mcsoap píše:
To auto jsem nekoupil prostě proto, že doma už dvě Ameriky máme a ty prostě takhle strašně nehnijou, jezdí se v nich denně už roky a nic a hlavně, auto co má najeto 100.000 kilometrů vypadá jako nový, těch mám na dvoře několik a jsou jak ze salónu, a pak se podívám na inzerát a mám věřit tomu, že auto co má 73 tisíc mil má oprejskanej volant a oloupaný čudlíky v půlce interieru? A nechci novější pětilitr, protože plakát pětilitru mi nad postelí jako klukovi nevisel. Chci žraloka, 2005 až 2010, ne starší, ne novější.
Ale to jsme odbočili od tématu, za zkušenosti s nákupem tedy všem přispěvatelům děkuji
Ahoj,
mi také děkujeme za důvěru se obrátit na naší komunitu.
Co se týče koroze modelu S197 tedy 2005-2009 nemají žádný problém - karosérie je celá pozinkovaná.
Korozi co popisuješ jsem ještě neviděl - vlastně viděl ale to auto bylo silně bourané a hodně špatně opravené.
Situace ohledně pěkného GT není až tak jednoduchá.
Bohužel auto co je panna - tedy originál a hýčkaný svým majitelem je těžko k sehnání - ale dá se
Vždy velice rád vidím auto co je skoro ve všem originál - neboť mnoho jiných aut má spousty úprav co nemusí být vždy zrovna to nejlepší - je jen málo aut co mají úpravy dělané hlavou
hodně štěstí s hledáním auta a na Mustanga nezanevři
P.S. trochu nerozumím tvé poznámce s 5.0 , protože S197 je modelová řada až do roku 2014 s tím.
že roky 2005-2009 vypadají stejně
rok 2010 je již face lift - tedy tvoje žralok 2005-2010 nesedí
rok 2011 je vzhledově stejný jako 2010 ale má nové motory - mezi tím 5.0 V8 a nový 3.7 V6.
Právě model 2011 s 5.0 je pořád žralok, ale má opravdu hoooodně dobrý V8 - asi 2x vyhlášený jako třetí nejlepší motor na světě
Příloha:
mustang GT 2011.jpg [ 86.78 KiB | Zobrazeno 17794 krát ]
Příloha:
mustang GT 2011 2.jpg [ 66.56 KiB | Zobrazeno 17794 krát ]