mustangforum.cz
https://mustangforum.cz/

toto je moje představa tuningu
https://mustangforum.cz/viewtopic.php?f=20&t=553
Stránka 1 z 1

Autor:  Johan [ stř 29. kvě 2013 22:26:35 ]
Předmět příspěvku:  toto je moje představa tuningu

Ahoj,
přijelo celkem normální kabrio a odjel celkem slušný supersport s plátěnou střechou ;) ;) ;)
1. Roush M90 kompresor
2. Steeda studené sání
3. Podvozek komplet Roush Stage II
4. Brzdy - přední 14´´ , plovoucí 4-píst Roush
5. Brzdy zadní - 14´´ , plovoucí kotouč - orig třmen - produkt ME
koho zajímá celý postup a rozdíl před a po ať si udělá na 10 minut čas- dííky.
za necelých 5 dní docela mazec ;) ;)

Autor:  Franky [ čtv 30. kvě 2013 10:47:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: toto je moje představa tuningu

Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic.

Autor:  miloslav 06 [ čtv 30. kvě 2013 19:33:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: toto je moje představa tuningu

Franky píše:
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic.


No do Convertible 2005-2009 bych kompresor určitě nedal.
Podvzek a brzdy super, ještě ramena a relokaci. Nevšim jsem si jestli to má Adjustable panhard Rod.
Jinak dobrý.

Autor:  Johan [ čtv 30. kvě 2013 20:59:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: toto je moje představa tuningu

miloslav 06 píše:
Franky píše:
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic.


No do Convertible 2005-2009 bych kompresor určitě nedal.
Podvzek a brzdy super, ještě ramena a relokaci. Nevšim jsem si jestli to má Adjustable panhard Rod.
Jinak dobrý.


je to již druhé kabrio takto udělané - to první je ještě větší mazec - někdy se hodím foto.
Ramena a relokaci děláme jenom když je to třeba a tedy při vetším snížení - zde to není nutné.

JINAK SHELBY GT500 CONVERTIBLE JE ZCELA BEZ POTÍŽÍ , TAK GT4,6 JE O MNOHO LEPŠÍ NEŽ SHELBY KABRIO ;) ;) ;) VÁŽÍ ASI O 200 KG MÉNĚ A JE VELICE ČILÝ KABRIOLET ;)

Autor:  miloslav 06 [ pát 31. kvě 2013 6:19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: toto je moje představa tuningu

Johan píše:
miloslav 06 píše:
Franky píše:
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic.


No do Convertible 2005-2009 bych kompresor určitě nedal.
Podvzek a brzdy super, ještě ramena a relokaci. Nevšim jsem si jestli to má Adjustable panhard Rod.
Jinak dobrý.


je to již druhé kabrio takto udělané - to první je ještě větší mazec - někdy se hodím foto.
Ramena a relokaci děláme jenom když je to třeba a tedy při vetším snížení - zde to není nutné.

JINAK SHELBY GT500 CONVERTIBLE JE ZCELA BEZ POTÍŽÍ , TAK GT4,6 JE O MNOHO LEPŠÍ NEŽ SHELBY KABRIO ;) ;) ;) VÁŽÍ ASI O 200 KG MÉNĚ A JE VELICE ČILÝ KABRIOLET ;)


Zajímavé, mě si ramena a relokaci doporučil při užití stejného podvozku. Seřiditelná panhardka se musí použít u každého sníženého podvozku aby jedno kolo nečouhalo ven. Aspoň dle američanů. Moje auto je sníženo je o 1", ale dle tvého návodu, jsem relokaci použít musel. :( :)

Autor:  Johan [ pát 31. kvě 2013 8:02:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: toto je moje představa tuningu

Franky píše:
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci


Zajímavé, mě si ramena a relokaci doporučil při užití stejného podvozku. Seřiditelná panhardka se musí použít u každého sníženého podvozku aby jedno kolo nečouhalo ven. Aspoň dle američanů. Moje auto je sníženo je o 1", ale dle tvého návodu, jsem relokaci použít musel. :( :)[/quote][/quote]

Kabrio ke jiné než kupé a tak tedy takto - na kabrio je podvozek trochu jiný.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/