* *
Právě je pát 01. lis 2024 1:29:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 20:25:59 
Offline
Tribuni
Tribuni

Registrován: ned 20. led 2013 17:08:07
Příspěvky: 125
Ahoj, myho Stanga jsem koupil pred rokem na aukci v USA, padnul mi do oka na prvni pohled..

Obrázek

upravy, ktere na aute byly:
Steeda CAI
vyztuha predni napravy FR
14" brzdy Baer
ukrutne tvrdy podvozek, nejspis FR
20" rafky Shelby Razor
kratke razeni Roush
FR vyfuky
"push button" startovani

pridal jsem:
kratka antena
nalakovani brzdovych trmenu na cerveno
podlozky pod nohy :)
Steeda cepy predni napravy

v planu:
druhy klic
zjistit prevodovy pomer
spony do predni kapoty
plynove vzpery kapoty
mensi spodni remenice
analogove budiky s teplotou oleje a tlakem paliva od FR, nejspis misto vydechu na stredu palubky
vyzkouset vervu100, z e85 seslo kdyz jsem si spocital, ze diky zvysene spotrebe nic neusetrim a budu mit akorat strach, ze nedojedu k benzine s e85 :)..
vseobecna diagnostika/kontrola + vymena naplni


Naposledy upravil trychlik2 dne úte 05. srp 2014 11:37:07, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: úte 22. led 2013 21:26:58 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Ahoj,
vítáme Tě u nás a máš krásné auto - velice dobře jednoduše a hlavně decentně vyladěné ;) ;) ;)
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: stř 23. led 2013 0:34:44 
Offline
Tribuni
Tribuni

Registrován: ned 20. led 2013 17:08:07
Příspěvky: 125
diky za pochvaly :). nedelam z nej ale vikendovou fajnovku, krom zimy je v dennim provozu, takze par sramu taky ma.
aha! tak podle vinu tam slo za priplatek 3.55 limited slip, je rozdil oproti 3.73 nebo 4.10 hodne znatelny? (1s na 1/4mile me netrapi :))
ted je otazka, jestli neprobehl jeste nejaky upgrade, ale to se asi vycte z sct na diagnostice, urcite je v tom custom tune..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: stř 23. led 2013 13:03:31 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
trychlik2 píše:
diky za pochvaly :). nedelam z nej ale vikendovou fajnovku, krom zimy je v dennim provozu, takze par sramu taky ma.
aha! tak podle vinu tam slo za priplatek 3.55 limited slip, je rozdil oproti 3.73 nebo 4.10 hodne znatelny? (1s na 1/4mile me netrapi :))
ted je otazka, jestli neprobehl jeste nejaky upgrade, ale to se asi vycte z sct na diagnostice, urcite je v tom custom tune..


Auto pěkný, jelikož pořádný Mustang má mít Vista Blue.
Co se týká E85 je provoz o mnoho levnější, jiné info jsou keci. Jezdím nato 1 1/2 roku a nestěžuji si.
3,55 je ideální na běžné ježdění. Jestli nechceš mermomocí "vyhrávat" na 1/4 míli, tak ho tam nech.
FR budíky se asi do výdechu nevejdou, ale když použiješ Roush držák a Autometer budíky tak to klapne. ;) ;)

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: stř 23. led 2013 13:27:50 
Offline
Tribuni
Tribuni

Registrován: ned 20. led 2013 17:08:07
Příspěvky: 125
s e85 je u me hlavni problem, ze tady v ceskych budejovich stoji 27.50, benzin 34 - pri zvysene spotrebe o 20% to vychazi o 1kc levneji na litr, pri 25% o 0.4kc draz, takze mi to asi nic moc neresi, ale rad si prectu tvoje zkusenosti a usporu, nejlepe asi kdyz se vyjadris do E85 tematu viewtopic.php?f=9&t=128
ok, necham 3.55
mam prave spadeno na roush drzak + FR, u obojiho je oznaceni velikosti 2-1/16", proc myslis, ze by mohl nastat problem?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: stř 23. led 2013 15:19:12 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
trychlik2 píše:
s e85 je u me hlavni problem, ze tady v ceskych budejovich stoji 27.50, benzin 34 - pri zvysene spotrebe o 20% to vychazi o 1kc levneji na litr, pri 25% o 0.4kc draz, takze mi to asi nic moc neresi, ale rad si prectu tvoje zkusenosti a usporu, nejlepe asi kdyz se vyjadris do E85 tematu viewtopic.php?f=9&t=128
ok, necham 3.55
mam prave spadeno na roush drzak + FR, u obojiho je oznaceni velikosti 2-1/16", proc myslis, ze by mohl nastat problem?



OK jsou FR gauges taky 2 1/16" ale za cenu jednoho jsou tři od Autometru, který je dělá i pro FR.
Ale pokud máš peníze nazbyt je to tvoje volba.

Co se táká E85.
1.Je zajímavé, že v létě jsem v JČ zaznamenal nejlevnější E85.
2.20-25% navíc je píčovina daná velmi špatným nastavením.
3.Umím dnes zařízení, které lze nastavovatpomocí mobilu na úsporu či výkon.
3. Jezdit s upraveným Mustangem na 96 je dle mého prasárna, kterou neuděláš autu službu.
Myslím , že s mým kolegou máme asi u Mustangů s E85 největší zkušenost,
ale to je na delší a spíš osobní pokecání. Někdy až bude příležitost, tak to můžem probrat.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 9:22:16 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 29. lis 2012 13:32:56
Příspěvky: 20
miloslav 06 píše:
3. Jezdit s upraveným Mustangem na 96 je dle mého prasárna, kterou neuděláš autu službu.


Dobry den, zdravim vsechny na foru!

Koukam, ze E85 je tu vecne tema. Tentokrat mi to ale neda, abych na tento prispevek nezareagoval.

Nezlobte se na me, ale co je spatneho na tom, tankovat N95? I po dukladnem precteni prispevku i na MR foru opravdu nevidim zadnou vyhodu v tom, cpat do auta ethanol. Spis naopak, vyzsi spotreba = kratsi dojezd a omezene mnozstvi cerpacich stanic poskytujici E85 mi prijdou daleko zavaznejsi, nez cena N95. Abych musel jeste planovat, kam musim vubec dojet a kde muzu tankovat, mi prijde naprosto nesmyslny. Argument, ze to v nejhorsim pripade muzete naredit nebo prehrat zpet nataveni motoru na N95 neberu.

Navic, tento motor preci nebyl navrzen na E85 a predpokladam, ze N96 je stale nejbliz tomu, co pouzivaji v US, nebo se s nad pletu? Proc je tedy spatny pouzivat N95? Kvuli cene?

Mam li byt uprimny, ja nechapu lidi, kteri si poridi silna auta a pak breci nad spotrebou nebo cenou za pohonne hmoty. Kdyz jsem si mustanga pred nekolika lety kupoval, sel jsem do toho s tim, ze to bude zrat i travu u silnice. Je to pro mne zabava, to auto me bavi a tu cenu za benzin jsem proste ochotny akceptovat. Poslouchat reci, ze pouzivanim N95 tomu autu vlastne ublizuji, me uz vazne nebavi...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 9:25:21 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
Stranger píše:
miloslav 06 píše:
3. Jezdit s upraveným Mustangem na 96 je dle mého prasárna, kterou neuděláš autu službu.


Dobry den, zdravim vsechny na foru!

Koukam, ze E85 je tu vecne tema. Tentokrat mi to ale neda, abych na tento prispevek nezareagoval.

Nezlobte se na me, ale co je spatneho na tom, tankovat N95? I po dukladnem precteni prispevku i na MR foru opravdu nevidim zadnou vyhodu v tom, cpat do auta ethanol. Spis naopak, vyzsi spotreba = kratsi dojezd a omezene mnozstvi cerpacich stanic poskytujici E85 mi prijdou daleko zavaznejsi, nez cena N95. Abych musel jeste planovat, kam musim vubec dojet a kde muzu tankovat, mi prijde naprosto nesmyslny. Argument, ze to v nejhorsim pripade muzete naredit nebo prehrat zpet nataveni motoru na N95 neberu.

Navic, tento motor preci nebyl navrzen na E85 a predpokladam, ze N96 je stale nejbliz tomu, co pouzivaji v US, nebo se s nad pletu? Proc je tedy spatny pouzivat N95? Kvuli cene?

Mam li byt uprimny, ja nechapu lidi, kteri si poridi silna auta a pak breci nad spotrebou nebo cenou za pohonne hmoty. Kdyz jsem si mustanga pred nekolika lety kupoval, sel jsem do toho s tim, ze to bude zrat i travu u silnice. Je to pro mne zabava, to auto me bavi a tu cenu za benzin jsem proste ochotny akceptovat. Poslouchat reci, ze pouzivanim N95 tomu autu vlastne ublizuji, me uz vazne nebavi...

Vy jezdíte z Mustangem na E85? Asi ne jelikož výhody neznáte a píšete jen to co někdo někde napsal. Upravit mustanga o 40-70HP také vyžaduje lepší benzím. Vice upracené auto vyžaduje dokonce speciální palivo, ale to asi nevíte. Pokud máte veverku tak můžete používat 96, ale v upraveném autě ne. Nebo si myslíte že třeba kompresorové Mustangy jezdí lépe na 96?
Zapomínáte že :
USA EU
87 = 91
91 = 95
93 = 98.
Projděte si renomovaná fóra Mustangů v USA a zjistíte že na US 91 tam nikdo s upraveným autem nejezdí

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 9:40:12 
Offline
Tribuni
Tribuni

Registrován: ned 20. led 2013 17:08:07
Příspěvky: 125
miloslav 06 píše:
trychlik2 píše:
s e85 je u me hlavni problem, ze tady v ceskych budejovich stoji 27.50, benzin 34 - pri zvysene spotrebe o 20% to vychazi o 1kc levneji na litr, pri 25% o 0.4kc draz, takze mi to asi nic moc neresi, ale rad si prectu tvoje zkusenosti a usporu, nejlepe asi kdyz se vyjadris do E85 tematu viewtopic.php?f=9&t=128
ok, necham 3.55
mam prave spadeno na roush drzak + FR, u obojiho je oznaceni velikosti 2-1/16", proc myslis, ze by mohl nastat problem?



OK jsou FR gauges taky 2 1/16" ale za cenu jednoho jsou tři od Autometru, který je dělá i pro FR.
Ale pokud máš peníze nazbyt je to tvoje volba.

Co se táká E85.
1.Je zajímavé, že v létě jsem v JČ zaznamenal nejlevnější E85.
2.20-25% navíc je píčovina daná velmi špatným nastavením.
3.Umím dnes zařízení, které lze nastavovatpomocí mobilu na úsporu či výkon.
3. Jezdit s upraveným Mustangem na 96 je dle mého prasárna, kterou neuděláš autu službu.
Myslím , že s mým kolegou máme asi u Mustangů s E85 největší zkušenost,
ale to je na delší a spíš osobní pokecání. Někdy až bude příležitost, tak to můžem probrat.


jojo staci popojet 40km k Taboru a maji ho za 24.. super, rad si o tom nekdy popovidam - pokud to dokaze jezdit se stejnou spotrebou jako na benzin a usetri mi to 2-3tis mesicne, rad si za ne koupim neco jineho, at uz na auto nebo na sebe :)..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 9:59:49 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
trychlik2 píše:
miloslav 06 píše:
trychlik2 píše:
s e85 je u me hlavni problem, ze tady v ceskych budejovich stoji 27.50, benzin 34 - pri zvysene spotrebe o 20% to vychazi o 1kc levneji na litr, pri 25% o 0.4kc draz, takze mi to asi nic moc neresi, ale rad si prectu tvoje zkusenosti a usporu, nejlepe asi kdyz se vyjadris do E85 tematu viewtopic.php?f=9&t=128
ok, necham 3.55
mam prave spadeno na roush drzak + FR, u obojiho je oznaceni velikosti 2-1/16", proc myslis, ze by mohl nastat problem?



OK jsou FR gauges taky 2 1/16" ale za cenu jednoho jsou tři od Autometru, který je dělá i pro FR.
Ale pokud máš peníze nazbyt je to tvoje volba.

Co se táká E85.
1.Je zajímavé, že v létě jsem v JČ zaznamenal nejlevnější E85.
2.20-25% navíc je píčovina daná velmi špatným nastavením.
3.Umím dnes zařízení, které lze nastavovatpomocí mobilu na úsporu či výkon.
3. Jezdit s upraveným Mustangem na 96 je dle mého prasárna, kterou neuděláš autu službu.
Myslím , že s mým kolegou máme asi u Mustangů s E85 největší zkušenost,
ale to je na delší a spíš osobní pokecání. Někdy až bude příležitost, tak to můžem probrat.


jojo staci popojet 40km k Taboru a maji ho za 24.. super, rad si o tom nekdy popovidam - pokud to dokaze jezdit se stejnou spotrebou jako na benzin a usetri mi to 2-3tis mesicne, rad si za ne koupim neco jineho, at uz na auto nebo na sebe :)..


Dokáže a má to větší výkon. Spotřeba se zvedne max. o 10%

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 12:28:48 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. čer 2011 21:32:30
Příspěvky: 319
chosearmando píše:
Pořád zůstává moc zajímavej argument to, že ty stanice nejsou všude... třeba tady na Vysočině jsou 2 v Jihlavě (super, za 23.50), ale jinde o to člověk nezavadí.. a loni když sem jel odsud za pardubice a zpátky a po cestě domů sem čerpal v pardubicích, tak sem bral taky co zrovna bylo (a jentak mimochodem sem se díval a E85 to nebylo).

Prostě je to o zaměření řidiče a stylu projížďky. Chci sednout a jet, protože "cesta je cíl" a ne si hledat prvně kde můžu a kde nemůžu načerpat.. Jasně, je to moje lenost a pohodlnost, ale i tak je to velkej rozdíl pro mě ;)

Jinak k tomu E85 vs natural.. já fakt nevím no, jako když má někdo kompresor, má tam 500+ koní atd atd tak třeba. Ale zase z druhý strany co ty všechny bundeswerky jako Porsche? Co Lamba, Ferrari atd, který na 95ku jezdí uplně vklidu? A nezlobte se na mě, ale když Lamborghini LP640 bere naturál a je na něj dělaný.. nebo ať se bavíme o srovnatelně přeplňovanejch autech, tak třeba Mitsubishi Lancer Evo FQ400, který tahá 400 koní ze dvoulitru a taky papá 95ku, tak proč by to neměl stang dát vpohodě?

Navíc je dělanej na US87.. benzín 91-92 tady prakticky ani nejde sehnat, natož že by ho tam někdo lil.. a 95ka je (dle mého) dostatečná pro i třeba upravený GT až až. Bavíme se o lehkejch úpravách jako CAI, třeba svody, vejfuky atd, prostě nic brutálního. A to, že do "obyč GT" někdo naleje 100ku mi vesměs příde jako plejtvání.. Třeba jednou za čas jo, na pročištění palivový soustavy, ale jinak bych si myslel, že rozdíl takovej nebude.

---> toť můj názor, nekamenujte mě! :D


Vzhledem k tomu jaký máš s autem neustálý potíže, dobrý názor.
Jinak Ferrari a 95?????? :lol: :lol: :lol: :lol:
Tady máš jen tři obyč auta na 98
Německý autoklub ADAC si vzal v minulém roce na mušku právě V-Power (Racing). Do testu byly přistaveny tři automobily, pro které jejich výrobci doporučují 98oktanové palivo. Audi A3 bylo vybaveno zbrusu novým čtyřválcem 2.0 FSI s přímým vstřikem, dalším vozem bylo BMW 316i s variabilním časováním ventilů a ryze sportovní automobily reprezentovalo Porsche Boxster. Jako zástupce běžného automobilového standardu byl v testu také čtvrtý automobil-Volkswagen Golf 1.4 16V, který mu podle výrobce stačí 95 oktanů.

_________________
Mustang GT Premium (2008) Roush 427R Clone
Mustang GT (2010) RS2 Clone
Mustang GT (2005)
Mustang V6 (2008)- prodáno
Mustang 3.8 Convertible (2001) - prodáno
Mustang Roush Stage 2 Supercharged - prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 14:18:23 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Chosee stou 95 nevim, tata ma superba 2.8 V6 a tam je psanej provoz na 98. Tskze pochybuju ze u tech supersportu bude 95.
Ja do stanga kdyz to jde tankuju 100, a rozdil? Ujedu na nej pri normal jizde vice km nez na 95.
Protoze nevim , ale asi to auto ma vice sili v tech nizsich otackach. Jinak si to nedokazi vysvetlit ake je to tak.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 14:26:28 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 29. lis 2012 13:32:56
Příspěvky: 20
miloslav 06 píše:
... Vice upracené auto vyžaduje dokonce speciální palivo, ale to asi nevíte...

Pokud byste si poradne precetl muj prispevek, videl byste, ze jsem nikde nezminioval nic o tom, ze tomu tak neni. V tomhle s Vami souhlasim. Predpokladam ale, ze tim "specialnim palivem" myslite prave E85.

Stale jediny padny argument, ktery jste tu doposud napsal, je cena. Nevyhody, ktere tu byly zmineny, slepe prehlizite. Pritom ja bych si opravdu velice rad precetl objektivni nazor od cloveka, ktery s timhle druhem paliva ma zkusenosti. Nemam nic proti E85 ani jeho pouziti. Je to, bezesporu, zajimave reseni, ktere stoji za uvahu. Reagovat ale na rozumny argument vysmechem mi prijde docela smutne.

Krom dvou, jiz zminenych, nevyhod, mne zaujala jeste tato poznamka:
Johan píše:
Upozornění:
Žádný Mustang nelze spolehlivě provozovat celoročně na E85, neboť v zimě je E85 celkem jiný než v létě. Všechny auta co dnes mají flex fuel označení mají čidla v nádrži a ty upravují dle kvality a stavu paliva program motoru – tedy korigují PCM. Je to jednoduché v zimě již to není E85, ale třeba E70 – (70 a 85 jsou %). Že se změnou procent ethanolu se nám změní AFR a především na WOT, kdy je PCM v otevřené smyčce –tedy auto jede na čidla (PCM pracuje na čidla) , tak je to průser.

Jednoznacnou vyhodou je urcite cena. Ale co dal? Vyzsi vykon?? Tech par koniku navic by me nepresvedcilo. Ani to, ze to po nastartovani hezky voni, jak zminuje vas kolega z MR.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 14:27:15 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
Stranger píše:
Mam li byt uprimny, ja nechapu lidi, kteri si poridi silna auta a pak breci nad spotrebou nebo cenou za pohonne hmoty. Kdyz jsem si mustanga pred nekolika lety kupoval, sel jsem do toho s tim, ze to bude zrat i travu u silnice. Je to pro mne zabava, to auto me bavi a tu cenu za benzin jsem proste ochotny akceptovat.


s tímhle bodem souhlasím.
Pokud by mi E85 měla na brzdě přidat 20 koní, budu o tom přemýšlet.
Ale řešit to kvůli ušetřený koruně na kilometr u tohohle typu aut taky nechápu - ono nakonec předělaný na LPG by o jezdilo ještě lacinějc...


Stranger píše:
Poslouchat reci, ze pouzivanim N95 tomu autu vlastne ublizuji, me uz vazne nebavi...


jo a ne.
Ten motor Ti v podstatě pojede na cokoli a schroustne to - ale jak..
Taky do toho občas naleju 95ku, když nemám jinou možnost a jede to, ale dobře mu to nedělá.
Určitě jde odladit SW i na 95ku (Johan to už někomu dělal), ale proč... Zase viz předchozí bod - imo nesmysl.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vista Blue 2008 GT
PříspěvekNapsal: čtv 24. led 2013 14:33:05 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26. zář 2012 21:32:09
Příspěvky: 135
chosearmando píše:
Ty potíže tam sou i dybych do toho dal E85, i třeba závodní benzín, takže to s tim fakt nic nemá společnýho 8-)

Jinak neříkám šetřit na palivu (benzínu), to je zbytečný u takovýhodle auta, ale to, že nejmodernější světový motory maj doporučenou 98ku celkem nic neznamená.. Zaprvý to musí bejt udělaný na 95ku, protože sorry, ale do 316ky nebo A3ky žádnej majitel 98ku lejt nebude, zadruhý motor v mustangu je koncepčně o tolik starší, že když mohl bejt prakticky stejnej (dobře no, dost podobnej) už před 15 lety v policejní crown victorii, tak se asi nedá moc srovnávat s nejmodernějšíma motorama. A ani ty nároky nebudou takový. Proč by jinak v USA jezdily ne-moc-upravený GT na 87ku a maximálně 91, hmm? ;)


jo, obě moje M3 (E46 i E92) měly v papírech striktně napsáno že se do toho míň než 98 oktanů prostě nalejt nesmí.
když nebylo zbytí, taky ho schroustly, ale měl jsem z toho vždycky osypky - nicméně, jede to na něj. A stejně tak to je i s těma F-kama a spol.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz