* *
Právě je čtv 28. bře 2024 22:14:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: stř 19. lis 2014 19:54:35 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
pěkné video ;) ;) je ty dvě ..... na konci :( :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 11:48:30 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Důležitá informace:
Nová Shelby nebude prodávána v EU
:!: :!:
dle informací : http://www.motor-talk.de/news/saug-shel ... 19789.html
je to celkem smutné - do EU se pošle ten klasický novou technikou vystrojeny 2015 , ale to pravé nářadí zůstane jen v USA - pro nás osobně DOBŘE ;) ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 12:44:48 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Je to vazne krasavec!!! Dizajn super nabito hitech technologiema.
Jen proste mi prijde ze toto uz je jak supersport.
Prijde mi take ze novy mustang ztraci to co mu vzdy nalezelo a tj trida MUSCLE CAR!!!
Prijde mi ze uz do novych pony ridici nebudou nastupovat s takovym respektem jako tomu bylo treba u S197.
Ale treba je to jen muj spatny pohled.
Nicmene gt350 je bozska kara.
Kdyz sem poprve videl ta videa snim tak me tak napadlo. S takovym brutalnim zvukem vyfuku, to v eu asi nepoberou :mrgreen:
A ted Johan dava zpravu ze jen USA. A je tomu tak dobre.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 12:55:28 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
A snad i ten ecoboost a V6 a V8 budou mit v EU nejakou lepsi cenu at jich tady hned nejezdi jako Fabii :-)
Nebo na druhe strane mne to alespon pak dokope do projektu, kterej planuju sice az na pokrocilejsi vek ...
konkretne Ford 33 predelat na poradnej HotRod s hezky bublajici V8 ;-)

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 13:33:05 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Takže, lidi, já jsem přemýšlel :lol: :oops: :oops: :lol: :lol: .Výsledkek je poněkud takový co mě moc nevyhovuje.
Nová Shelby je krásná, atraktivní a žádoucí ....ale je to Shelby, co jsme si přáli, nebo co potřebujeme nebo zda jeto vůbec "nástupce" Shelby GT500 :?: :?: :?: :arrow:

Fakta:
Těžko můžeme potvrdit to co říká o nové Shelby Ford , auto je lehčí než normální Mustang GT(2015). :o :o Jestliže je navíc vybaveno tím: jako jsou větší brzdy a kola. Naše současné Shleby GT500 mají ale výkon více než 600, často více než 700 koní.
Otázka je : bude GT350 držet krok se současným S197 GT500 - na rovině jistě ne ;) ;)

Nyní můžete říci:
"Ano, jasně, GT350 je opravdu postaven více na denní okruhové ježdění". Ano, ale kdo z nás se má čas dostat na okruh, současná GT500 je již nastavena tak - tedy model 2013-2014 , že ani v normálním silničním provozu s tímto autem nelze najít jeho hranice :idea: :idea: :idea:

Vzhledem ke konstrukci motoru, vidím jen malou šanci na rychlé časy při sprintech. Navíc pokud si vezmu že normální GT (2015) má již pérování a brzdy - tedy technicky je již dobře vybavené ( navíc -Track Pack paket je volitelný), ale také přichází možnost 700 koní pomocí kompresoru a zároveň bude také výrazně levnější než GT350, který bude jistě mít velký potenciál pro ladění ;) ;) ;) tak si myslím, že pokud nezbytně potřebuj S550 (označení pro všechny modely 2015+) a zejména pro jízdy po městě a dálnici, je lepší normální GT s kompresorem ((bude tam klidně i 700HP a nové GT350 ukáže záda kdy bude chtít( třeba - Roush, RTR)). Možná bychom měli ještě počkat na GT500, který jistě přijde - otázka je zda přímo od Ford - nebo od Shelby :?: :?: :idea: :idea: :arrow:

Je to jednoduché - nová Shelby je postavená na okruhové ježdění asi stejně jako od Porsche GT3 - ale kterých aut od Porsche jezdí více GT3 P nebo Porsche Turbo - jasně TURBO :idea: :idea:

Jak to vidíte Vy :?: :?:

JOHAN
P.S. tím říkám - svoji Shelby co mám zatím není čím nahradit - obrovský kroutící moment a zvířecí až "šelmoidní" projev jsem zatím nikdy nedokázal ničím nahradit - to že na okruhu není rychlá mě moc netrápí - kdy tam zajedu a ....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 14:28:35 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
https://www.factoryfive.com/kits/33-hot-rod/ :!: :!: :!: ;)

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 15:47:25 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
https://www.factoryfive.com/kits/33-hot-rod/ :!: :!: :!: ;)


Ahoj pěkné , ale moc bych nespěchal ;) ;) ;)
proč existuje jeden projekt,kde jsme malinkou součástí (jako dodavatel motorů a převodovek a ....).
více info zde:
http://www.vesperautomotive.cz
http://www.vesperautomotive.com
Příloha:
vesper-v8 1.jpg
vesper-v8 1.jpg [ 156.12 KiB | Zobrazeno 30372 krát ]
Příloha:
vesper-v8-horni.jpg
vesper-v8-horni.jpg [ 91.43 KiB | Zobrazeno 30372 krát ]
Příloha:
vesper-v8.jpg
vesper-v8.jpg [ 125.15 KiB | Zobrazeno 30372 krát ]

snad to dopadne ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 16:12:48 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Taky parada, ale ja jsem nejak az moc zatezenej na ten Ford 33.
A urcite nespecham ... mam to ve vyhledu ne nekolika dni nebo mesicu, ale spis let.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 16:44:18 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
zpět ale k Shelby 2016 ;) ;)
zde je zajímavý rozhovor :o :o


moje poznámky červeně

WEIGHT:

Q: Is the GT350 lighter than the base GT?
A: Yea, we’re not really talking curb weight today, but there was a lot of light-weighting. Much of it went to offset all the mass that we added in terms of power, brakes, etc., but we also went beyond that too.

Q: So you’re optimistic that…
A: Yea, I’m not going to tell you. [laughs]

no uvidíme za bude lehčí :?: :?:


ENGINE:

Q: Is it dry sump?
A: It’s not dry sump.

Q: Is it direct injection?
A: No.

Q: Where do you get the extra 0.2 liter displacement
A: It’s all bore. It’s got plasma sprayed bore lining. Same lining coating as the 2013 GT500.

žádná suchá vana, žádný přímý vstřik a motor bez válců - tedy vložených vložek - stejný model jako GT500 2011++

Q: Better breathing with flat planes?
A: It’s the rotational inertia that it reduces and also from an exhaust standpoint because you’re going side to side, you’re never disturbing the next cylinder’s firing.

Q: And mass reduction on the crank right?
A: Right.

Q: Where is the crank made?
A. It’s mostly in-house.

Q: You guys forge the crank and machine it yourselves?
A: Yea, there’s bits that are forged…

Q: This is a pretty big motor for a flat plane crank (big displacement). What have you done in terms of crankshaft damping?
A: There’s almost 30 things we did (outside the block) to compensate for it. It’s going to be a whole other story on how we did that.

Q: Challenges with emissions compliance with a flat plane crank?
A: It was harder than usual.

Q: Tell us about the variable loading exhaust valve?
A: It’s got an electric valve. So the valve, depending on what driver mode you’re in, the valve will either be open all the time (track mode) or it will open under certain conditions.

Q: Is it dependent on RPM or back pressure?
A: It’s electronically controlled so there’s algorithms in there that turn valve on in the right point in time.

elektronicky řízené klapky výfuku dle trak módu podle daných aktuálních podmínek

Q: How much were you able to share with the 5.0L?
A: There are little common parts (i.e. things in the valve train), but it’s pretty much an all-new engine: new heads, new casting, new intake, new crank, new pistons, new rods, new halfshafts.

Q: There were rumors this engine was nicknamed Voodoo, is that the name it’s going by?
A: That was its nickname, yes.

motor s plochou klikovou skříní není žádný vylepšený 5.0 , ale zcela nový motor[b] !!![/b]

Q: Any chance of seeing this engine in anything else?
A: Right now it’s just in this car. Which we’ve always done, just like the Trinity engine in the GT500. The GT500 was the only place you got the 5.8L.

Q: So it’s exclusive for now at least?
A: Yea.

Q: Is factory top speed software-limited?
A: No, it is drag-limited.

Q: How high does it go?
A: We’re not talking numbers today.


BENCHMARKS:

Q: What were your benchmarks for this car?
A: We had four cars that we bought. One was a 911 Carrera S — that was our main one. But we also bought a Ferrari California and that was mostly for NVH benchmarking. That’s the only flat plane crank front-engine car really out there. And then we bought a C7 corvette and also a Z28.

Q: Relative lap times compared to a Boss 302 around a race track?
A: Not really comparable. Way faster.. an order of magnitude faster.

nová Shelby by měla být výrazně rychlejší než BOSS 302


SUSPENSION:

Q: What is the percentage of stiffness difference on the bushing between the GT350 and the standard GT?
A: Not that much. The bushings are different. The rate, the springs, the swaybars are different.

Q: Is the bushing changes primarily a handling thing or is it for NVH?
A: All for responsiveness and handling.


TRANSMISSION:

Q: Tell us a little about the transmission.
A: It’s a Tremec 3160 transmission that’s been modified fairly significantly to cope with the demands of the flat plane crank engine.

Q: What about the fly wheel and the clutch?
A: It’s got a low inertial dual mass flywheel and two 15-mm dual disc clutch.


WHEELS/BRAKES:

Q: Why black wheels?
A: Actually there’s a reason for that. The brake pads we use, they create so much dust and customers just hate it. You drive the car once with clean wheels and they are dirty after a short drive. So that’s why we got dark wheels.

Q: Why no carbon ceramic brakes?
A: I think you’ll find out later that affordability was a big part of this car.

Q: So keeping price down was a big part of that?
A: Yes. That was a priority with this car.


MISC:

Q: Is it meant to be a Boss 302 replacement or a GT500 replacement? Where is it positioned in the lineup?
A: It is its own beast. Just because the whole flat plane crank is so different than anything we’ve done and anything that’s out there.

Q: In terms of the body panels, how much does it share with the GT and how much of it is new?
A: From the A-pillar forward it’s all new. The whole rear diffuser is new. Rear quarter panels are the same.

Q: Will this be a platform for the GT500?
A: The car has got really good bones so…

Q: How much fun was it working on this?
A: It was awesome. I don’t want to stop. [/u][/i]

no toto je asi zajímavé trochu zavádějící - odpověď říká ano ne - GT350 je dobrý základ udělat GT500

zajímavé odpovědi - co říkáte :?: :?:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 19:49:21 
Offline
Tribuni
Tribuni

Registrován: ned 20. led 2013 17:08:07
Příspěvky: 125
tak kompresory budou urcite dostupne i pro 350ku a potom dorovna, nebo spise prekona 2014 GT500
(ale hrozne na me funguje to top oznaceni uz z vyroby, 500 je proste vic nez 350, takze s tim mam psychicky problem)

ja osobne nepreferuju letet s autem 280, ale tahat ho v zatackach zleva doprava, zpomalovat a zrychlovat a radit nahoru a dolu do zblbnuti - to se da i na hezkych okreskach za mestem
(ale chapu, ze ridici zvyklemu na 700-1000hp bude 500hp v atmosfere malo :))

k cene - ano, nejspis bude pres 2mil, ale auto nebude potrebovat zadne upravy ani k ostresji jizde na okruhu - ale vemte si, kolik deseti a statisicu jsme museli investovat do nasich aut, abychom mohli najet do zatacky a neprevratit se nebo zabrzdit driv nez stihnu odrecitovat rikanku :)

nelibi se mi hubene pruhy, ktere musi kopirovat vydech na kapote, mam rad siroke

celkove za me ANO


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 21:39:17 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
trychlik2 píše:
tak kompresory budou urcite dostupne i pro 350ku a potom dorovna, nebo spise prekona 2014 GT500
(ale hrozne na me funguje to top oznaceni uz z vyroby, 500 je proste vic nez 350, takze s tim mam psychicky problem)

ja osobne nepreferuju letet s autem 280, ale tahat ho v zatackach zleva doprava, zpomalovat a zrychlovat a radit nahoru a dolu do zblbnuti - to se da i na hezkych okreskach za mestem
(ale chapu, ze ridici zvyklemu na 700-1000hp bude 500hp v atmosfere malo :))

k cene - ano, nejspis bude pres 2mil, ale auto nebude potrebovat zadne upravy ani k ostresji jizde na okruhu - ale vemte si, kolik deseti a statisicu jsme museli investovat do nasich aut, abychom mohli najet do zatacky a neprevratit se nebo zabrzdit driv nez stihnu odrecitovat rikanku :)

nelibi se mi hubene pruhy, ktere musi kopirovat vydech na kapote, mam rad siroke

celkove za me ANO


nemohu nesouhlasit je to správný pohled co máš ;) ;) auto to bude velice agilní a v zatáčkách asi hodně rychlé
Ale: měl jsem možnost několikrát řídit poslední zcela sériovou Shelby GT500 2014 s Trak paketem - tedy stavitelným podvozkem z místa řidiče (elektricky- Bilstein) a auto je opravdu neuvěřitelně rychlé a zvládnout ho není žádná sranda.
Motor 5.8 je hodně točivý oproti 5.4 (má větší vrtání než zdvih) krátkodobě točí 8000 ot/min po celkem drobné úpravě má 820-850PS a brzdy - super. Trak paket obsahuje mimo jiné: chlazení oleje - motoru,převodovky a diferenciálu. Chlazení brzd je také a celá přední část - je jedno velké chladící dílo ;) ;)
Rozdíl mezi Shelby z roku 2008 a 2014 je monstrózní a tak musím srovnávat - nová Shelby 2016 asi bude v zatáčkách rychlejší než 2014, ale to bude vše :!: :!:
Rychlost GT500 2014 je neuvěřitelná - ono totiž točit 820 PS do 8000 ot/min je fakt masakr a občas to chce pořádnou dávku odvahy :) :) :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 10:49:08 
Offline
Tribuni
Tribuni

Registrován: ned 20. led 2013 17:08:07
Příspěvky: 125
v tom pripade bude rozhodovat cena

2014GT500TP jsem poskladal za nejakych $63000 tj s dovozem a poplatky +- 1.7mil
ta cena za ten rok asi jeste opadne a komu nebude vadit koupit rok ojete auto, bude na tom jeste lip (ja)

2014 je pro me asi porad jeste o trochu vic americtejsi a na*ranejsi, i kdyz se to ted s GT350 znatelne zlepsilo oproti 2015


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 14:31:09 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: pon 18. bře 2013 13:15:57
Příspěvky: 10
trychlik2 píše:
v tom pripade bude rozhodovat cena

2014GT500TP jsem poskladal za nejakych $63000 tj s dovozem a poplatky +- 1.7mil
ta cena za ten rok asi jeste opadne a komu nebude vadit koupit rok ojete auto, bude na tom jeste lip (ja)

2014 je pro me asi porad jeste o trochu vic americtejsi a na*ranejsi, i kdyz se to ted s GT350 znatelne zlepsilo oproti 2015



Máme na prodej ještě na*ranějšího Mustanga než klasická 2014 kdyby ses náhodou chtěl mrknout :)

http://blog.mustangevolution.cz/ford-mustang-shelby-gt-500-2013-podle-mustangevolution-czech/

To je teprv AMERIKA !!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 20:02:51 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. zář 2011 11:38:39
Příspěvky: 186
Johan píše:
zpět ale k Shelby 2016 ;) ;)
zde je zajímavý rozhovor :o :o


moje poznámky červeně

WEIGHT:

Q: Is the GT350 lighter than the base GT?
A: Yea, we’re not really talking curb weight today, but there was a lot of light-weighting. Much of it went to offset all the mass that we added in terms of power, brakes, etc., but we also went beyond that too.

Q: So you’re optimistic that…
A: Yea, I’m not going to tell you. [laughs]

no uvidíme za bude lehčí :?: :?:


ENGINE:

Q: Is it dry sump?
A: It’s not dry sump.

Q: Is it direct injection?
A: No.

Q: Where do you get the extra 0.2 liter displacement
A: It’s all bore. It’s got plasma sprayed bore lining. Same lining coating as the 2013 GT500.

žádná suchá vana, žádný přímý vstřik a motor bez válců - tedy vložených vložek - stejný model jako GT500 2011++

Q: Better breathing with flat planes?
A: It’s the rotational inertia that it reduces and also from an exhaust standpoint because you’re going side to side, you’re never disturbing the next cylinder’s firing.

Q: And mass reduction on the crank right?
A: Right.

Q: Where is the crank made?
A. It’s mostly in-house.

Q: You guys forge the crank and machine it yourselves?
A: Yea, there’s bits that are forged…

Q: This is a pretty big motor for a flat plane crank (big displacement). What have you done in terms of crankshaft damping?
A: There’s almost 30 things we did (outside the block) to compensate for it. It’s going to be a whole other story on how we did that.

Q: Challenges with emissions compliance with a flat plane crank?
A: It was harder than usual.

Q: Tell us about the variable loading exhaust valve?
A: It’s got an electric valve. So the valve, depending on what driver mode you’re in, the valve will either be open all the time (track mode) or it will open under certain conditions.

Q: Is it dependent on RPM or back pressure?
A: It’s electronically controlled so there’s algorithms in there that turn valve on in the right point in time.

elektronicky řízené klapky výfuku dle trak módu podle daných aktuálních podmínek

Q: How much were you able to share with the 5.0L?
A: There are little common parts (i.e. things in the valve train), but it’s pretty much an all-new engine: new heads, new casting, new intake, new crank, new pistons, new rods, new halfshafts.

Q: There were rumors this engine was nicknamed Voodoo, is that the name it’s going by?
A: That was its nickname, yes.

motor s plochou klikovou skříní není žádný vylepšený 5.0 , ale zcela nový motor[b] !!![/b]

Q: Any chance of seeing this engine in anything else?
A: Right now it’s just in this car. Which we’ve always done, just like the Trinity engine in the GT500. The GT500 was the only place you got the 5.8L.

Q: So it’s exclusive for now at least?
A: Yea.

Q: Is factory top speed software-limited?
A: No, it is drag-limited.

Q: How high does it go?
A: We’re not talking numbers today.


BENCHMARKS:

Q: What were your benchmarks for this car?
A: We had four cars that we bought. One was a 911 Carrera S — that was our main one. But we also bought a Ferrari California and that was mostly for NVH benchmarking. That’s the only flat plane crank front-engine car really out there. And then we bought a C7 corvette and also a Z28.

Q: Relative lap times compared to a Boss 302 around a race track?
A: Not really comparable. Way faster.. an order of magnitude faster.

nová Shelby by měla být výrazně rychlejší než BOSS 302


SUSPENSION:

Q: What is the percentage of stiffness difference on the bushing between the GT350 and the standard GT?
A: Not that much. The bushings are different. The rate, the springs, the swaybars are different.

Q: Is the bushing changes primarily a handling thing or is it for NVH?
A: All for responsiveness and handling.


TRANSMISSION:

Q: Tell us a little about the transmission.
A: It’s a Tremec 3160 transmission that’s been modified fairly significantly to cope with the demands of the flat plane crank engine.

Q: What about the fly wheel and the clutch?
A: It’s got a low inertial dual mass flywheel and two 15-mm dual disc clutch.


WHEELS/BRAKES:

Q: Why black wheels?
A: Actually there’s a reason for that. The brake pads we use, they create so much dust and customers just hate it. You drive the car once with clean wheels and they are dirty after a short drive. So that’s why we got dark wheels.

Q: Why no carbon ceramic brakes?
A: I think you’ll find out later that affordability was a big part of this car.

Q: So keeping price down was a big part of that?
A: Yes. That was a priority with this car.


MISC:

Q: Is it meant to be a Boss 302 replacement or a GT500 replacement? Where is it positioned in the lineup?
A: It is its own beast. Just because the whole flat plane crank is so different than anything we’ve done and anything that’s out there.

Q: In terms of the body panels, how much does it share with the GT and how much of it is new?
A: From the A-pillar forward it’s all new. The whole rear diffuser is new. Rear quarter panels are the same.

Q: Will this be a platform for the GT500?
A: The car has got really good bones so…

Q: How much fun was it working on this?
A: It was awesome. I don’t want to stop. [/u][/i]

no toto je asi zajímavé trochu zavádějící - odpověď říká ano ne - GT350 je dobrý základ udělat GT500

zajímavé odpovědi - co říkáte :?: :?:



ČAGO,
Libí se mi vaše názory a rád bych sdílel i tem můj.
V prvé řadě. F O R D ! Je prostě jedinečný !
Ford již ukázka v několika případech že dokáže sériově produkovat opravdu famózní auta ( Ford GT, Boss 302,GT500 2013-14)
Tím chci říct, že Ford udělá novou řadu S550 vyvine základní modely pro všechny nedočkavé nadšence= (ecoboost,GT). Auto uvede ve velkém stylu a předhodí tento 100% polotovar “aftermarketistům“ ať si s tím pohrají a vylepší veškeré nedostatky, na které oni neměli čas …..protože mají jiné starosti a tím je GT350 . Chtějí světu zase ukázat to jejich přísloví Go Further! A tzn. Ukázat lidem že oni dělají vývoj a dokážou postavit tu největší bestii s ohledem na koncového uživatele(a jistý komfort při cestování).
Tento rozhovor mě velice pobavil. A je mi jasné že GT350 je sice vyrobená a lítá na okruhu jako ďábel ale ještě není 100% dokončená. Protože to bychom se jistě dočkaly přímé odpovědi na otázky a nějaké čísla!
Zaujali mě zde dvě věci :
BENCHMARKS:

Q: What were your benchmarks for this car?
A: We had four cars that we bought. One was a 911 Carrera S — that was our main one. But we also bought a Ferrari California and that was mostly for NVH benchmarking. That’s the only flat plane crank front-engine car really out there. And then we bought a C7 corvette and also a Z28
To je dobrý krok. Zde bude vidět jak GT350 funguje a z tohoto srovnání jistě vzejdou nějaké kladné číslice!
Q: Will this be a platform for the GT500?
A: The car has got really good bones so…
To je velice zajímavé- a vypovídá to o tom že je to dobrý základ tak že rok 2017 bude …. ?

Ale to už předbíhám a možná se vše ještě změní . A jsem si jistý že se ta ten rok změní i současná specifikace GT350. Ale výsledek bude Bomba- Doufám že nad očekávání. Jelikož žiju v realitě tak můj favorit je GT500-2014 v plné palbě nebo Boss 302 v základu ( ale s T-56 a lepší spojkou !)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Shelby GT350 2015-2016 je tu :) !
PříspěvekNapsal: pon 24. lis 2014 17:17:08 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
mám také pohled :lol: :lol:
Příloha:
SHELBY 2016.jpg
SHELBY 2016.jpg [ 53.71 KiB | Zobrazeno 30328 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz