Kapota by byla v pohledovém karbonu bez nutnosti dalšího lakování a lze ji udělat podle jakékoliv verze kapoty, tedy i US, což by usnadnilo to výřez výdechů. Osobně jsem chtěl dát k dispozici svou kapotu EU verze, která by mohla být při tvorbě formy devalvována (ale jiště by pak šla znovu přebrousit a přelakovat), mně by to bylo jedno, neboť bych byl vděčný za tu karbonovou... ale pokud někdo poskytne US verzi, tak super!
Co se týká vlastnického práva ke kapotě, to není řešeno, vzhledem k mému povolání (jsem advokát), připravil bych patřičnou smluvní dokumentaci pro prvních 10 zájemců dle naší dohody. Čili lze uvažovat o formě podílového spoluvlastnictví, či rovněž o další navazující smlouvě, kterou by byly řešeny případné další zisky z výroby dalších kapot.
Osobně jsem doufal jsou apelací na Mustangevolution, že se chytí příležitosti, domluvíme se o jejich zapojení do projektu, a pak vzhledem k širokému okruhu zákazníků ME by forma zůstala ME, a ti by pak mohli kapoty sekat jak Baťa cvičky
i to je možnost ... a myslím, že výhodná pro všechny, nás několik zájemců, kteří o takovou kapotu stojí, by byli spokojeni a uspokojeni, a kupř. ME by mohlo dál dělat byznys.
Tak co, Johan? Předhoď to Mr. Starostovi. Díky.
PS: křídlo už máte pěkný a ty kapoty by se Vám taky hodily
potenciál tam je, když Anderson stojí 70tis... !