* *
Právě je čtv 28. bře 2024 22:59:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mustang nemusí skákat - hop hop :)
PříspěvekNapsal: sob 10. kvě 2014 20:36:46 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
pěkně a jednoduše vysvětleno ;)
http://blog.mustangevolution.cz/co-je-t ... /#more-171


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 10. kvě 2014 22:07:26 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Už se nemůžu dočkat až ho budu mít na autě. Jestli alespoň z časti zlepší jízdní vlastnosti tak jak o něm lidi píši na různých US forech, tak to bude stát za to.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 10:53:46 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 07. lis 2013 11:18:03
Příspěvky: 10
No ted tam mám namontováno asi dva týdny watt od cortexu a tlumice od roush a dal jsem i misto 18kol 20citky. A muzu rict ze uplne jine auto!neodskakuje to, drzi to krasně stopu, reakce volantu je taky jina(mnohem presnejsi),auto drzi stopu i pri vetsich rychlostech :o) myslim ze to rozhodně za to stojí! a timto ještě jednou děkuji teamu ME a už se těším na další upravy :) Honza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 21:02:14 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
nevím jak to napsat, ale je opravdu důležité nakupovat u firem, které nejsou pouze E-Shop - tedy přeposílají-cí místo.
Opravdu valnou většinu produktů jsme nejdříve vyzkoušeli a potom s čistým svědomím jsme schopni říci co si za dané peníze pořídíte.
V USA je hodně E-Shopů, ale jen pár jich má opravdu za sebou vlastní garáž a výzkum a testování nabízených produktů.

díky
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 21:19:06 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
mzl píše:
No ted tam mám namontováno asi dva týdny watt od cortexu a tlumice od roush a dal jsem i misto 18kol 20citky. A muzu rict ze uplne jine auto!neodskakuje to, drzi to krasně stopu, reakce volantu je taky jina(mnohem presnejsi),auto drzi stopu i pri vetsich rychlostech :o) myslim ze to rozhodně za to stojí! a timto ještě jednou děkuji teamu ME a už se těším na další upravy :) Honza


toto je přesně důvod proč jsme zrušili E-Shop - raději všem poradíme a navrhneme přijatelná řešení s ohledem na požadavky a cenu - investici.
Kdo nezažil změnu série podvozku a něčeho opravdu "dobrého" neuvěří - auto se změní opravdu razantně a těžko se z něho potom vystupuje :lol: :lol: :lol:
Příloha:
cortex watts link 4.jpg
cortex watts link 4.jpg [ 86.19 KiB | Zobrazeno 38929 krát ]

Příloha:
cortex watts link 5.jpg
cortex watts link 5.jpg [ 79.17 KiB | Zobrazeno 38929 krát ]


pokud se navíc dozadu přidá coil ower viz foto výše Mustang je opravdu králem zatáček - tlumiče a pružiny jako jeden společný díl a navíc šikmo uložené co nejvíce ke kraji kola je prostě absolutně famózní věc ;) ;) ;) ;)
Dovolím se tvrdit, že potom je náprava lepší než průměrné nezávislé zavěšení :!:
Mimochodem i nová Škoda Octavia má v základu pevnou vlečenou nápravu ;) Ona víceprvková zadní náprava s zadním pohonem pokud má opravdu dobrá být je celkem složité zařízení a ne právě levné. Konstruktér Fordu Mustang v USA kdysi řekl : Budeme raději montovat nejlepší zadní pevnou nápravu, než průměrné IRS - tedy nezávislé zavěšení. Zvláště pokud má Mustang výkon hodně přes 500++ PS je zadní nezávislé zavěšení hodně namáhané a pokud má přenést správně tu sílu a kroutící moment musí být výrazně přepracováno. Pokud tedy auto má IRS - Independent Rear Suspensions je vše uložené v mnoha pružných uloženích, mnoha ramen a to vše má dohromady velké možnosti pohybů při velkém zatížení ... :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 11:18:10 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tady bych trosku oponoval. Argumentovat tim, ze i Oktavka ma v zakladu pevnou vlecnou napravu neni idealni.
To ze evropske auta nizsi a stredni tridy maji v zakladu neco levneho a ne prave nejkvalitnejsiho jeste neni argument, ze to ma mit i Mustang.
A ta pevna vlecna naprava je porad neco malinko jineho nez pevna hnaci naprava u Mustangu.
Ja bych spis rekl, ze Ford mel montovat Watts link uz v zakladu a vykaslat se na panhardskou tyc.
Teda minimalne alespon od roku 2010, kdyz uz ne od 2005. Na truck to jeste jde, ale na sportovni cestni auto ta panhardska tyc asi moc nepatri.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 13:22:47 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Ja mam wattak od steedy a nemuzu si stezovat.
Asi to neni jak cortexx ale ucel to plni take skvele a funguje to.
Nekteri stim dokazali odjezdit nekolik sezon na carbonii.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 19:15:00 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
Tady bych trosku oponoval. Argumentovat tim, ze i Oktavka ma v zakladu pevnou vlecnou napravu neni idealni.
To ze evropske auta nizsi a stredni tridy maji v zakladu neco levneho a ne prave nejkvalitnejsiho jeste neni argument, ze to ma mit i Mustang.
A ta pevna vlecna naprava je porad neco malinko jineho nez pevna hnaci naprava u Mustangu.
Ja bych spis rekl, ze Ford mel montovat Watts link uz v zakladu a vykaslat se na panhardskou tyc.
Teda minimalne alespon od roku 2010, kdyz uz ne od 2005. Na truck to jeste jde, ale na sportovni cestni auto ta panhardska tyc asi moc nepatri.

Ahoj,
napiš rozdíl mezi pevnou vlečenou a tuhou poháněnou co má Mustang ;) ;)
díííky
zde :
Příloha:
vlecena naprava.jpg
vlecena naprava.jpg [ 303.05 KiB | Zobrazeno 38904 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 19:43:11 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
No ja bych rekl že ten rozdíl tam je. Na te vlečné u Oktavky a jiných EU aut nižší a střední třídy neni diferenciál a neni celá součástí neodpružené váhy (spolu s částí hnací hřídele) takže je ten komfort jízdy pri přejezdu nerovnosti z tohoto důvodu lepší. A sama o sobe zároveň funguje jako stabilizační tyč. Také to ale neni žádná výhra, ale na auta dané kategorie to je postačující řešení, zatím co u Mustangu bych očekával alespon ten watts link uz v základu, kdyz uz se rozhodli pro tu pevnou nápravu z vícero jiných důvodů, jak historických tak finančních atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 20:28:32 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
No ja bych rekl že ten rozdíl tam je. Na te vlečné u Oktavky a jiných EU aut nižší a střední třídy neni diferenciál a neni celá součástí neodpružené váhy (spolu s částí hnací hřídele) takže je ten komfort jízdy pri přejezdu nerovnosti z tohoto důvodu lepší. A sama o sobe zároveň funguje jako stabilizační tyč. Také to ale neni žádná výhra, ale na auta dané kategorie to je postačující řešení, zatím co u Mustangu bych očekával alespon ten watts link uz v základu, kdyz uz se rozhodli pro tu pevnou nápravu z vícero jiných důvodů, jak historických tak finančních atd.


asi celkem souhlas jen že ta škodovka taky hezky uskakuje ;) ;) všude o tom píší.

A nyní co se stalo v USA:
jak jistě víš v roce 2003-2004 dělali Cobru s IRS zde:
Příloha:
IRS_final_6x9.jpg
IRS_final_6x9.jpg [ 94.13 KiB | Zobrazeno 38897 krát ]


nyní máme náhodou dvě na servisu.
Jednu má Tomáš z Klubu MR - je pěkná ale:
1. něco jsem s tím najel (dovoz technická a ...)
2. pokud tomu naložíš náprava je celkem poskakující
3. na nerovnostech nemám až tak velký pocit rozdílu - hlavně protože jezdím s hodně upravenou pevnou
4. nejvíce mi vadí to celé komplikované řešení - je drahé a navíc nestabilní - pokud má IRS za něco stát musí se povyměnit všechna uložení a udělat předělávku na coilover a .....
podívej se po netu a uvidíš
jinak lidi v USA to masivně předělávali na pevnou :lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 20:33:58 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Twl to je dobra prasecina u te cobry!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 20:36:55 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Franky píše:
Twl to je dobra prasecina u te cobry!!!

2015 to samé v bledě modrém ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 21:01:06 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Na IRS 2015 jsem se zatím nedival, ale tajně doufám ze to je lepší nez co měla Cobra. Osobně se mi docela líbí adaptivní podvozky, treba to co ma VW Scirocco, ale to uz je vse počítačem kontorlované, trosku jina liga. Tak se těším na ten Watts link az bude na aute, jak to pojede. Snad uz budu konečně spokojenej s jízdními vlastnostmi ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 21:45:11 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Ja na to furt koukam na tu cobru. To je hrozna cunarna.
Jeste ze to je realny predelat. A u te 2015 pry uz FR ma nachystano tez na predelavku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 8:41:58 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
jak vypadá zadní náprava tedy IRS na 2015 ;) ;) ;)
Příloha:
IRS-2015.jpg
IRS-2015.jpg [ 150.66 KiB | Zobrazeno 38880 krát ]

Příloha:
IRS-2015 -2.jpg
IRS-2015 -2.jpg [ 107.65 KiB | Zobrazeno 38880 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz