mustangforum.cz
https://mustangforum.cz/

Mustang nemusí skákat - hop hop :)
https://mustangforum.cz/viewtopic.php?f=20&t=697
Stránka 1 z 2

Autor:  Johan [ sob 10. kvě 2014 20:36:46 ]
Předmět příspěvku:  Mustang nemusí skákat - hop hop :)

pěkně a jednoduše vysvětleno ;)
http://blog.mustangevolution.cz/co-je-t ... /#more-171

Autor:  Balki [ sob 10. kvě 2014 22:07:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

Už se nemůžu dočkat až ho budu mít na autě. Jestli alespoň z časti zlepší jízdní vlastnosti tak jak o něm lidi píši na různých US forech, tak to bude stát za to.

Autor:  mzl [ ned 11. kvě 2014 10:53:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

No ted tam mám namontováno asi dva týdny watt od cortexu a tlumice od roush a dal jsem i misto 18kol 20citky. A muzu rict ze uplne jine auto!neodskakuje to, drzi to krasně stopu, reakce volantu je taky jina(mnohem presnejsi),auto drzi stopu i pri vetsich rychlostech :o) myslim ze to rozhodně za to stojí! a timto ještě jednou děkuji teamu ME a už se těším na další upravy :) Honza

Autor:  Johan [ ned 11. kvě 2014 21:02:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

nevím jak to napsat, ale je opravdu důležité nakupovat u firem, které nejsou pouze E-Shop - tedy přeposílají-cí místo.
Opravdu valnou většinu produktů jsme nejdříve vyzkoušeli a potom s čistým svědomím jsme schopni říci co si za dané peníze pořídíte.
V USA je hodně E-Shopů, ale jen pár jich má opravdu za sebou vlastní garáž a výzkum a testování nabízených produktů.

díky
Johan

Autor:  Johan [ ned 11. kvě 2014 21:19:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

mzl píše:
No ted tam mám namontováno asi dva týdny watt od cortexu a tlumice od roush a dal jsem i misto 18kol 20citky. A muzu rict ze uplne jine auto!neodskakuje to, drzi to krasně stopu, reakce volantu je taky jina(mnohem presnejsi),auto drzi stopu i pri vetsich rychlostech :o) myslim ze to rozhodně za to stojí! a timto ještě jednou děkuji teamu ME a už se těším na další upravy :) Honza


toto je přesně důvod proč jsme zrušili E-Shop - raději všem poradíme a navrhneme přijatelná řešení s ohledem na požadavky a cenu - investici.
Kdo nezažil změnu série podvozku a něčeho opravdu "dobrého" neuvěří - auto se změní opravdu razantně a těžko se z něho potom vystupuje :lol: :lol: :lol:
Příloha:
cortex watts link 4.jpg
cortex watts link 4.jpg [ 86.19 KiB | Zobrazeno 39889 krát ]

Příloha:
cortex watts link 5.jpg
cortex watts link 5.jpg [ 79.17 KiB | Zobrazeno 39889 krát ]


pokud se navíc dozadu přidá coil ower viz foto výše Mustang je opravdu králem zatáček - tlumiče a pružiny jako jeden společný díl a navíc šikmo uložené co nejvíce ke kraji kola je prostě absolutně famózní věc ;) ;) ;) ;)
Dovolím se tvrdit, že potom je náprava lepší než průměrné nezávislé zavěšení :!:
Mimochodem i nová Škoda Octavia má v základu pevnou vlečenou nápravu ;) Ona víceprvková zadní náprava s zadním pohonem pokud má opravdu dobrá být je celkem složité zařízení a ne právě levné. Konstruktér Fordu Mustang v USA kdysi řekl : Budeme raději montovat nejlepší zadní pevnou nápravu, než průměrné IRS - tedy nezávislé zavěšení. Zvláště pokud má Mustang výkon hodně přes 500++ PS je zadní nezávislé zavěšení hodně namáhané a pokud má přenést správně tu sílu a kroutící moment musí být výrazně přepracováno. Pokud tedy auto má IRS - Independent Rear Suspensions je vše uložené v mnoha pružných uloženích, mnoha ramen a to vše má dohromady velké možnosti pohybů při velkém zatížení ... :(

Autor:  Balki [ pon 12. kvě 2014 11:18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

Tady bych trosku oponoval. Argumentovat tim, ze i Oktavka ma v zakladu pevnou vlecnou napravu neni idealni.
To ze evropske auta nizsi a stredni tridy maji v zakladu neco levneho a ne prave nejkvalitnejsiho jeste neni argument, ze to ma mit i Mustang.
A ta pevna vlecna naprava je porad neco malinko jineho nez pevna hnaci naprava u Mustangu.
Ja bych spis rekl, ze Ford mel montovat Watts link uz v zakladu a vykaslat se na panhardskou tyc.
Teda minimalne alespon od roku 2010, kdyz uz ne od 2005. Na truck to jeste jde, ale na sportovni cestni auto ta panhardska tyc asi moc nepatri.

Autor:  Franky [ pon 12. kvě 2014 13:22:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

Ja mam wattak od steedy a nemuzu si stezovat.
Asi to neni jak cortexx ale ucel to plni take skvele a funguje to.
Nekteri stim dokazali odjezdit nekolik sezon na carbonii.

Autor:  Johan [ pon 12. kvě 2014 19:15:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

Balki píše:
Tady bych trosku oponoval. Argumentovat tim, ze i Oktavka ma v zakladu pevnou vlecnou napravu neni idealni.
To ze evropske auta nizsi a stredni tridy maji v zakladu neco levneho a ne prave nejkvalitnejsiho jeste neni argument, ze to ma mit i Mustang.
A ta pevna vlecna naprava je porad neco malinko jineho nez pevna hnaci naprava u Mustangu.
Ja bych spis rekl, ze Ford mel montovat Watts link uz v zakladu a vykaslat se na panhardskou tyc.
Teda minimalne alespon od roku 2010, kdyz uz ne od 2005. Na truck to jeste jde, ale na sportovni cestni auto ta panhardska tyc asi moc nepatri.

Ahoj,
napiš rozdíl mezi pevnou vlečenou a tuhou poháněnou co má Mustang ;) ;)
díííky
zde :
Příloha:
vlecena naprava.jpg
vlecena naprava.jpg [ 303.05 KiB | Zobrazeno 39864 krát ]

Autor:  Balki [ pon 12. kvě 2014 19:43:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

No ja bych rekl že ten rozdíl tam je. Na te vlečné u Oktavky a jiných EU aut nižší a střední třídy neni diferenciál a neni celá součástí neodpružené váhy (spolu s částí hnací hřídele) takže je ten komfort jízdy pri přejezdu nerovnosti z tohoto důvodu lepší. A sama o sobe zároveň funguje jako stabilizační tyč. Také to ale neni žádná výhra, ale na auta dané kategorie to je postačující řešení, zatím co u Mustangu bych očekával alespon ten watts link uz v základu, kdyz uz se rozhodli pro tu pevnou nápravu z vícero jiných důvodů, jak historických tak finančních atd.

Autor:  Johan [ pon 12. kvě 2014 20:28:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

Balki píše:
No ja bych rekl že ten rozdíl tam je. Na te vlečné u Oktavky a jiných EU aut nižší a střední třídy neni diferenciál a neni celá součástí neodpružené váhy (spolu s částí hnací hřídele) takže je ten komfort jízdy pri přejezdu nerovnosti z tohoto důvodu lepší. A sama o sobe zároveň funguje jako stabilizační tyč. Také to ale neni žádná výhra, ale na auta dané kategorie to je postačující řešení, zatím co u Mustangu bych očekával alespon ten watts link uz v základu, kdyz uz se rozhodli pro tu pevnou nápravu z vícero jiných důvodů, jak historických tak finančních atd.


asi celkem souhlas jen že ta škodovka taky hezky uskakuje ;) ;) všude o tom píší.

A nyní co se stalo v USA:
jak jistě víš v roce 2003-2004 dělali Cobru s IRS zde:
Příloha:
IRS_final_6x9.jpg
IRS_final_6x9.jpg [ 94.13 KiB | Zobrazeno 39857 krát ]


nyní máme náhodou dvě na servisu.
Jednu má Tomáš z Klubu MR - je pěkná ale:
1. něco jsem s tím najel (dovoz technická a ...)
2. pokud tomu naložíš náprava je celkem poskakující
3. na nerovnostech nemám až tak velký pocit rozdílu - hlavně protože jezdím s hodně upravenou pevnou
4. nejvíce mi vadí to celé komplikované řešení - je drahé a navíc nestabilní - pokud má IRS za něco stát musí se povyměnit všechna uložení a udělat předělávku na coilover a .....
podívej se po netu a uvidíš
jinak lidi v USA to masivně předělávali na pevnou :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Franky [ pon 12. kvě 2014 20:33:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

Twl to je dobra prasecina u te cobry!!!

Autor:  Johan [ pon 12. kvě 2014 20:36:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

Franky píše:
Twl to je dobra prasecina u te cobry!!!

2015 to samé v bledě modrém ;)

Autor:  Balki [ pon 12. kvě 2014 21:01:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

Na IRS 2015 jsem se zatím nedival, ale tajně doufám ze to je lepší nez co měla Cobra. Osobně se mi docela líbí adaptivní podvozky, treba to co ma VW Scirocco, ale to uz je vse počítačem kontorlované, trosku jina liga. Tak se těším na ten Watts link az bude na aute, jak to pojede. Snad uz budu konečně spokojenej s jízdními vlastnostmi ;)

Autor:  Franky [ pon 12. kvě 2014 21:45:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

Ja na to furt koukam na tu cobru. To je hrozna cunarna.
Jeste ze to je realny predelat. A u te 2015 pry uz FR ma nachystano tez na predelavku.

Autor:  Johan [ úte 13. kvě 2014 8:41:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mustang nemusí skákat - hop hop :)

jak vypadá zadní náprava tedy IRS na 2015 ;) ;) ;)
Příloha:
IRS-2015.jpg
IRS-2015.jpg [ 150.66 KiB | Zobrazeno 39840 krát ]

Příloha:
IRS-2015 -2.jpg
IRS-2015 -2.jpg [ 107.65 KiB | Zobrazeno 39840 krát ]

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/