* *
Právě je čtv 28. bře 2024 10:47:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 9:06:29 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Se bude pekne menit prevod v diferaku :)) jako me se to zda hrozne slozity.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 9:19:28 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Jak na to koukám, tak to není špatně navrženy, vypada to solidně a neni to ani nijak moc složitý a zároveň i efektivní - nijak moc trubek navyse. Oproti te Cobrě urcite pokrok, kterej myslim časem nezruší. Jeste by to chtělo projet jak to sedí na ceste.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 11:38:46 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj - to mě baví :lol: :lol: :lol:
Pokud tedy vezmu etalon v jízdních vlastnostech - asi bych si představil třeba BMW M3 :o :o :o
Náprava je velice podobná té co bude mít Mustang 2015 - no spíše konstrukce - tedy IRS. zde:
Příloha:
IRS BMW M3.jpg
IRS BMW M3.jpg [ 67.97 KiB | Zobrazeno 24800 krát ]


Pokud je auto co má nějakých 200PS vybaveno IRS - OK - ale běda pokud tam je 400 a nebo dokonce jako u Mustangu 500 ++++++ - to se potom dějí věci a výrobci to vědí.
BMW má celkem slušné problémy s uložením nápravy v karosérii - celá zadní náprava defakto rozmlátí zadní karosérii na hadry - všichni co jezdí s BMW na okruhu celé auto převařují a zesilují a .......
zde se podívejte co se stane když IRS a trochu výkonu a ošizená karosérie - je na to mnoho firem co se tím na BMW živí :lol: :lol: :lol: :lol:


otázka : Chce ještě někdo Mustanga co má 1000PS a IRS :P :P :P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 11:46:23 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Bundeswerky ja to rikam furt :)))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 13:12:19 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak na 500+ bych už nezávislé zavěšení urcite nedával, tam to nedává smysl, ale tak na standardni V6 a GT které jsou určeny na silnice proc ne? 90% stangů je určeno pro zábavu a denní ježdění a tam to smysl má. (Hlavně kdyz denne musím jezdit přes Hlavkuv most a jiné tankodromy :) )


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 22. srp 2015 20:23:57 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
http://youtu.be/DOOS1Clt6KQ

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 23. srp 2015 9:59:10 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:


znám velice dobře a navíc jsme se také podíleli na vývoji :!: :!: :!:
Pro Tebe Balki by to asi ale nebylo ;) ;)
mimochodem verze 2014 je zatím rychlejší než 2015


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 23. srp 2015 10:14:12 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
To samozřejmě vím, že cortex znáš ;) a taky vím že to není řešení přesně pro mne. Jen se mi líbilo jak se ten chlápek rozplýval po instalaci. A musím potvrdit ten rozdíl i se své zkušenosti. Sice nemám na autě to samé, ale taky tam mám watts link a snížení a lepší tlumiče a relokace pro správnou geometrii ... a kdybyze jsem to udělal najednou jako v tom klipu tak bych se asi rozplýval podobně :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 23. srp 2015 16:28:39 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
To samozřejmě vím, že cortex znáš ;) a taky vím že to není řešení přesně pro mne. Jen se mi líbilo jak se ten chlápek rozplýval po instalaci. A musím potvrdit ten rozdíl i se své zkušenosti. Sice nemám na autě to samé, ale taky tam mám watts link a snížení a lepší tlumiče a relokace pro správnou geometrii ... a kdybyze jsem to udělal najednou jako v tom klipu tak bych se asi rozplýval podobně :)


to co máš ty a to co udělal Filip je absolutně nesrovnatelné :!: :!: :!:
Tvůj Watts Link přidává hmotnost je zcela na jiné úrovni a ..... to by bal dlouhá diskuze ;) ;) ;) sorry ale dural a vývoj na okruhu se nedá srovnat s Tvým hardwarem.
Pokud já s Mustangem pojedu na okruhu Porsche GT3 RS asi to nebude špatné :lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 23. srp 2015 18:52:10 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Já teď ani tak nechtěl srovnávat watts link od Cortexu a od Whiteline i když technologicky jsou stejné a váhově asi taky. Moje pointa tady teď byla o srovnání auta v základu a po úpravách. I když mé byli na street car a v tom videu od Cortexu pro závodní auto, kde je to samozřejmě celé nastavené jinak.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz