* *
Právě je čtv 28. bře 2024 17:46:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: toto je moje představa tuningu
PříspěvekNapsal: stř 29. kvě 2013 22:26:35 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj,
přijelo celkem normální kabrio a odjel celkem slušný supersport s plátěnou střechou ;) ;) ;)
1. Roush M90 kompresor
2. Steeda studené sání
3. Podvozek komplet Roush Stage II
4. Brzdy - přední 14´´ , plovoucí 4-píst Roush
5. Brzdy zadní - 14´´ , plovoucí kotouč - orig třmen - produkt ME
koho zajímá celý postup a rozdíl před a po ať si udělá na 10 minut čas- dííky.
za necelých 5 dní docela mazec ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: toto je moje představa tuningu
PříspěvekNapsal: čtv 30. kvě 2013 10:47:43 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: toto je moje představa tuningu
PříspěvekNapsal: čtv 30. kvě 2013 19:33:55 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Franky píše:
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic.


No do Convertible 2005-2009 bych kompresor určitě nedal.
Podvzek a brzdy super, ještě ramena a relokaci. Nevšim jsem si jestli to má Adjustable panhard Rod.
Jinak dobrý.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: toto je moje představa tuningu
PříspěvekNapsal: čtv 30. kvě 2013 20:59:52 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
miloslav 06 píše:
Franky píše:
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic.


No do Convertible 2005-2009 bych kompresor určitě nedal.
Podvzek a brzdy super, ještě ramena a relokaci. Nevšim jsem si jestli to má Adjustable panhard Rod.
Jinak dobrý.


je to již druhé kabrio takto udělané - to první je ještě větší mazec - někdy se hodím foto.
Ramena a relokaci děláme jenom když je to třeba a tedy při vetším snížení - zde to není nutné.

JINAK SHELBY GT500 CONVERTIBLE JE ZCELA BEZ POTÍŽÍ , TAK GT4,6 JE O MNOHO LEPŠÍ NEŽ SHELBY KABRIO ;) ;) ;) VÁŽÍ ASI O 200 KG MÉNĚ A JE VELICE ČILÝ KABRIOLET ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: toto je moje představa tuningu
PříspěvekNapsal: pát 31. kvě 2013 6:19:53 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Johan píše:
miloslav 06 píše:
Franky píše:
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci vykonu navic.


No do Convertible 2005-2009 bych kompresor určitě nedal.
Podvzek a brzdy super, ještě ramena a relokaci. Nevšim jsem si jestli to má Adjustable panhard Rod.
Jinak dobrý.


je to již druhé kabrio takto udělané - to první je ještě větší mazec - někdy se hodím foto.
Ramena a relokaci děláme jenom když je to třeba a tedy při vetším snížení - zde to není nutné.

JINAK SHELBY GT500 CONVERTIBLE JE ZCELA BEZ POTÍŽÍ , TAK GT4,6 JE O MNOHO LEPŠÍ NEŽ SHELBY KABRIO ;) ;) ;) VÁŽÍ ASI O 200 KG MÉNĚ A JE VELICE ČILÝ KABRIOLET ;)


Zajímavé, mě si ramena a relokaci doporučil při užití stejného podvozku. Seřiditelná panhardka se musí použít u každého sníženého podvozku aby jedno kolo nečouhalo ven. Aspoň dle američanů. Moje auto je sníženo je o 1", ale dle tvého návodu, jsem relokaci použít musel. :( :)

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: toto je moje představa tuningu
PříspěvekNapsal: pát 31. kvě 2013 8:02:14 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Franky píše:
Dobre to je.Ale nevim jak je to s tuhosti karoserie potom kdyz to dostane takovou porci


Zajímavé, mě si ramena a relokaci doporučil při užití stejného podvozku. Seřiditelná panhardka se musí použít u každého sníženého podvozku aby jedno kolo nečouhalo ven. Aspoň dle američanů. Moje auto je sníženo je o 1", ale dle tvého návodu, jsem relokaci použít musel. :( :)[/quote][/quote]

Kabrio ke jiné než kupé a tak tedy takto - na kabrio je podvozek trochu jiný.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz