* *
Právě je pát 03. kvě 2024 13:07:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 274 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2016 19:36:36 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak dveře hotové, stihnul jsem vyměnit i pedále a když uz jsem měl dveře otevřené tak jsem vyměnil i gumene těsnění u oken, to u modelu 05-07 není ošetřeno proti poškrábání (takovej ten saténovej povrch na straně kde se dotýká skla, tak už jsem předtím i musel měnit zatmavovací fólii jak na ni byli čáry. https://lmr.com/item/LRS-21456E-PR/2005-09-Mustang-Inner-Door-Belt-Weatherstrip-Pair


Přílohy:
image.png
image.png [ 1.15 MiB | Zobrazeno 24298 krát ]
image.png
image.png [ 380.31 KiB | Zobrazeno 24298 krát ]
image.png
image.png [ 827.65 KiB | Zobrazeno 24298 krát ]

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2016 10:59:35 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: úte 02. črc 2013 12:26:48
Příspěvky: 11
Čau Balki, bral jsem od tebe v Praze pneu Dunlop někdy před rokem tuším, možná si vzpomínáš. Máš nainstalovaný ten TCI StreetFighter Ratchet shifter? Řadí to 1 - 2 - 3 - D nebo to umí 1 - 2 - 3 - 4 - 5? Nezkoumal jsi nějak blíž jak to komunikuje s převodovkou? Díky. PS: pěkné tapecy ;) závidím ti že na to všechno máš čas :shock:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2016 15:40:12 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
@Zbyna: overdrive se vypíná klasicky tlačítkem, takže když necháš D tak tlačítkem jdeš do 4. A pak řadíš do 3,2,1. Nebo když nestlačíš overdrive button tak z 5 jdeš rovnou 3,2,1. Ale pořád lepší než aktuální. A zařadíš si podle situace, na dálnici nejdřív vypneš overdrive, na okresce dáš klidně rovnou do 3.

Jinak další věc co jsem stihnul o Velikonocích. Do 05-09 pasujou bezpečnostní pásy z 10-14. Jen to chce menší úpravu ať tam sednou. A rameno je na světe - se mi pořád lidi stěžovali ze na ty pásy nedostanou, když jsem někoho vezl, tak už se snad nikdo stěžovat nebude.


Přílohy:
image.png
image.png [ 1.07 MiB | Zobrazeno 24274 krát ]
image.png
image.png [ 1.06 MiB | Zobrazeno 24274 krát ]
image.png
image.png [ 987.47 KiB | Zobrazeno 24274 krát ]

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2016 19:35:17 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Hmm tak ještě ty pásy půjdou jednou ven, zůstala mi svítit signalizace pásů tak tam ještě něco nebude v cajku - možná to bude těmy pásy, jsem je kupoval použité na eBay. Ale vse se dá nejak vyřešit, při nejhorším zkombinuju původní a nové at fungujou správně a ať je tam i to rameno.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: stř 30. bře 2016 10:22:01 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
Hmm tak ještě ty pásy půjdou jednou ven, zůstala mi svítit signalizace pásů tak tam ještě něco nebude v cajku - možná to bude těmy pásy, jsem je kupoval použité na eBay. Ale vse se dá nejak vyřešit, při nejhorším zkombinuju původní a nové at fungujou správně a ať je tam i to rameno.


přijeď na diagnostiku - budou se dát snad dohlásit :!:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 04. dub 2016 7:48:06 
Offline
Centurio
Centurio

Registrován: úte 02. črc 2013 12:26:48
Příspěvky: 11
Balki diky za vysvetleni, tak jsem si to myslel, takze vyhoda je "jen" v tom, ze je to razeni presnejsi nez s beznou pakou, jinak i s beznou pakou funguju presne jak jsi popsal, akorat to chce cit a neni to tak pohodlne... Diky ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: čtv 07. dub 2016 16:33:19 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak dnes začnu horšímy zprávami. Velikonoce se mi úplně nepovedli. Ty bezpečnostní pásy z modelu 09 tak úplně nepasujou k těm mým sedačkám s integrovanou opěrkou. U spolujezdce je to fajn, kde mám sedačku posunutou úplně dozadu tak se to rameno pásu hezky opírá jak je vidět na fotce co jsem vkládal předtím, ale u sedačky řidiče, kterou mám posunutou trošku víc dopředu ať mám ideální polohu pro pedále, tak tam uz je to rameno pásů skryté za sedačkou a je k němu snad ještě horší přístup než u pásu bez ramena (u klasika sedaček to ale problém není). Tak se u řidiče vrátím zpátky k původnímu pásu. Btw. ten problém co jsem předtím psal byl jen špatně zacvaklej konektor.
Co je ale horší je, že jak jsem lepil ten koženej tpecírung do dveří tak se mi uprostred odlepuje :!: :x A na okraji ale drží hezky. Tak to budu muset zase odlepit a lepit znova. Kdo ale nic nedělá ten nic nedokazí a občas to nevyjde na první pokus.

Ale jinak už mám dokončenou řadičku. Je teda základna nastříkaná na černo a udělané červené obšití a chtěl jsem ještě pochromovat ručku. U hliníku je to ale trošku problém a dělá to v ČR snad jenom jedna firma, kde jsou čekací lhůty i měsíce. Tak na vnuknutí od Johana jsem ten hliník zkusil rozleštit, což se mi i po čase a velkém úsilí povedlo. Chce to ale prax rozleštit hliník do zrcadla. Stejně jsem ale nebyl spokojen, ten hliník jak je měkkej tak je náchylnej na poškrábání a časem oxiduje tak jsem ho nakonec stejně nechal pokovit (mědí a pak niklem) a výsledek je tady: může se tedy instalovat do auta. (Fotka trošku zkresluje barvu pod umělým osvětlením, moc se to od chromu neliší)


Přílohy:
image.png
image.png [ 662.65 KiB | Zobrazeno 24077 krát ]

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pát 08. dub 2016 6:21:49 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. čer 2011 11:08:29
Příspěvky: 1177
Balki kamo. Skoda ze si nerekl. Mohl jsem ti to nechat nachromovat tady u nas. Kamarad to dela. Maji na to firmu. Takze to by nebyl problem a mel bys to hned.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pát 08. dub 2016 14:50:37 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
pěkné ;) ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pát 08. dub 2016 21:02:41 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Tak dnes jsem by vyladit auto v ME a mám první dojmy. Pak po čase napíšu víc až najezdím víc km na trasách kde to znám. Ale k věci. Čekal jsem že to bude o něco málo lepší, předci jenom už jsem měl tune od Bamy, ale ono to o to málo lepší není. Moje očekávání nebyla naplněna ... byla překonána :!: ono je to fakt lepší o hodně :!: :o Asi ze mne trošku mluví i nadšení a časem budu mít střízlivejší pohled, ale na první sešlápnutí plynu jsem cítil, že je tam vedší krouťák už od nízkých otáček a jde to plynule nahoru ve všech otáčkách. A je to taky slyšet. Předtím jsem už i podle zvuku slyšel že to sání vzduchu nejede naplno a teď tam je krásné slyšet jak to saje vzduch a i tón výfuku je hezčí. Jsem se normálně cítil témeř jako když presednu z V6 do GT.

Kdysi dávno když jsem vyměnil stock tune za Bamu jsem byl nadšen jak se zlepšila reakce na plyn, zmizel lag od automatické převodovky a i výkon narostl ... Ale teď, ta změna je neporovnatelná. Hodně to i souvisí s mímy změnami na autě, ale teprve tenhle tune z nich vymáčkl jejich potenciál. Pak někdy ještě dolním po čase víc informací, ale nemůžu jinak než vřele doporučit každému.

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pát 08. dub 2016 21:21:50 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
Balki píše:
Tak dnes jsem by vyladit auto v ME a mám první dojmy. Pak po čase napíšu víc až najezdím víc km na trasách kde to znám. Ale k věci. Čekal jsem že to bude o něco málo lepší, předci jenom už jsem měl tune od Bamy, ale ono to o to málo lepší není. Moje očekávání nebyla naplněna ... byla překonána :!: ono je to fakt lepší o hodně :!: :o Asi ze mne trošku mluví i nadšení a časem budu mít střízlivejší pohled, ale na první sešlápnutí plynu jsem cítil, že je tam vedší krouťák už od nízkých otáček a jde to plynule nahoru ve všech otáčkách. A je to taky slyšet. Předtím jsem už i podle zvuku slyšel že to sání vzduchu nejede naplno a teď tam je krásné slyšet jak to saje vzduch a i tón výfuku je hezčí. Jsem se normálně cítil témeř jako když presednu z V6 do GT.

Kdysi dávno když jsem vyměnil stock tune za Bamu jsem byl nadšen jak se zlepšila reakce na plyn, zmizel lag od automatické převodovky a i výkon narostl ... Ale teď, ta změna je neporovnatelná. Hodně to i souvisí s mímy změnami na autě, ale teprve tenhle tune z nich vymáčkl jejich potenciál. Pak někdy ještě dolním po čase víc informací, ale nemůžu jinak než vřele doporučit každému.


Balki moc díky za pochvalu ;) ;) Hlaďour se začíná opravdu celkem slušně vyznávat a po nějakém čase bude jeden z nejlepší v této části EU.
Je to vše o zkušenostech ale hlavně o VĚDOMOSTECH , MATEMATICE, FYZICE A LOGICE = INTELIGENCE NUTNÁ ;) ;) ;)
Nikoho nikdy nebudeme nutit do našeho programu či úpravy ale pokud bude někdo jiný někomu nabízet nějakou úpravu PCM na základě nějaké konfigurace hardware stačí dotyčnému či dotyčné společnosti položit dvě otázky a dle odpovědi budete vědět zda ano či ne ;) ;)
Johan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 09. dub 2016 8:53:53 
Offline
Tribuni
Tribuni
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. zář 2011 11:38:39
Příspěvky: 186
Děkuji za komplimenty Johanovy :-) to člověka potěší , hlavně mě těší to když vidím spokojeného zákazníka , který pozná rozdíl a poskytne mi zpětnou vazbu!

Balkiho setup motoru mi nejdříve přišel ne úplně vhodný ale po 2 logováních a 2 korekcích jsem byl doslova zděšen tím modelem vzduchu se kterým auto pracuje (teče tam oproti sériovému stavu cca o 60% více vzduchu) nejdříve jsem si myslel že si země dělá počítač srandu a trochu jsem i pochyboval o takto dokonalém výplachu ale opravdu to bylo tak! Musím říct že kombinace 70mm klapka +JBA svody +FR sání s doživotním filtrem Edelbrock je opravdu monstrózní a auto to posunulo opravdu kupředu!

Mě nejvíce baví ten zvuk ve vysokých otáčkách díky přepracovanému časování!! To by chtělo video!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: sob 09. dub 2016 10:26:42 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
Že bych si taky kupoval nějakou GoPro kameru? :) Ale jsem taky rád že jsem to s těmi úpravami nepřekombinoval a že to spolu funguje. Ještě než to bylo vyladěné tak bylo cítit že největší podíl na zlepšení výplachu mají JBA svody. Stačí se jen podívat na ty stock a člověk vidí, že nemůžou fungovat dobře. (u GT jsou ty stock určitě lepší)

Samotné sání od Ford Racing je slabé, je u nej potřeba vyměnit ten filtr za lepší, tady když porovnám tak třeba jen samotnej K&N filtr do stock sání (jsem měl předtím) je snad i lepší než Ford Racing sání s tím jejich papírovým filtrem. Osobně bych asi i doporučil jiné sání, mne se ale to od Fordu i líbí pod kapotou tak proto jsem šel tou cestou, že právě to sání s Elderbrock filtrem.
A ta 70mm klapka uz jen aby klapka nebyla brzdou. Samotnou klapkou bych při úpravách nezačínal.

A samozřejmě taky poklona Hladourovi, že to dokázal tak hezky vyladit ;)

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 11. dub 2016 12:24:25 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. led 2014 14:52:13
Příspěvky: 762
Bydliště: Praha
V neděli jsem měl zase chvilku čas tak jsem zase trosku pokročil se světly. Blinkre už teda jsou oranžové a teď přesunout brzdové a mlhovku k potkáváčkám do těch obrysových segmentů. Nejdřív ale menší úprava zevnitř ať hezky svítí - nástříkal jsem chromovou barvou - ten černej plast ty LED docela utlumoval. A udělal jsem i přepážky ať nesvítí vedlejší i segment když zapnu mlhovku.


Přílohy:
image.png
image.png [ 1.05 MiB | Zobrazeno 23890 krát ]
image.png
image.png [ 1005.01 KiB | Zobrazeno 23890 krát ]
image.png
image.png [ 1.07 MiB | Zobrazeno 23890 krát ]

_________________
Mustang 05 V6
Podvozek:Koni FSD shocks,H&R OE springs,Watts-Link,Torque-arm
FRPP front LCA, Eibach rear LCA
Drivetrain:Totsen LSD, carbon fiber driveshaft
Motor:SSM Heads, ME tune Vyfuk:JBA headers, FRPP Bullitt
Karoserie:3D Carbon bodykit...
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Black Stang 05 V6
PříspěvekNapsal: pon 11. dub 2016 13:44:32 
Offline
Legatus
Legatus
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 22:18:37
Příspěvky: 3232
Bydliště: Praha
luxusní výzkum ;) ;) ;)
je vidět jak Tě to baví a to je to o co nám všem jde :D :D :D :D :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 274 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz