Balki píše:
No ja bych rekl že ten rozdíl tam je. Na te vlečné u Oktavky a jiných EU aut nižší a střední třídy neni diferenciál a neni celá součástí neodpružené váhy (spolu s částí hnací hřídele) takže je ten komfort jízdy pri přejezdu nerovnosti z tohoto důvodu lepší. A sama o sobe zároveň funguje jako stabilizační tyč. Také to ale neni žádná výhra, ale na auta dané kategorie to je postačující řešení, zatím co u Mustangu bych očekával alespon ten watts link uz v základu, kdyz uz se rozhodli pro tu pevnou nápravu z vícero jiných důvodů, jak historických tak finančních atd.
asi celkem souhlas jen že ta škodovka taky hezky uskakuje
všude o tom píší.
A nyní co se stalo v USA:
jak jistě víš v roce 2003-2004 dělali Cobru s IRS zde:
Příloha:
IRS_final_6x9.jpg [ 94.13 KiB | Zobrazeno 45203 krát ]
nyní máme náhodou dvě na servisu.
Jednu má Tomáš z Klubu MR - je pěkná ale:
1. něco jsem s tím najel (dovoz technická a ...)
2. pokud tomu naložíš náprava je celkem poskakující
3. na nerovnostech nemám až tak velký pocit rozdílu - hlavně protože jezdím s hodně upravenou pevnou
4. nejvíce mi vadí to celé komplikované řešení - je drahé a navíc nestabilní - pokud má IRS za něco stát musí se povyměnit všechna uložení a udělat předělávku na coilover a .....
podívej se po netu a uvidíš
jinak lidi v USA to masivně předělávali na pevnou