* *
Právě je čtv 25. dub 2024 19:06:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: čtv 26. kvě 2016 9:21:18 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: ned 20. bře 2016 16:57:28
Příspěvky: 20
Zdravím všechny mustangové nadšence. Mám v plánu zbavit se auta na denní ježdění a přemýšlel jsem, že bych si kupil ojetého mustanga. Náhradní díly bych si nechával poslat společně s dílama na 68, na který pracuju. Jde mi o to, jestli má někdo mustanga na denní ježdění, popřípadě jaké s tím máte zkušenosti. Nejvíc se mi líbí roky 2005-2007. Jsou za cenu 300-400 ticíc. Přijde mi to jako lepší investice, nebo aleson jako rozumnější volba, nežnějaká nová octávka ve výbavě aby měla alespon volant. Nejde mi o spotřebu, jsem klidný řidič a za tu radost si klidně připlatím nějakou tu korunu navíc, spíš se mi jedná o výdrž motoru. Prodávají se většinou s nájezdem okolo 100 000km, ale nemám představu, jakou mohou mít tyto motory životnst. Chápu, že vždy kupuju zajíce v pytli, ale celkově ty opravy asi nebudou dražší, než na lecjaké obyčejné vozidlo, nebo se pletu? Myslíte, že tyhle motory mají i po 10 letech a 100 000km na to, aby mě ještě 5 let vozily a najely třeba 300 000km?

Děkuji za rady a omlouvám se, jestli se to tu už neřešilo, ale nic jsem nenašel.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: čtv 26. kvě 2016 9:42:35 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Zdar,

ja jezdim denne s mim Mustangem 05 V6
Viz moje vlakno zde: http://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=4&t=644
Podle mich zkusenosti u mustangu teto generace s najezdem pres 100 000 je uz potreba vymenit pouzdra ramen nebo podle ceny rovnou nove ramena jak ve predy tak vzadu a i horni ulozeni a cepy.
Jinak ti to vsechno klepani a vzrani uplne zkazi dojem z auta - hlavne teda kdyz musis jezdit po meste po konstkach. Na dobrych cestach to az tolik nepoznas.
Pak bych kupoval min rok 2007 kde poresili hodne zavad. (treba problem s budiky, problem s tankovanim, problem s prevodovokou ...)

Co se tyce motoru tak tam bych problem nevidel, pokud se o nej staras a pravidenle menis olej (svicky jednou za cas) tak by podle mne mel vydrzet klidne i 500 tisic km.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: čtv 26. kvě 2016 9:52:09 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: ned 20. bře 2016 16:57:28
Příspěvky: 20
Balki píše:
Zdar,

ja jezdim denne s mim Mustangem 05 V6
Viz moje vlakno zde: http://www.mustangforum.cz/viewtopic.php?f=4&t=644
Podle mich zkusenosti u mustangu teto generace s najezdem pres 100 000 je uz potreba vymenit pouzdra ramen nebo podle ceny rovnou nove ramena jak ve predy tak vzadu a i horni ulozeni a cepy.
Jinak ti to vsechno klepani a vzrani uplne zkazi dojem z auta - hlavne teda kdyz musis jezdit po meste po konstkach. Na dobrych cestach to az tolik nepoznas.
Pak bych kupoval min rok 2007 kde poresili hodne zavad. (treba problem s budiky, problem s tankovanim, problem s prevodovokou ...)

Co se tyce motoru tak tam bych problem nevidel, pokud se o nej staras a pravidenle menis olej (svicky jednou za cas) tak by podle mne mel vydrzet klidne i 500 tisic km.



Chápu, že se tam nějaké závady vždy najdou, ale to co jsi vypsal nahoře jsou opravy, kteréjsou v řádu pár desítek tisíc max ne? Tak jako je to ostatně u všech aut, ale spíš mi jde o to, jestli není pravidlem, že při 150 000 km bouchne motor a musíš do toho vrazit třeba 200 tisíc. Minulý týden mi došla trpělivost s espacem 3 roky starým, který má najeto 130 000, porucha vstřiku - 35 000kč za opravu. Je fajn mít velký rodinný auto, ale už mě to neba vrážet prachy do něčeho v čem se jen ztrácí.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: čtv 15. zář 2016 13:48:45 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2016 11:22:55
Příspěvky: 3
Ahoj, řeším podobnou situaci jako Honza48. Chci si pořídit Mustanga na denní ježdění (s tím, že mám i druhé auto jako "pracanta"). Vím, že chci roky 11-14 a rozhoduji se mezi V6 a GT. Samozřejmě bych raději GT, ale tam bych vzhledem k financím musel vybírat mezi těma levnějšíma. Můžete mi prosím napsat hlavní rozdíly mezi V6 a GT (samozřejmě kromě výkonu)?

Zatím jsem měl možnost řídit 4.0 (automat) a GT500 (manuál), což jsou dvě naprosto odlišný auta a nemám představu, kde mezi nimi se nachází 3.7, příp 5.0.

Kdo máte zkušenost s manuálem i automatem, co byste upřednostnili na denní ježdění (cca 80km dálnice +okresky, 20km město)?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: čtv 15. zář 2016 14:05:21 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Majkl píše:
Ahoj, řeším podobnou situaci jako Honza48. Chci si pořídit Mustanga na denní ježdění (s tím, že mám i druhé auto jako "pracanta"). Vím, že chci roky 11-14 a rozhoduji se mezi V6 a GT. Samozřejmě bych raději GT, ale tam bych vzhledem k financím musel vybírat mezi těma levnějšíma. Můžete mi prosím napsat hlavní rozdíly mezi V6 a GT (samozřejmě kromě výkonu)?

Zatím jsem měl možnost řídit 4.0 (automat) a GT500 (manuál), což jsou dvě naprosto odlišný auta a nemám představu, kde mezi nimi se nachází 3.7, příp 5.0.

Kdo máte zkušenost s manuálem i automatem, co byste upřednostnili na denní ježdění (cca 80km dálnice +okresky, 20km město)?


Tak rozdil mezi automatem a manualem je jasnej, stejne jako u jakeho koli jineho auta. S manualem je vedsi sranda a mas vic kotroly, s automatem jsi v klidku v kolonach a pod kde potrebujes popojizdet nebo casto radit. Kompromisem je treba TCI Ratchet shifter pro automat, s kterym muzes radit sekvencne, porad je tam ale nejake to opozdeni prevodovky, s kterym je potreba pocitat.
3.7 je fajn motor, vykonove na urovni 4.6V8. S 5.0 mas krom vykonu navic i kasicke bublani V8, ktere u V6 neni.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: čtv 15. zář 2016 14:28:46 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2016 11:22:55
Příspěvky: 3
Když jsem měl půjčenou GT500, tak řazení šlo hodně ztuha (stejně tak spojka byla pekelně tvrdá). Je to normální u Mustangů nebo to byla jen chyba půjčeného kusu? To jediné by mě od manuálu odrazovalo, jinak bych ho preferoval před automatem.

Co spolehlivost/výdrž u 3.7 v porovnání s 5.0?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: čtv 15. zář 2016 20:30:38 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Majkl píše:
Když jsem měl půjčenou GT500, tak řazení šlo hodně ztuha (stejně tak spojka byla pekelně tvrdá). Je to normální u Mustangů nebo to byla jen chyba půjčeného kusu? To jediné by mě od manuálu odrazovalo, jinak bych ho preferoval před automatem.

Co spolehlivost/výdrž u 3.7 v porovnání s 5.0?


GT500 je zcela atypický Mustang a na denní ježdění má spojku (original) opravdu tuhou. Ostatní GT a V6 jako Fabie třeba .
Všeobecně jsme to tu již psal auta jsou velmi , velmi spolehlivá a nepotřebují žádné investice vyjma servisu dle plánu.
Pokud auto na denní ježdění tak jistě velká pohoda je 2015 ++
Z typu S197 bych na denní ježdění volil 5.0 nebo 3.7 V6 obojí velká paráda TEČKA ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: pát 16. zář 2016 10:44:54 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: ned 20. bře 2016 16:57:28
Příspěvky: 20
Johan píše:
Majkl píše:
Když jsem měl půjčenou GT500, tak řazení šlo hodně ztuha (stejně tak spojka byla pekelně tvrdá). Je to normální u Mustangů nebo to byla jen chyba půjčeného kusu? To jediné by mě od manuálu odrazovalo, jinak bych ho preferoval před automatem.

Co spolehlivost/výdrž u 3.7 v porovnání s 5.0?


GT500 je zcela atypický Mustang a na denní ježdění má spojku (original) opravdu tuhou. Ostatní GT a V6 jako Fabie třeba .
Všeobecně jsme to tu již psal auta jsou velmi , velmi spolehlivá a nepotřebují žádné investice vyjma servisu dle plánu.
Pokud auto na denní ježdění tak jistě velká pohoda je 2015 ++
Z typu S197 bych na denní ježdění volil 5.0 nebo 3.7 V6 obojí velká paráda TEČKA ;) ;)



Zdravím, zaujal mě tento kousek. Co si o něm myslíte vy zkušení mustangáři? Na to kola vůbec nekoukejte, ty půjdou okamžitě pryč, ale jinak celkový stav na denní ježdění. Děkuji za jakoukoliv radu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: pát 16. zář 2016 17:29:52 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
asi jsi zapomněl na odkaz ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: pát 16. zář 2016 20:10:26 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: ned 20. bře 2016 16:57:28
Příspěvky: 20
Johan píše:
asi jsi zapomněl na odkaz ;) ;)


Ajooo, promin jsem kopyto :)

http://www.sportovnivozy.cz/78349#zalozkaFoto


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Denní ježdění
PříspěvekNapsal: stř 21. zář 2016 19:00:59 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Honza48 píše:
Johan píše:
asi jsi zapomněl na odkaz ;) ;)


Ajooo, promin jsem kopyto :)

http://www.sportovnivozy.cz/78349#zalozkaFoto


auto neznám tak jen že na první pohled vypadá OK, až tedy na ty nějaké divné věci jako přední světla a kola :( :( :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz