Majkl píše:
Ahoj, řeším podobnou situaci jako Honza48. Chci si pořídit Mustanga na denní ježdění (s tím, že mám i druhé auto jako "pracanta"). Vím, že chci roky 11-14 a rozhoduji se mezi V6 a GT. Samozřejmě bych raději GT, ale tam bych vzhledem k financím musel vybírat mezi těma levnějšíma. Můžete mi prosím napsat hlavní rozdíly mezi V6 a GT (samozřejmě kromě výkonu)?
Zatím jsem měl možnost řídit 4.0 (automat) a GT500 (manuál), což jsou dvě naprosto odlišný auta a nemám představu, kde mezi nimi se nachází 3.7, příp 5.0.
Kdo máte zkušenost s manuálem i automatem, co byste upřednostnili na denní ježdění (cca 80km dálnice +okresky, 20km město)?
Tak rozdil mezi automatem a manualem je jasnej, stejne jako u jakeho koli jineho auta. S manualem je vedsi sranda a mas vic kotroly, s automatem jsi v klidku v kolonach a pod kde potrebujes popojizdet nebo casto radit. Kompromisem je treba TCI Ratchet shifter pro automat, s kterym muzes radit sekvencne, porad je tam ale nejake to opozdeni prevodovky, s kterym je potreba pocitat.
3.7 je fajn motor, vykonove na urovni 4.6V8. S 5.0 mas krom vykonu navic i kasicke bublani V8, ktere u V6 neni.