Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37 Příspěvky: 3232 Bydliště: Praha
Ford Mustang Shelby GT 500 2013 podle Mustangevolution Czech 2.11.2014 Shelby GT500 2013 je samo o sobě jedno z nejrychlejších aut sériově vyráběných na světě (sériových 662 koní by každému asi stačilo , ale proč ne více když to jde). O to je to ještě větší zábava pokud se mu podíváme pod kůži a z auta uděláme opravdu monstrózní zbraň , která je na normální silnici jen těžko k poražení .
Příloha:
IMG_0002.jpg [ 177.24 KiB | Zobrazeno 23007 krát ]
Auto potřebuje opravdu již dobrého řidiče, který se nebojí a zároveň velice dobře ví , kde jsou limity jeho samého a také auta. Pro většinu bude limitem právě řidič – Shelby GT500 2013 v naší úpravě Stage III ME Czech je opravdu auto s “velkejma koulema”.
Popisovat všechny úpravy auta by bylo na dlouho , ale základ rádi zveřejníme
Klasicky jako první jsme se pustili do motoru: Shelby 2013 má zcela zásadně přepracovaný starý dobře známy 5,4 . Zásadní rozdíly oproti generaci 5,4 jsou tyto:
motor má objem 5,8 místo původních 5,4 (dosaženo větším průměrem vrtání válců – tedy motor dnes točí i 8000 ot/min) kompletně kované všechny rotační součásti motoru Chlazení dna pístů ostřikem oleje !!! Vačky z Fordu GT 40 Supercar TVS kompresor o objemu 2,3 L !!
a mnoho jiného . ale pro nás již s ohledem na zvýšení výkonu nepodstatného – toto totiž samo o sobě zajišťuje 100% možnost výrazného navýšení výkonu motoru beze strachu jeho poškození .
Tedy zvýšení plnícího tlaku na 18-20 PSI pomocí malé kladky , montáž sání JLT společně s velkou klapkou Vám výkon se správným softwarem urovná na rovných 800 PS !!!!
2,4 kladka, 2x 67mm klapka a JLT Carbon sání 2,4Pulley, 2x 67 Throtle body and JLT Carbon CAI
Shelby jede opravdu neuvěřitelně a jeho maximální rychlost je hodně za hranicí 300 km/h.
Krátké lehce pohoršující video je zde:
Tentokrát v USA již mysleli na brzdy a tak 6-ti pístkové Brembo vpředu společně se zdáním sériovým upgrade stačí na ” normální ježdění” )
Pokud by auto bylo s paketem ” Trak Packet” podvozek je potom stavitelný Bilstein , ale to v našem případě neplatí neboť auto bylo bez této opce , takže podvozek byl celkem pro daný výkon “šílený”. !
Jiná volba než na Cortex a to včetně torque arm a watts link nemohla ani přicházet v úvahu .
výsledek je těžko popsatelný a rozdíl v jízdních vlastnostech se nedá ani adekvátně slovy vyjádřit – to se prostě musí zažít !!
Pokud tedy auto jelo a to nejenom rychle rovně , ale i do zatáček tak k posílení jeho již tak dobrých vlastností může přijít již pouze jeho odlehčení , rozšíření a zvýšení přítlaku, aby bylo v rychlostech okolo 320 km/h stabilní a bezpečné !!!
Padla velice rychle volba na APR body kit a výsledek – posuďte prosím sami – práce je to úděsná , ale stojí to za tu snahu – navíc trojdílná kola opravdu autu sluší a za autem se neustále někdo ohlíží a všude si ho fotí a ptají se proboha co to je )))
foto galerie zde:
Příloha:
Shelby GT500 2013 ME Czech Stage III 2.jpg [ 204.37 KiB | Zobrazeno 23002 krát ]
Přílohy:
Shelby GT500 2013 ME Czech Stage III.jpg [ 2.71 MiB | Zobrazeno 23002 krát ]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru