* *
Právě je úte 21. led 2020 18:17:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: pon 26. čer 2017 9:01:32 
Offline
Tribunus
Tribunus
Uživatelský avatar

Registrován: úte 24. lis 2015 22:10:20
Příspěvky: 240
Pred par dnami som bol na ladenie SW v Mustang Evolution. Pred zimou som si objednal z US sanie JLT a kedze som po namontovani zistil ze uz s originalnym SW nepojazdim tak som vyuzil sovojho subscription u Bamy a nechal som si spravit Tune.
Narast vykonu oproti serii po pridani sania bol znatelny, ale mal som stale pocit ze to neni uplne ono. Uz predtym som mal SW od MustangEvolution a citil som ten rozdiel v chodu, ze to nejde tak plynulo. Zaroven som chcel okrem poladenia mat aj nejake realne cisla a vysledky tak som cakal az bude mat ME hotovu skusebnu.

Vysledky su podla mna hodne super vo vsetkych meranych hodnotach.

Moj setup po prichode do ME bol JLT sanie, Bama tune, Borla S-Type vyfuky.

Nemam bohuzial zmeranu seriu po kupe na Dyno, ale odhadom 415 Hp na motore (strata 15% na prevodovom ustrojenstve) = cca 352 Hp na kolesach

Prvy run, BAMA, 390 Hp @ 6820 RPM, 124 stupnov na oleji - pocitovo musim priznat ze som mal z toho testu fakt zly pocit. Motor sa pri tom dost trapil, teplota liezla hore, bolo citit katalizatory a myslim si ze ani Hladour nebol uplne sebavedomy ci to bude ok.

Nasledovalo par pokusov s ME verziou sw a musim povedat ze uz ta prva bola vyrazne lepsia.

Posledny run, ME SW, 411Hp @ 6500 RPM, 106 stupnov na oleji, pocitovo to auto zrazu ozilo a cely test zvladlo upne vpohode s prstom v nose.

Zatial musim povedat ze pocitovo to auto jazdi ovela lahsie, spotreba znatelne poklesla (u bamy v urcitych rezimoch ta spotreba letela hodne hore.

Vysledok teda v proscpech ME +20 Hp na kolesach, -18 stupnov na oleji. Po prepocitani oproti serii s danou kombinaciou HW sme poskocili o cca 55 koni na motore a to je hodne poznat.

Prikladam par obrazkov pre tych co moj pokec moc otravuje :D


Přílohy:
me_@_ME_scaled_blanked.jpg
me_@_ME_scaled_blanked.jpg [ 127.08 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]
Me_vs_Bama_scaled.png
Me_vs_Bama_scaled.png [ 190.66 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: pon 26. čer 2017 10:23:51 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 756
Bydliště: Praha
Je videt ze Honza je v tom ladeni uz fakt expert. Taky jsem si prosel tim samym, nejdriv Bama tune, dokud jsem jeste delal dilci zmeny a pak jsem to nechal vyladit v ME presne na miru.
A vsichni potvrzuji to same. I kdyz Bama pomuze a je to citit, neni nad to udelat tune na miru, ten rozdil je pak fakt o necem jinem a vis ze auto se ani netrapi a jede na max.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: úte 27. čer 2017 18:10:16 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3191
Bydliště: Praha
Ahoj,

tak nejdříve bych chtěl velmi poděkovat za důvěru a ochotu k nám přijet.

Svět je dnes bohužel plný super tunerů co všechno znají a klidně na místě přidají 20 koní stačí něco nahrát do PCM.
Popisovat co všechno máme za sebou a kolik jsme investovali času peněz a stresu do našeho dnešního stavu by vyšlo na román.

Honza (hlaďour) se hodně kousnul a po roce těch nejvyšších školení v USA patří mezi top odborníky na světě v ladění Fordů.

ještě jednou díky a hodně zábavných km za volantem Mustangu přeje
Johan

P.S. už jsme bez kompresoru překonali hranici 500PS :!: :!: :!:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: úte 27. čer 2017 18:26:11 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: úte 12. dub 2016 16:32:47
Příspěvky: 12
Hmmm, 500HP v atmosféře?
Tak to vypadá na další návštěvu :-)))
Je to off-road úprava, nebo plní emise? :-D
Co všechno je zapotřebí mimo SW?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: úte 27. čer 2017 21:10:37 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3191
Bydliště: Praha
Mira píše:
Hmmm, 500HP v atmosféře?
Tak to vypadá na další návštěvu :-)))
Je to off-road úprava, nebo plní emise? :-D
Co všechno je zapotřebí mimo SW?


sání GT350 + svody a je to doma a pír hodin na zkušebně ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: stř 28. čer 2017 14:27:52 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: pát 07. říj 2016 19:29:12
Příspěvky: 42
ufuf, pětikilo zní výborně. Kolik se dá vytáhnout z atmosféry 4,6L? Taky 500hp? :?: ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: stř 28. čer 2017 19:42:43 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3191
Bydliště: Praha
Ptackey píše:
ufuf, pětikilo zní výborně. Kolik se dá vytáhnout z atmosféry 4,6L? Taky 500hp? :?: ;)

bohužel ani náhodou :( :( :( ale něco bych měl na mysli ;) ;)
steeda podložky pod sání,svody a steeda studené sání k tomu nějaké vačky by mohlo být zajímavé


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: stř 28. čer 2017 21:20:47 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: pát 07. říj 2016 19:29:12
Příspěvky: 42
Že tys mi kouk pod kapotu ? :D :D k tomu ještě xpipe :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: čtv 29. čer 2017 21:24:16 
Offline
Centurio
Centurio
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 07. lis 2013 11:18:03
Příspěvky: 10
Zdravím mustang komunitu :)

Také by rád pochválil celý tým ME a moc jim poděkoval za všechny úpravy co mě na autě udělali!!! Je to super!

S klukama se znám již přez 4ři roky od doby kdy měli dílnu v Neratovicích. Pokaždé jsem měl nějakou svojí představu jak a co s autem udělat... Ale vždy jsem se s klukama sešel a nechal si od nich poradit:) Vše mě s ochotou vysvětlili a doporučili mě vždy různé varianty dané úpravy... Z vlastní zkušenosti mohu řict, že mě vždy poradili skvěle! A hlavně mě do auta doporučovali věci, které samy používali na svých autech a měli je vyzkoušené a věděli že fungujou!!!Což si myslím že je fakt super přístup!!!
Sice to byla dlouhá cesta, než se auto vyladilo tak jak jsem chtěl. Nejvíc mě na tom bavilo, jak se vše dělalo postupně po dobu těch 4řech let. Auto se pořád posouvalo k mému vysněnému obrazu :D I si myslím, že kdyby se vše udělalo naráz tak by mě to ani tak nebavilo:)
Ve stručnosti moje cesta byla na pět postupných úprav. A jedno mohu říct s jistotou, že vždy když jsem si auto vyzvedl tak jsem odjížděl mile překvapen a s usměvem na tváři..
Začli jsme sáním 1.Středa a SCTčkem, poté pokračoval 2.podvozek modelový rok 2008 byl na seriovém podvozku uplně hrozný :D Seriové 3.brzdy byli take nedostačující, pokud člověk jezdil rychle tak to pak zas vubec nebrzdilo a bylo to o hubu kolikrat...

Po těchto upravách se už dalo s autem konečně normálně jezdit a využivat potenciál motoru. Ale po nějaké době jsem si řekl, že by to chtělo pár koní navíc. Auto už na to bylo připravené krásně brzdilo i sedělo k vozovce tak nic nebránilo mu přidat koníky. Takže po několika konzultacích s mazákama z ME jsem došel k závěru, že montáž 4. kompresoru bude asi správná volba :)) Po montáži už auto jelo celkem libově, ale nějak rychle jsem si na to zvyknul.. Mělo to značné rezervy při nízkých otáčkách chvilku trvalo než auto vystřelí..
Ale mezitím už jsem byl domluvený s motorovým inženýrem Hlaďourem, že čekají na vlastní zkušebnu a auto mě vyladí na můj HW. Takže se dodělají ještě nějaké upravy a koník si jdem pro nový 5.SOFT. Včera jsem si káru vyzvedl a fakt něco nezkutečného jede to úplně super!!! Pokud bude čas tak rád udělám nějaké videa a podělím se s zážitky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: čtv 29. čer 2017 21:38:04 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3191
Bydliště: Praha
@ MZL

díky moc ;) ;)
máš jako první u nás komplet český program na kompresor a detailně odladěný na zkušebně a to mnoho hodin.
U velkých úprav jako je kompresor je odladění na zkušebně defakto nutné.
díky
Johan
P.S. Hladour je fakt inža :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: úte 10. pro 2019 11:16:38 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 26. dub 2018 13:36:41
Příspěvky: 27
To Johan

Je někde na webu info o ME450?

Našel jsem článek o ME500, ME750, ale o ME450 se mi nic najít nepovedlo... jen v jednom článku je napsáno, že je možná úprava z ME450 na ME500 za něco přes kilčo.

Zajímalo by mě něco jako toto:
https://www.mustangevolution.cz/me500rs ... dely-2015/
https://www.mustangevolution.cz/me750r- ... -unitesta/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: čtv 12. pro 2019 14:19:39 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3191
Bydliště: Praha
Gino píše:
To Johan

Je někde na webu info o ME450?

Našel jsem článek o ME500, ME750, ale o ME450 se mi nic najít nepovedlo... jen v jednom článku je napsáno, že je možná úprava z ME450 na ME500 za něco přes kilčo.

Zajímalo by mě něco jako toto:
https://www.mustangevolution.cz/me500rs ... dely-2015/
https://www.mustangevolution.cz/me750r- ... -unitesta/


Ahoj,

ME 450 je defakto série maximálně nějaký lepší filtr a dobře odladěné na zkušebně cena tedy od 15 000 ++++


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: čtv 12. pro 2019 14:26:15 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3191
Bydliště: Praha
ještě jsem zapoměl dodat nový dbešní stav:
1. všechyn úpravy zapisujeme do VTP
2. všechny úpravy mají lepší emise než ty tovární
3. máme certifikaci TÜV Austria a Deutchland
4. jako jediní máme u nás opravnění zcela legálně montovat kompresory do aut se zápisem do velkého technického průkazu

info zde : https://unitesta.com/cs/2019/05/10/drzi ... ikace-tuv/

děkuji

JS (JOHAN)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuneni v ME - Super
PříspěvekNapsal: úte 17. pro 2019 9:25:35 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 26. dub 2018 13:36:41
Příspěvky: 27
Johane, děkuji. Máš SZ ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz