Pořád zůstává moc zajímavej argument to, že ty stanice nejsou všude... třeba tady na Vysočině jsou 2 v Jihlavě (super, za 23.50), ale jinde o to člověk nezavadí.. a loni když sem jel odsud za pardubice a zpátky a po cestě domů sem čerpal v pardubicích, tak sem bral taky co zrovna bylo (a jentak mimochodem sem se díval a E85 to nebylo).
Prostě je to o zaměření řidiče a stylu projížďky. Chci sednout a jet, protože "cesta je cíl" a ne si hledat prvně kde můžu a kde nemůžu načerpat.. Jasně, je to moje lenost a pohodlnost, ale i tak je to velkej rozdíl pro mě
Jinak k tomu E85 vs natural.. já fakt nevím no, jako když má někdo kompresor, má tam 500+ koní atd atd tak třeba. Ale zase z druhý strany co ty všechny bundeswerky jako Porsche? Co Lamba, Ferrari atd, který na 95ku jezdí uplně vklidu? A nezlobte se na mě, ale když Lamborghini LP640 bere naturál a je na něj dělaný.. nebo ať se bavíme o srovnatelně přeplňovanejch autech, tak třeba Mitsubishi Lancer Evo FQ400, který tahá 400 koní ze dvoulitru a taky papá 95ku, tak proč by to neměl stang dát vpohodě?
Navíc je dělanej na US87.. benzín 91-92 tady prakticky ani nejde sehnat, natož že by ho tam někdo lil.. a 95ka je (dle mého) dostatečná pro i třeba upravený GT až až. Bavíme se o lehkejch úpravách jako CAI, třeba svody, vejfuky atd, prostě nic brutálního. A to, že do "obyč GT" někdo naleje 100ku mi vesměs příde jako plejtvání.. Třeba jednou za čas jo, na pročištění palivový soustavy, ale jinak bych si myslel, že rozdíl takovej nebude.
---> toť můj názor, nekamenujte mě!
Vzhledem k tomu jaký máš s autem neustálý potíže, dobrý názor.
Německý autoklub ADAC si vzal v minulém roce na mušku právě V-Power (Racing). Do testu byly přistaveny tři automobily, pro které jejich výrobci doporučují 98oktanové palivo. Audi A3 bylo vybaveno zbrusu novým čtyřválcem 2.0 FSI s přímým vstřikem, dalším vozem bylo BMW 316i s variabilním časováním ventilů a ryze sportovní automobily reprezentovalo Porsche Boxster. Jako zástupce běžného automobilového standardu byl v testu také čtvrtý automobil-Volkswagen Golf 1.4 16V, který mu podle výrobce stačí 95 oktanů.