mustangforum.cz https://mustangforum.cz/ |
|
toto je moje představa tuningu https://mustangforum.cz/viewtopic.php?f=20&t=553 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Johan [ stř 29. kvě 2013 22:26:35 ] |
Předmět příspěvku: | toto je moje představa tuningu |
Ahoj, přijelo celkem normální kabrio a odjel celkem slušný supersport s plátěnou střechou 1. Roush M90 kompresor 2. Steeda studené sání 3. Podvozek komplet Roush Stage II 4. Brzdy - přední 14´´ , plovoucí 4-píst Roush 5. Brzdy zadní - 14´´ , plovoucí kotouč - orig třmen - produkt ME koho zajímá celý postup a rozdíl před a po ať si udělá na 10 minut čas- dííky. za necelých 5 dní docela mazec |
Autor: | Franky [ čtv 30. kvě 2013 10:47:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: toto je moje představa tuningu |
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic. |
Autor: | miloslav 06 [ čtv 30. kvě 2013 19:33:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: toto je moje představa tuningu |
Franky píše: Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic. No do Convertible 2005-2009 bych kompresor určitě nedal. Podvzek a brzdy super, ještě ramena a relokaci. Nevšim jsem si jestli to má Adjustable panhard Rod. Jinak dobrý. |
Autor: | Johan [ čtv 30. kvě 2013 20:59:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: toto je moje představa tuningu |
miloslav 06 píše: Franky píše: Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic. No do Convertible 2005-2009 bych kompresor určitě nedal. Podvzek a brzdy super, ještě ramena a relokaci. Nevšim jsem si jestli to má Adjustable panhard Rod. Jinak dobrý. je to již druhé kabrio takto udělané - to první je ještě větší mazec - někdy se hodím foto. Ramena a relokaci děláme jenom když je to třeba a tedy při vetším snížení - zde to není nutné. JINAK SHELBY GT500 CONVERTIBLE JE ZCELA BEZ POTÍŽÍ , TAK GT4,6 JE O MNOHO LEPŠÍ NEŽ SHELBY KABRIO VÁŽÍ ASI O 200 KG MÉNĚ A JE VELICE ČILÝ KABRIOLET |
Autor: | miloslav 06 [ pát 31. kvě 2013 6:19:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: toto je moje představa tuningu |
Johan píše: miloslav 06 píše: Franky píše: Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic. No do Convertible 2005-2009 bych kompresor určitě nedal. Podvzek a brzdy super, ještě ramena a relokaci. Nevšim jsem si jestli to má Adjustable panhard Rod. Jinak dobrý. je to již druhé kabrio takto udělané - to první je ještě větší mazec - někdy se hodím foto. Ramena a relokaci děláme jenom když je to třeba a tedy při vetším snížení - zde to není nutné. JINAK SHELBY GT500 CONVERTIBLE JE ZCELA BEZ POTÍŽÍ , TAK GT4,6 JE O MNOHO LEPŠÍ NEŽ SHELBY KABRIO VÁŽÍ ASI O 200 KG MÉNĚ A JE VELICE ČILÝ KABRIOLET Zajímavé, mě si ramena a relokaci doporučil při užití stejného podvozku. Seřiditelná panhardka se musí použít u každého sníženého podvozku aby jedno kolo nečouhalo ven. Aspoň dle američanů. Moje auto je sníženo je o 1", ale dle tvého návodu, jsem relokaci použít musel. |
Autor: | Johan [ pát 31. kvě 2013 8:02:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: toto je moje představa tuningu |
Franky píše: Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci Zajímavé, mě si ramena a relokaci doporučil při užití stejného podvozku. Seřiditelná panhardka se musí použít u každého sníženého podvozku aby jedno kolo nečouhalo ven. Aspoň dle američanů. Moje auto je sníženo je o 1", ale dle tvého návodu, jsem relokaci použít musel. [/quote][/quote] Kabrio ke jiné než kupé a tak tedy takto - na kabrio je podvozek trochu jiný. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |