* *
Právě je čtv 28. bře 2024 20:52:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
která firma se v EU nejvíce specializuje na úpravy Mustangů celý oficiální název ?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací
Johan píše:
máme mimo jiné zkušenosti s opravami a Mustang má neuvěřitelně pevné nosníky - třeba odvrtat bodové sváry je hrozná práce - celá karosérie je narozdíl od EU produkce výrazně pevnější :!: :!: Navíc ty body (hvězdičky) ztratil právě jen za eletronické asistenty a jiné kosočtvercoviny - jet třeba se podívat za co má ty mínusy ;) ;)


souhlas, mínusy jsou za to, že je to Mustang :-) .... kdyby to mělo 5 dveří a víc asistentů tak to má min. 4 hvězdy, ne-li 5......ale to by mě pak nebavilo :-(
Příspěvek Napsal: stř 01. úno 2017 15:12:17
  Předmět příspěvku:  Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací
martys píše:
no jéje, hlavně ten předek něco unese :-)


Souhlas, obrovský čumák, co pohltí a má na to místo a těžké dveře, které jsou na rozdíl od Octávie fortelné.
Dítě v něm vozím stále i v tomto počasí, nejsem magor, abych ho nechal sedět bez autosedačky - kvalitní a mělo pořádně připevněné 4 - bodové pásy! Nehledě na fakt, že dětské autosedačky jsou testovány velmi restriktivně a ty nejvyšší třídy obstojí velmi dobře, v kombinaci s Mustangem, si myslím, že je to O.K. Ať se jdou bodnout s NCAP.
Příspěvek Napsal: stř 01. úno 2017 13:42:55
  Předmět příspěvku:  Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací
máme mimo jiné zkušenosti s opravami a Mustang má neuvěřitelně pevné nosníky - třeba odvrtat bodové sváry je hrozná práce - celá karosérie je narozdíl od EU produkce výrazně pevnější :!: :!: Navíc ty body (hvězdičky) ztratil právě jen za eletronické asistenty a jiné kosočtvercoviny - jet třeba se podívat za co má ty mínusy ;) ;)
Příspěvek Napsal: stř 01. úno 2017 12:56:04
  Předmět příspěvku:  Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací
no jéje, hlavně ten předek něco unese :-)
Příspěvek Napsal: úte 31. led 2017 17:04:20
  Předmět příspěvku:  Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací
Návštěvník píše:
no ono by se to dalo analyzovat donekonečna, ale zkrátka pro ty účely pro který je vyroben, je stang naprosto bezpečný auto :-)


sakra, já si nevšim, že nejsem přihlášen :-)
Příspěvek Napsal: úte 31. led 2017 13:00:39
  Předmět příspěvku:  Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací
no ono by se to dalo analyzovat donekonečna, ale zkrátka pro ty účely pro který je vyroben, je stang naprosto bezpečný auto :-)
Příspěvek Napsal: úte 31. led 2017 12:58:44
  Předmět příspěvku:  Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací
v tom testu měl dost bohů , ale dostal málo , že nemá ty různé bezpečnostní sarapatičky ;) ;)
Příspěvek Napsal: ned 29. led 2017 20:49:15
  Předmět příspěvku:  Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací
Souhlas s Martys, je to bezpečné auto, akorát nemá asistenty, chodce tolik neřeší a dítě vzadu v dětské sedačce se nedoporučuje při rychlosti přes 200km/h ;)
Příspěvek Napsal: ned 29. led 2017 12:29:28
  Předmět příspěvku:  Re: Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací
problém bude s cestujícími (dítě v sedačce) na zadních sedadlech - co čekat u kupé? Potom střet s chodcem, odhaduji kvůli tvaru předku, který je vysoký a s hranou (proto je asi verze 2018 tady sklopena víc dolů a není to hezký). No a už zmiňované asistenční systémy.

Takže Mustang v EU trpí, protože je to Mustang. Navíc je testován jako běžný 5dv sedan. Jinak koukajíc na ty nárazy tak to drží velmi dobře a hlavně: Stang má skoro dvě tuny a mohutný předek, který absorbuje energii postupně a podle mě i v delším čase (v porovnání s běžným sedanem vyšší třídy), tzn. výsledná hodnota přetížení sice nebude nižší (na to je moc těžký), ale bude narůstat víc postupně. Co je velkou výhodou je střet s protijedoucím autem, kde logicky (počítajíc osobní auta) spíš "potká" lehčí auto, takže dost své energie předá. Velký a hmotný car je prostě v tomto směru bezpečnější.

Žádná panika, Mustang je prostě jiný car, než na co je EU s testy NCAP připravena, můj názor. Každopádně raději se tomu vyhnout a na silnici raději neblbnout co? :-)
Příspěvek Napsal: ned 29. led 2017 11:10:06
  Předmět příspěvku:  Euro NCAP Crash Test of Ford Mustang  Odpovědět s citací


Co na to říkáte?? jen 2 hvězdy z 5 možných :?: :shock:
Příspěvek Napsal: sob 28. led 2017 20:49:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz