ano vím co je to řídit 1000 PS - to co provedl Shelby potažmo Ford s modelem 2013 mám již rok na svém autě
Používám blok z Fordu GT40 Supercar, velké chladiče, vačky Fordu GT40 Supercar a v neposlední řadě chlazení dna pístů olejem jako Ford Gt40 Supercar.
Bez chalzení dna pístů olejem nelze provozovat 1000 PS
Až mi zbude trochu času udělám velké vlÁkno ohledně celé přestavby. Jen pro informaci je nutné zcela přepracovat olejové hospodářství , neboť sériová pumpa nestíhá výkonem zásobovat 8 trysek ostřikujícíh dna pístů - a tak jsem vymyslel české řešení :
úprava klikového hřídele na montáž olejovbé čerpadla z 2012 GT 5,0 (5.0 má totiž jich ostřik pístů olejem). Dále trysky ostřikující dna bylo nutno zmenšit na jiný průměr , neboť Ford GT má každou o průměru 1,6 mm.
Kliku bylo nutné laseren navařit, 2x opracovat, upravit rozvody a nakonec vyvážit.
PÁR OBRÁZKŮ PRO LABUŽNÍKY:
Příloha:
IMG_0001.jpg [ 74.44 KiB | Zobrazeno 18131 krát ]
Příloha:
IMG_0001_1.jpg [ 109.51 KiB | Zobrazeno 18131 krát ]
Příloha:
IMG_0001_2.jpg [ 72.66 KiB | Zobrazeno 18131 krát ]
Příloha:
IMG_0002_2.jpg [ 79.28 KiB | Zobrazeno 18131 krát ]
Příloha:
IMG_0002_3.jpg [ 80.41 KiB | Zobrazeno 18131 krát ]
Příloha:
IMG_0005.jpg [ 78.67 KiB | Zobrazeno 18131 krát ]
Příloha:
IMG_0006.jpg [ 59.88 KiB | Zobrazeno 18131 krát ]
Příloha:
IMG_0009.jpg [ 65.99 KiB | Zobrazeno 18131 krát ]
Příloha:
IMG_0002_4.jpg [ 193.72 KiB | Zobrazeno 18131 krát ]
jinak mám již změřeno 1200 PS , ale až bude trochu více času udělám nový tread.
Nyní se chystám do Německa (po dvojitém vítězství 1/4 míle 2010 a 2011 - neoficiální ME Evropy) chci zkusit novou výzvu a to je texaská míle - tedy 1,6 km a trochu bych zase chtěl němcům vypálit rybník a tak raději neuveřejňuji zde svá data , neboť vím , že toto fórum sledují
Uvidíme