vyznam bez kompresoru?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 12. lis 2013 17:55:33 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
trychlik2 píše:
urcite 4.6>>>5.0! ma takova uprava vyznam bez kompresoru?

to bych raději koupil 5.0 a udělal swap - cenově to bude podobné.
V našem případě již má zakazník kompresor a potřebuje opravu motoru a proto tedy 4,6-5,0.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 13. lis 2013 11:03:04 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
trychlik2 píše:
urcite 4.6>>>5.0! ma takova uprava vyznam bez kompresoru?


samozřejmě ano, jinak by to nedělali třeba v JDM. Motor může být naladěn na cca 550 hp dez kompresoru a to není málo.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14. lis 2013 9:19:58 
Offline
Tribuni
Tribuni

Registrován: ned 20. led 2013 17:08:07
Příspěvky: 125
tak to uz stoji za zvazeni! tesim se na recenzi..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 06. pro 2013 22:41:31 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
Franky píše:
Prestavna 4.6 na 5.0


ten spodek bude toto :

5.0L MODULAR STROKER SHORTBLOCK

https://www.fordracingparts.com/parts/p ... ield=22907

Ford Racing Dyno testing results:

3V NA - Ford Racing 3V Ported Heads, Ford Racing Intake and Hot Rod Cams – 440 HP/435 lb. ft. torque
3V SC - Ford Racing 3V Ported Heads, Ford Racing 2.3L Supercharger and Hot Rod Cams – 748 HP/667 lb. ft. torque


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 06. pro 2013 23:24:07 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Tomas píše:
Franky píše:
Prestavna 4.6 na 5.0


ten spodek bude toto :

5.0L MODULAR STROKER SHORTBLOCK

https://www.fordracingparts.com/parts/p ... ield=22907

Ford Racing Dyno testing results:

3V NA - Ford Racing 3V Ported Heads, Ford Racing Intake and Hot Rod Cams – 440 HP/435 lb. ft. torque
3V SC - Ford Racing 3V Ported Heads, Ford Racing 2.3L Supercharger and Hot Rod Cams – 748 HP/667 lb. ft. torque


;) ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 05. úno 2014 20:05:54 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
přestavba 4,6 na 5,0 a TVS kompresor hotová :lol: :lol: :lol:
Zatím záběhový olej a hezky polehoučku ;)
až bude nějaký čas udělám reportáž zatím se předcházím :( :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 05. úno 2014 20:59:53 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Moc pěkné !!!!!

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2014 19:58:36 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
a ja to jede :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
700 PS +++++++++++


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2014 22:28:13 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
to zajíždění bylo strašný
ale dneska když jsem to dostal do ruky a poprvé tomu šláp na krk, byl jsem zpocenej a bušilo mi srdce jak když člověk leze do ringu
je to úplnej nesmysl... na trojku to pořád hrabe, s těma dragovejma kolama vzadu to bude peklo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz