* *
Právě je sob 27. dub 2024 16:37:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
která firma se v EU nejvíce specializuje na úpravy Mustangů celý oficiální název ?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Kovové cvaknutí po přeřazení
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Kovové cvaknutí po přeřazení  Odpovědět s citací
kloub kardanu ;)
Příspěvek Napsal: čtv 01. říj 2020 11:01:29
  Předmět příspěvku:  Re: Kovové cvaknutí po přeřazení  Odpovědět s citací
Ahoj díky za reakci. Zabrat tohle auto určitě nedostalo.Na takový stav auta jsem čekal 5 let to by jsi musel vidět. Já v mládí jezdil a opravoval Volhy 24 a takhle se projevovala vůle na kardanu. Pokud jsem to správně pochopil tak má tahle generace Mustangů dělený kardan s uchycením do karoserie no a v každém spoji je nějaká vůle která se ve výsledku sečte a dochází při síle těhle motorů k tomu cvakání. Jak jsem psal jednodílný kardan to prý hodně zlepší ale teď mám zrovna pár jinejch věcí kam investovat ty peníze.
Tady se o tom také píše:
https://mustangforums.com/forum/5-0l-v8 ... gears.html
Příspěvek Napsal: pát 18. zář 2020 9:30:00
  Předmět příspěvku:  Re: Kovové cvaknutí po přeřazení  Odpovědět s citací
Scoute,

ja to resil taky, ale na automatu. Jsem zvedavy, co zde napise nekdo jiny, mozna odbornik. Mne to totiz dela taky a je to vic takove tupe cuknuti na kardanu, nebo takove neco. V jinych forech jsem cetl, ze je to normalni. Nedela to vzdy. Kdyz dam plynulejsi rozjezd na vyssim vykonu, tak radi krasne a nic neni slyset. Obcas to mirne cukne pri podradeni, hlavne to dela pri razeni na malych otackach.
Nicmene jsem jako mlady jezdil VAZ 21053 s kardanem a tam to delalo asi po 150 tisic km a byla to vule na kardanu a u diferencialu. Ale to asi nesouvisi s timto.
Ale, pockame na odborniky. Treba auto dostalo i pres malo najeto dost zabrat. Ja uz takto uvalil 12 tisic km a zvuky se nemeni, je to porad stejne.
Hele, tohle vyhodi google hned po zadani kopanec pri razeni:
"
The clunk you hear is normal for the mustangs. While shifting, do not take your foot completely off the gas, instead try matching your rpms with your speed. This will reduce the amount of clunk you get. This will take some practice to get it right."
Příspěvek Napsal: čtv 17. zář 2020 16:47:50
  Předmět příspěvku:  Kovové cvaknutí po přeřazení  Odpovědět s citací
Zdravím všechny. Chtěl jsem se zeptat na jednu věc. Mustang GT 2012 manual najeto 35tis. km v naprosto původním krásném stavu žádné zásahy do auta nebyly. Při pomalém rozjezdu po přeřazení a puštění spojky se ozve kovové cvaknutí jako když by byl volný kardan. Nejvíc je to znatelné při řazení nižších kvaltů. Při podřazování to nedělá. Když to člověk spojkou při rychlejším řazení "vychytá" a je to stále jako by v tahu tak to nedělá ale když auto při pomalejším řazení a vymáčknutí spojky "zpomalí" a po puštění spojky se dostane zase do tahu tak se tam sečtou asi nějaké vůle. Nevím jak to lépe popsat. Na některých diskusích psali, že je to vlastnost auta a že to dělali i nové kusy. Hodně prý pomůže výměna za nedělený kardan. Jinak auto je naprosto tiché žádný hluk z podvozku při jízdě není slyšet.
Díky všem za případné zkušenosti.
Příspěvek Napsal: úte 15. zář 2020 10:07:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz