* *
Právě je čtv 25. dub 2024 12:02:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: stř 02. pro 2015 18:32:58 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: čtv 27. bře 2014 8:30:11
Příspěvky: 24
No, asi to bude trochu drncat, ale vypadat to bude skvěle. Já mám 255/40 19 vpředu a 285/35 19 vzadu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: stř 02. pro 2015 19:49:35 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16. led 2013 21:13:41
Příspěvky: 54
Dej to tam, lip to pohlcuje diry a vypada to nesrovnatelne lip :D
mam 19 ted ale na Shelby co jsem mel jsem menil z 18 na 20 a bylo to o dost lepsi :!: :!: :!: ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: stř 02. pro 2015 20:26:30 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: pát 05. črc 2013 12:09:49
Příspěvky: 22
Dej 245 40 20. Kazdy milimetr je poznat. Vzadu mam 275 35 20.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: stř 02. pro 2015 20:32:14 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
přesně jak píše Skifátor ;) ahoj :lol:
už jsme na to někde odpovídal , ale mozek mi to už nebere - představ si 20 kolo o podstatně větším průměru než 18 asi do té díry tolik nezapadne prostě se do těch děr tolik nevleze :lol: :lol:
ALE pozor - nesmíš použít super nízký profil jako 30 nebo dokonce 25 - tím možná dosáhneš stejného průměru jako u 18, ale bude to tvrdé jako prase a na naše silnice na ....
použij toto : viewtopic.php?f=13&t=35

docela mi to dalo práci , ale je to hodně funkční ;) ;) - pokud budeš chtít větší pohodlí zvol si profily větší a tedy i větší průměr kol a nakonec přes SCT uprav revs miles aby ukazoval správně tachometr a bude to pecka :lol: :lol:
jdi sem : https://tiresize.com/calculator/
a pokud nevíš tak : revs mile je počet otáček pneu za 1 míli - je to celkem důležité pro správné fungování auta - PCM, spotřeby, km a kroutícího momentu.
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: čtv 03. pro 2015 15:11:51 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Za mne osobně jsou 20 až moc, když třeba potřebuješ jezdit po městě a speciálně po kostkách tak na 20tkach bych to dlouho nevydržel. Takže závisí i hodně kde budeš jezdit.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: čtv 03. pro 2015 18:02:25 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Milda píše:
Jasny no..jezdim vsude aji v chorvatsku sem byl..takze spis takovy delsi trasy..ale taky nemam rad dyz je to tvrdy a slysim jak trpi cepy..ale tohle by nemuselo bejt tak zli kdyz tam dam 245/40 zas je to siroka guma ktera neco odpruzi a kola sou kovany lehky..ale radsi se ptam na nazory abych nekoupil gumy za 25 tycek a nestalo to za prd..


40 profil je pohoda


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: čtv 03. pro 2015 23:42:12 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Milda píše:
Taky si myslim..kolik mas ty johan ?

35 ale vpředu 275 a vzadu 315


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: pát 04. pro 2015 9:41:45 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Johan píše:
Milda píše:
Taky si myslim..kolik mas ty johan ?

35 ale vpředu 275 a vzadu 315


A tech 275 vepredu te netahne moc do koleji? Nebo to mas vyresene geometrii?

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: pát 04. pro 2015 11:47:04 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
Johan píše:
Milda píše:
Taky si myslim..kolik mas ty johan ?

35 ale vpředu 275 a vzadu 315


A tech 275 vepredu te netahne moc do koleji? Nebo to mas vyresene geometrii?


ne na vodu a koleje to není dobré :!: :!: geometrií to nevyřešíš - prostě to přesně zapadne do koleje od LKW a je hotovo ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: pát 04. pro 2015 13:00:53 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Johan píše:
ne na vodu a koleje to není dobré :!: :!: geometrií to nevyřešíš - prostě to přesně zapadne do koleje od LKW a je hotovo ;) ;)


Zmenou geometrie se to da docela zmirnit :!: :!:, jsem byl u Vas ladit po prechodu na 235/50 R18 a Lukasovi jsem rikal jak ma nastavit, podle toho jak jsem ja chtel.
Co je potreba je snizit odklon na minimum a dat tam malinko sbihavost. Momentalne mam nastaven odklon na -0.4 (misto puvodnich -1.0) a sbihavost 0.03. Akorat tim, ze das minimum odklonu tak snizis taky agilitu vozu jit do zatacek hezky za volantem.
To druhe ale ani nepostrehnes, pokud nejsi na zavodni draze :-)
No a pak potrebujes mit tyc rizeni 100% :!: paralelne s ramenem, jinak se i nejmensi rozdil hodne projevi na tech nerovnostech a tendenci tahat do koleji.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: sob 05. pro 2015 19:56:14 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16. led 2013 21:13:41
Příspěvky: 54
Simte dej to tam a jezdi, bude to v pohode :!: :!: :!:
Ja mel u Shelby predek 255/R18 a pak jsem dal 275/R20 a bylo to stale OK, mozna lepsi :D ted mam 255/R19 a zadnej rozdil nepoznam :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: pát 17. úno 2017 8:57:03 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: úte 12. dub 2016 16:32:47
Příspěvky: 12
Omlouvám se za znovupoužití tématu, ale řeším teď něco podobného...

Jak co nejjednodušeji legálně zapsat a používat kola z USA bez KBA a typovýho listu, jejichž rozměry aktuálně nejsou v TP (20" https://project6gr.com/)?
Zatím jsem zkoušel Dekru, kde se mě snažili přesvědčit, ať si koupím disky s EU certifikací a typovým listem, jinak se nedoplatím za testy na polygonu atp. a že mi je možná stejně neschválí.
Když jsem chtěl do emailu jasně daný seznam kritérií nebo odkaz na směrodatný předpis, s kterými bych se snažil konfrontovat výrobce před koupí + cenu za všechny nutné zkoušky dočkal jsem se jen vyhýbavé odpovědi...

Paralelně s tím řeším křídlo a přiznám se, že jsem z toho už hodně nešťastnej - to, že každá sranda něco stojí respektuju, ale fakt, že když se někdo rozhodne řešit něco oficiálně, tak místo aby mu instituce, které tu od toho máme, pomohly, je to jen hromada "zbytečných" starostí navíc a chaos už moc nedávám :evil:

Díky za každou radu!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: sob 18. úno 2017 0:54:25 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Mira píše:
Omlouvám se za znovupoužití tématu, ale řeším teď něco podobného...

Jak co nejjednodušeji legálně zapsat a používat kola z USA bez KBA a typovýho listu, jejichž rozměry aktuálně nejsou v TP (20" https://project6gr.com/)?
Zatím jsem zkoušel Dekru, kde se mě snažili přesvědčit, ať si koupím disky s EU certifikací a typovým listem, jinak se nedoplatím za testy na polygonu atp. a že mi je možná stejně neschválí.
Když jsem chtěl do emailu jasně daný seznam kritérií nebo odkaz na směrodatný předpis, s kterými bych se snažil konfrontovat výrobce před koupí + cenu za všechny nutné zkoušky dočkal jsem se jen vyhýbavé odpovědi...

Paralelně s tím řeším křídlo a přiznám se, že jsem z toho už hodně nešťastnej - to, že každá sranda něco stojí respektuju, ale fakt, že když se někdo rozhodne řešit něco oficiálně, tak místo aby mu instituce, které tu od toho máme, pomohly, je to jen hromada "zbytečných" starostí navíc a chaos už moc nedávám :evil:

Díky za každou radu!


řešíme dlouhodobě tuto problematiku a jako vždy ryba smrdí od hlavy :
Ministerstvo dopravy zatím nevydalo žádnou metodiku a je v tom slušný chaos :( :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: čtv 23. úno 2017 7:00:09 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: sob 28. bře 2015 16:42:02
Příspěvky: 24
Já to řešil loni v říjnu, když jsem přihlašoval Mustanga na 20". Byl jsem na Dekra Chodov, a žádný problém s kolama jsem neměl, co viděli to napsali.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dat nebo nedat 20 kola
PříspěvekNapsal: pát 24. úno 2017 23:22:54 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: úte 12. dub 2016 16:32:47
Příspěvky: 12
To by bylo super, mně se to právě snažili vymluvit.
Měnil jsi jen rozměr nebo jsi schvaloval i samotná kola (bez EU homologace / bez KBA) ?
Hledám totiž 7mi ramennej konkávní disk ala Vossen CV7 nebo ten project6gr a s homologací pro EU jsem prostě nic takovýho nikde nenašel:-(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz